Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36

Discussie: Gepakt met vuurwerk

  1. #31
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Beste, volgens mij kunt u beter niet meer reageren in welke vorm dan ook. En degene die jouw bericht liked ook niet meer. Als we hier forum politie gaan spelen en argumenten gaat aanhalen zoals 'creert minder draagvlak' dan heb je niks met vuurwerk in welke vorm dan ook te maken!

    Ik heb het vermoeden dat groenlinks achter deze mensen zit! Dit soort gasten waren eerst niet op dit forum actief en nu alleen maar van dit soort gastjes hiero! Dus ons hier allemaal laten uitspelen... zit groelinks hier achter??

    T zelfde geldt voor cat 1 vuurwerk, is dat in het leven geroepen om vroegtijdig afsteken te stimuleren en zo de weerstand richting vuurwerk te vergroten??

    Kijk TCDD dat zijn nou argumenten en goed onderbouwde thesis ;)
    Hier degene die het bericht geliked heeft. VVD-stemmer, omdat je dat blijkbaar een belangrijke graadmeter vindt. Vuurwerkliefhebber, in hart en nieren. En relatief kort op dit forum actief, dat klopt. Hiervoor zat ik op FPM, maar die ging eind vorig jaar een tijdje uit de lucht en toen kon ik mijn verslaving niet meer onderdrukken en kwam ik hier terecht.

    Tot zover alle aannames over wie er achter een bepaald bericht of zelfs like zit.

    Ik speel absoluut geen agent, en ben ook zeker niet een heilige geweest 'vroeger'. De reden dat ik de reactie treffend vind, is dat het om een 'koter' gaat (geen aanname, hij heeft het verteld), die duidelijk in de stress is omdat hij weet dat hij fout bezig is geweest. En dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan betekent niet dat we ons verstand in de loop der jaren niet zijn gaan gebruiken.

    Ik maak uit zijn teksten op dat het hier niet om Cat. 1 gaat, maar om serieuze knallers. Sterker nog; als het Cat.1 betrof, had hij de vraag niet hoeven stellen.

    Dan nog het argument dat het vroeger kon, dus waarom nu zeiken?! Simpel: de traditie hangt aan een zijden draadje. En ik persoonlijk wordt GEK als we straks alleen nog maar naar centrale shows kunnen. Dan zit ik dus thuis de hele avond voor de TV naar een uitgezakte Linda de Mol te kijken, en je snapt dat niemand daar echt zin in heeft. Ik zie mezelf liever als de supporter in een stadion die tegen die debiel op de tribune zegt dat het niet normaal is om apengeluiden te maken naar de donkere spelers. Daarmee hou ik niet minder van mijn club.

    Tenslotte is jouw beeld van een forum wel heel bekrompen. Dus als iemand een andere mening heeft dan jij moeten ze maar vertrekken?

    Wat ik wel met je eens ben is dat het jammer is dat het zo moet. Vroeger was het inderdaad leuker, en kon er meer. En dat deden we dan ook (in ben van 1984, dan heb je een beeld). Helaas is de realiteit nu anders, en daarom mijn mening ook. Deal with it.

  2. Deze 18 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #32
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Hier degene die het bericht geliked heeft. VVD-stemmer, omdat je dat blijkbaar een belangrijke graadmeter vindt. Vuurwerkliefhebber, in hart en nieren. En relatief kort op dit forum actief, dat klopt. Hiervoor zat ik op FPM, maar die ging eind vorig jaar een tijdje uit de lucht en toen kon ik mijn verslaving niet meer onderdrukken en kwam ik hier terecht.

    Tot zover alle aannames over wie er achter een bepaald bericht of zelfs like zit.

    Ik speel absoluut geen agent, en ben ook zeker niet een heilige geweest 'vroeger'. De reden dat ik de reactie treffend vind, is dat het om een 'koter' gaat (geen aanname, hij heeft het verteld), die duidelijk in de stress is omdat hij weet dat hij fout bezig is geweest. En dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan betekent niet dat we ons verstand in de loop der jaren niet zijn gaan gebruiken.

    Ik maak uit zijn teksten op dat het hier niet om Cat. 1 gaat, maar om serieuze knallers. Sterker nog; als het Cat.1 betrof, had hij de vraag niet hoeven stellen.

    Dan nog het argument dat het vroeger kon, dus waarom nu zeiken?! Simpel: de traditie hangt aan een zijden draadje. En ik persoonlijk wordt GEK als we straks alleen nog maar naar centrale shows kunnen. Dan zit ik dus thuis de hele avond voor de TV naar een uitgezakte Linda de Mol te kijken, en je snapt dat niemand daar echt zin in heeft. Ik zie mezelf liever als de supporter in een stadion die tegen die debiel op de tribune zegt dat het niet normaal is om apengeluiden te maken naar de donkere spelers. Daarmee hou ik niet minder van mijn club.

    Tenslotte is jouw beeld van een forum wel heel bekrompen. Dus als iemand een andere mening heeft dan jij moeten ze maar vertrekken?

    Wat ik wel met je eens ben is dat het jammer is dat het zo moet. Vroeger was het inderdaad leuker, en kon er meer. En dat deden we dan ook (in ben van 1984, dan heb je een beeld). Helaas is de realiteit nu anders, en daarom mijn mening ook. Deal with it.
    ''VVD-stemmer, omdat je dat blijkbaar een belangrijke graadmeter vindt''
    = een een aanname

    ''Ik maak uit zijn teksten op dat het hier niet om Cat. 1 gaat, maar om serieuze knallers. Sterker nog; als het Cat.1 betrof, had hij de vraag niet hoeven stellen.''
    =wederom een aanname maar wel hier forum leden op aanspreken dat is feitelijk juist. Ik adviseer: Lees je eigen reacties maar eens terug.

    ''Ik speel absoluut geen agent, en ben ook zeker niet een heilige geweest 'vroeger'.''
    = te merken aan jouw reacties

    ''Ik zie mezelf liever als de supporter in een stadion die tegen die debiel op de tribune zegt dat het niet normaal is om apengeluiden te maken naar de donkere spelers.''
    = de taak van moderators wanneer nodig. En is mijn opmerking over politie c.q. opvoeders toch juist.

    ''Tenslotte is jouw beeld van een forum wel heel bekrompen. Dus als iemand een andere mening heeft dan jij moeten ze maar vertrekken?''

    Nee hoor een andere mening mag je hebben maar die eindeloze discussie die op een opvoedpraatje/verhaal begint te lijken. Tegen die mensen zeg ik FUK OF

    Ik draai al wat jaartjes mee in de vuurwerkscene en zie trends komen en trends gaan maar die opvoedtrend blijft helaas hangen.

    DE VWC OPVOEDCURSUS WORDT MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR GROENLINKS, CONSU-HIPPIES & NIET OP WAARHEID BERUSTE FEITEN.

    Is dat waar we heen gaan?

  4. Deze 14 gebruikers waarderen Bombone voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  5. #33
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik voel totaal niet de noodzaak om op elke regel weer een tegenantwoord te geven, vooral ook omdat ik je niet hoef te overtuigen. Mijn mening is duidelijk, de jouwe ook. Geen van beide is de absolute waarheid, die keuzes maakt een ieder voor zichzelf.

    Het enige punt waar ik je wel gelijk in wil geven is het opvoed-gedeelte. Ik denk namelijk dat het niks negatiefs is om deze 'koter' iets mee te willen geven. Dus ja, dat is misschien zo, en ik snap dat je dat ervaart als moraalridderlijk gedrag.

  6. Deze 15 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  7. #34
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Zullen we het hier gezellig houden? Als jullie het niet met elkaar eens zijn kunnen jullie dat prima per PM delen met elkaar, houden we het hier op het forum gezellig.

    En kap eens met mensen uit maken voor moraalridder. Dat iemand een andere mening heeft wil niet zeggen dat iemand een moraalridder is. Daarbij, wij hebben hier regels opgesteld, juist om het gezellig te houden en in goede banen te laten lopen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze 4 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  9. #35
    VWC-Lid erik36's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Locatie
    Wierden
    Berichten
    241
    Thanks
    119
    122 waarderingen in 62 posts
    Voor paar rotjes krijg je echt geen strafblad

  10. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Haha een strafblad nee joh! Die agent zit je te dollen of hij heeft zijn huiswerk niet goed gedaan. Ga er van uit dat het legaal spul was. Je krijgt een procesverbaal voor het plegen van een strafbaar feit. Dat kunnen er 2 zijn afhankelijk wat die agent kiest. Volgens mij staat voor de ene een bedrag van €120,- en de ander wordt bepaalt door de OVJ. Als je niks op je kerfstok hebt, kun je ook een bedrag rond de €120,- verwachten. Gewoon je boete betalen en het is klaar.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •