Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koop jij ook de laatste verkoopdag altijd nog iets extra's in?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    31 dec ga ik echt niet nog eens naar een winkel heen...
    En dit jaar heeft het niet zoveel zin om de 31e te gaan, behalve dan voor CAT.1. Op zondag mag er immers geen vuurwerk worden verkocht en/of meegegeven...
    Vuurwerkmania maakt je gek!

    Comment


      #17
      ja zeker, kids weten goed hoe krijgen we papa zover, is heel simpel doe je best op school doet mijn bankrekening goed voor jou.

      inzet is pre, ja uiteindelijk is het na de 1e verkoopdag lekker om nog een x in de winkel te genieten.


      is het dan goed weer dan kan mijn portemonnee erg gul zijn.

      blijven je kinderen he

      Comment


        #18
        Ga nooit de 31ste heen, daar heb ik het te druk voor om nog wat dingen aanschaffen die vaak trouwens al in de dagen ervoor zijn gehaald.

        Comment


          #19
          Gezien de 31e dit jaar op een zondag valt, zal Happy Hour dan op de 30e zijn?
          Gelukkig 2024!

          Comment


            #20
            Laatste jaren altijd een winkel in de buurt gehad die de laatste dag en vooral het laatste uurtje veel tegen dumpprijzen verkocht... En tja dat kan je dan natuurlijk nooit laten schieten.
            Helaas is de winkel overgenomen en is er geen sale meer te bekennen dus zal dit jaar wel minder zijn maar betrap me er altijd wel op dat ik op de laatste dag toch nog een cake wil kopen die ik eerder nog niet aangekocht had :0

            Comment


              #21
              Het slaat nergens op, want je betaald teveel. Maar toch kom ik ook altijd nog thuis met een matje, fonteintje, wenspijl, of die ene cake waar je door het jaar heen steeds over getwijfeld hebt, maar die net aan iemand heel enthousiast verkocht wordt. "doe die er ook maar bij" is dan de zin die ik met enig schuldgevoel uitspreek.

              Comment


                #22
                Ik bewaar mijn geld liever voor de eerste freaksites die een dag of twee later weer opengaan ;-)
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Nee! Geen tijd,te duur en wat Scav zegt dan geef ik het liever in januari uit aan de freakacties.

                  Comment


                    #24
                    Laatste verkoopdag(oudjaarsdag zelf) ga ik nooit meer naar een winkel, heb alles al binnen, happy hour is te druk(kansloos) en heb er eigenlijk ook helemaal geen tijd voor om nog ergens naar toe te gaan.

                    Dat ik er geen tijd voor heb is wss maar goed ook, anders zou ik mij ook niet kunnen bedwingen zoals de meesten.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                      Het slaat nergens op, want je betaald teveel. Maar toch kom ik ook altijd nog thuis met een matje, fonteintje, wenspijl, of die ene cake waar je door het jaar heen steeds over getwijfeld hebt, maar die net aan iemand heel enthousiast verkocht wordt. "doe die er ook maar bij" is dan de zin die ik met enig schuldgevoel uitspreek.
                      Overigens is dit meestal niet op de laatste dag, maar bij het ophalen van mijn bestellingen. Excuses.

                      Comment


                        #26
                        Nog nooit gedaan! Meestal de 31e overdag al met ze alle carbidschieten gezellig vuurtje stoken en dergelijke. Dus helemaal geen tijd om dan nog iets te gaan kopen.

                        Soms wel als ik me bestellingen ophaal dat ik dan nog wat los uit de winkel meeneem.

                        Comment


                          #27
                          Heb dat ook nog nooit gedaan, en zal dat ook niet gaan doen denk ik.
                          Heb op die dag wel andere dingen te doen haha.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Leuke gevarieerde meningen! Lachen

                            Comment


                              #29
                              Gek genoeg, nee. De 31ste koop ik niets meer bij. Meeste staat al in de (freak) voorverkoop. Losse verkoop is vaak ook strak gepland wat ik wel en niet meeneem. Ik ben wat dat betreft veel gevoeliger voor de spontane Cat 1 pakketjes van de Action
                              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                              Comment


                                #30
                                pfoee, Tjah Altijd extra salaris in dec , En kan het toch nooit weerstaan :O
                                haal gauw al 200 extra ong.

                                Comment

                                Working...
                                X