Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[PRIJSVRAAG] 1e VWC December Sfeerpakket! - WINNAARS BEKEND

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ............
    Attached Files
    Laatst aangepast door Piccolo; 22 February 2018, 17:40.
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

    Comment


      Ja mooi is dat hè. Dacht eerst dat er niets op stond, toen zag ik vaag iets en toen heb ik er even heet water in gedaan en daar kwam het logo etc. tevoorschijn!

      Comment


        Veel plezier met de pakketten mannen, maar dat zal wel goed komen lijkt me.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Zo te zien zijn het prachtige pakketten geworden! Ik denk dat ze ook met veel plezier samengesteld zijn. Veel plezier ermee!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
            Zo te zien zijn het prachtige pakketten geworden! Ik denk dat ze ook met veel plezier samengesteld zijn. Veel plezier ermee!
            Dat zeker, we hebben zelf al veel plezier bij het samenstellen van de pakketten, leuk dat ze ook zo goed ontvangen worden! Het is zelfs zo dat wij als crewleden eigenlijk zelf die pakketten wel willen winnen!
            Ook in de komende pakketten zitten er wat cadeautjes en VWC-items die we zelf al graag zouden willen winnen, dus doe mee!

            Comment


              Alle winnaars nog gefeliciteerd met deze mooie pakketten en dat jullie er maar van mogen genieten
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Dat komt zeker goed! Gisteren met sinterklaas vieren het tafelkleed, slingers, servetjes en bakjes al gebruikt

                Comment

                Working...
                X