Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 28
  1. #1
    VWC-Lid robinn6's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Berichten
    248
    Thanks
    313
    776 waarderingen in 181 posts

    Vuurwerkbunker.nl Pijnacker

    Naam: Vuurwerkbunker.nl Pijnacker (Intratuin)
    Plaats: Pijnacker
    Provincie: Zuid-Holland
    Straat: Rijskade 1a
    Postcode: 2641 NA
    Website: http://vuurwerkbunker.nl
    Telefoon: 015-3610000
    E-mail: [email protected]
    Verkoopt o.a: Lesli, Broekhoff, Zena, Pangu, Evolution en Wolff

    Al heel wat jaren verkoop Intratuin Pijnacker vuurwerk, in de beginjaren voornamelijk Schuurmans en Bonfireworks. Later is vuurwerkverkopend Intratuin overgegaan op Lesli en Broekhoff. Vorig jaar besloten Intratuin Pijnacker en Zoetermeer het roer om te gooien en met de grootste vuurwerkcollectie van de regio te komen. Naast vaste leveranciers Lesli en Broekhoff bieden wij nu ook Evolution, Pangu, Wolff en Zena. Daarnaast is ook het Intratuin assortiment sterk verbeterd, kijk bijvoorbeeld eens naar de vernieuwde Yakuza-collectie (2017), geproduceerd door Lesli vuurwerk speciaal voor Intratuin vestigingen.

    Om de opening van Vuurwerkbunker.nl te vieren hebben wij in 2016 een dikke spektakelshow neergezet, check de showmovie hier:



    Dit jaar breiden wij uit met een nieuwe Vuurwerkbunker.nl vestiging, namelijk IJsselstein! Om dit te vieren komen we dit jaar weer met een openingsspektakel! Donderdagavond 14 december 2017 om 20.00 bij Vuurwerkbunker.nl IJsselstein, mis het niet! Klik hier voor het showtopic.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen robinn6 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Adnoctum's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2016
    Berichten
    925
    Thanks
    1.603
    1.568 waarderingen in 427 posts
    De webshops voor Zoetermeer en Pijnacker zijn volgens mij geopend

    http://vuurwerkbunker.nl/webshops/

    #echter valt er nog niets te bestellen
    Laatst gewijzigd door Adnoctum; 8 november 2017 om 22:18

  4. #3
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Ik zag begin van de week wat foto's voorbij komen van de opbouw van de vuurwerkafdeling. Ik was benieuwd naar de vuurwerkstand en ook naar de kerstmarkt. Oftewel genoeg redenen, waardoor ik gisteravond even richting Intratuin Pijnacker ben gegaan. Het was een drukte van jewelste in het tuincentrum, parkeerplaats bijna helemaal vol en de kerstmarkt bracht de sfeer er weer lekker in. De vuurwerkafdeling was nog niet helemaal klaar, maar hier werd hard aan gewerkt. Wel waren er al wat nieuwe dummies te zien van o.a. Zena en de nieuwe eigen Yakuza lijn (beide zagen er imposant uit). Aan de webshop werd hard gewerkt en het meeste cat 1 lag al in de schappen. Voor de liefhebbers waren er gisteravond ook nog wat dummies die weg mochten.

    Naam: intratuin pijnacker dummy.jpg
Bekeken: 1958
Grootte: 281,4 KB
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze 4 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  6. #4
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Ik kwam zojuist op youtube de volgende vlog tegen. Het is een vlog van Robin van Vuurwerkbunker.nl en zij neemt ons mee met een kijkje achter de schermen. In de vlog komt de folder aanbod en worden de cat 1 fonteinen uitvoerig getest, waaronder de Ooh La La's.



    Leuk gedaan Robin, ben al weer benieuwd naar de volgende vlog!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid mania4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2009
    Berichten
    380
    Thanks
    125
    296 waarderingen in 107 posts
    Ik vind het super om te zien dat jonge meiden, vrouwen met vuurwerk bezig zijn!!

  9. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Berichten
    170
    Thanks
    24
    49 waarderingen in 29 posts
    Leuke vlog/filmpje.. Daar wil ik wel een avondje mee vuurwerk afsteken.

  10. #7
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Vlog nr 2 van de Vuurwerkbunker staat ook alweer online. Nu worden we meegenomen met een kijkje achter de schermen in de bunkers, Robin verteld ons alles over de single shots en we krijgen nog wat show facts te horen van de demo van 14-12-2017 in Benschop.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  12. #8
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    728
    440 waarderingen in 253 posts
    erg leuke manier van informeren/promoten. Hopelijk volgen meer winkels jullie creativiteit! Complimenten

  13. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Locatie
    vlakbij een paar bruggen
    Berichten
    206
    Thanks
    32
    65 waarderingen in 31 posts
    Leuke filmpjes en een leuke presentatrice
    Wel jammer dat het geluid van de gebruikte muziek tussendoor telkens harder is dan de rest,je schrikt je eigen iedere keer de P*** als er muziek in wordt gegooid

  14. #10
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts


    Vanochtend ben ik op bezoek geweest bij Intratuin Pijnacker/Vuurwerkbunker.nl. Toen de winkel net open ging werd ik hartelijk ontvangen door Robin. Robin en Tobias hebben samen de leiding over het vuurwerk gedeelte van Intratuin Pijnacker/Vuurwerkbunker.nl en Robin maakt zelfs deel uit van de Vuurwerkcommissie van Intratuin. Samen doen ze er alles aan om alles goed te laten verlopen. Denk hierbij aan de inkoop, assortimentssamenstelling, inrichten showroom, logistiek, bestellingen, webshop, vulling van de bunkers, verkoop en nog veel meer. Sinds kort ook zelfs vlogs. Op geheel eigen wijze neemt Robin ons iedere week mee met een uniek kijkje achter de schermen. Elke maandag verschijnt er in december een nieuwe vlog op het youtubekanaalVuurwerkbunker HD. Zo ging vlog 1 over de folder en over het testen van cat. 1 vuurwerk. Vlog 2 gaf ons een kijkje in de bunkers, werd er ingegaan op de discussie van de thunderkings en werd er een teaser gegeven van het openingsspektakel in IJsselstein op 14-12-2017. Robin gaf aan dat er zeker een vervolg komt op de eerste 2 vlogs, want ook tijdens de verkoopdagen gaat ze volop vloggen, als de drukte het toelaat.

    Vuurwerkbunker.nl en showroom
    Hierboven kwam de naam Vuurwerkbunker.nl al enkele malen voorbij. In 2016 hebben Intratuin Pijnacker en Intratuin Zoetermeer de handen ineen geslagen. Robin wil de klanten echt een beleving verkopen, want daar draait het ook om bij oud en nieuw. Daarnaast staat ze achter de producten en vanuit die gedachten is het concept Vuurwerkbunker.nl ontstaan. Met de komst van Vuurwerkbunker.nl is het assortiment naar mijn mening aanzienlijk verbeterd en zijn vele producten van diverse importeurs aan het assortiment toegevoegd (onder andere Evolution, Wolff, Pangu). Dit was goed te zien in de showroom, want die was weer uiterst sfeervol ingericht en stond bom vol met dummies. Ook waren er meerdere schermen aanwezig waarop continue productfilms worden afgespeeld.





    Intratuin Pijnacker is ook een verkooppunt van Zena Vuurwerk en sinds dit jaar verkopen ze ook Zena Merchandise. De vraag was groot, zo zijn de mutsen en handschoenen al uitverkocht, maar van de andere merchandise zoals de vesten is er zeker nog genoeg.

    Tijdens de voorverkoop mag men 20% gratis vuurwerk uitzoeken over de gehele bestelling (kijk voor de voorwaarden op de site of in de folder). Tijdens de losse verkoop is er ook een actie in de showroom. Dan wordt er gebruik gemaakt van het rad van Vuurwerkbunker.nl en op de artikelen die op het rad staan afgebeeld worden dan flinke kortingen gegeven. Zo heeft de klant ook tijdens de losse verkoop nog kans op een hoge korting.



    Bunkers
    Na een kijkje in de showroom was het tijd om richting de bunkers te gaan. Ik heb de laatste weken meerdere bunkers gezien van verschillende verkooppunten, maar wat blijft het toch keer op keer genieten om in een bunker te kijken. Intratuin Pijnacker/Vuurwerkbunker.nl beschikt over 2 bunkers met een totale opslagcapaciteit van 10.000 kg vuurwerk. Het nodige werk is al verricht en alles was in bunker 1 op volgorde gelegd en voorzien van kaartjes met artikelnummers, zodat er bij het rapen geen fouten gemaakt kunnen worden. In het midden van de bunker was er een blok van pallets en daar stonden alle hardlopers op, zoals de actie maxi meterpakketten, grondbloemen, diverse soorten single shots, pijlen pakketten etc.





    Vervolgens was het tijd om bunker 2, de bufferbewaarplaats, in te gaan. Ook deze bunker was al redelijk gevuld, maar in beide bunkers kan zeker nog wel het een en ander bij. Zo worden de komende dagen nog diverse leveringen verwacht van o.a. Evolution, Pangu en Wolff Vuurwerk.






    Het mooie aan de bunkerbezoekjes is ook dat er altijd wel wat pareltjes tussen staan. Zo kwamen we in bunker 2 de Cruel Cannon 2011 batch tegen en niet te vergeten bolpijlen van Bonbrigde, echter zijn deze al uitverkocht. Ook kwam ik nog andere toppers tegen als de Zenuwlijer en Jaloers.



    Afhaalruimte
    Na de bunkerrondleiding zijn we ook nog even naar de afhaalruimte gelopen. Dit is een grote tent aan de zijkant van het filiaal. Tijdens de verkoopruimte kan men hier het vuurwerk afhalen en tevens kunnen de bestellingen ook hier gecontroleerd worden.



    Yakuza en Openingsspektakel
    Via de afhaalruimte zijn we weer doorgelopen naar de showroom, waar we het gesprek hebben voortgezet en ik de laatste foto's heb kunnen maken. Zo kwam ook de nieuwe eigen lijn van Intratuin ter sprake, genaamd Yakuza. De Yakuza lijn kent een aantal omlabelingen van Lesli Vuurwerk en er zitten echt toppers tussen. Een aantal artikelen uit de Yakuza lijn zijn ook geschoten tijdens de demo (Openingsspektakel) in IJsselstein. De grote verrassing vond ik toch wel de Girls Like Pyro's, met harde burst, groot uitgewerkte boeketten en heldere kleuren. Vorig jaar vond het openingsspektakel plaats in Pijnacker en dit jaar in IJsselstein, dit omdat Intratuin IJsselstein nu ook is over gegaan op het concept Vuurwerkbunker.nl. Ook dit jaar is er weer flink uitgepakt en hebben we allemaal een goede demo en een geweldige show kunnen zien. Tijdens het opbouwen zat het allemaal niet mee, het weer was erg slecht en het veld drassig, ze stonden bij wijze van spreken tot hun knieën in de blubber, maar dat heeft ze niet kunnen tegenhouden. Tijdens de show, geschreven door Tobias, konden de single shots natuurlijk niet ontbreken. Alleen in de opening zijn er al tussen de 600 en 700 single shots geschoten. Daarnaast is voor Vuurwerkbunker.nl het openingsspektakel een manier om te zorgen voor meer bekendheid. Naar mijn mening is dit meer dan gelukt, want ik heb veel mensen vol lof horen spreken over de demo en show.

    Het topic van het openingsspektakel 2017 vind je hier:
    Openingsspektakel Vuurwerkbunker Ijsselstein

    Categorie 1 evenement
    Op zaterdag 23 december organiseert Intratuin Pijnacker een leuke middag voor jong en oud met diverse activiteiten. Het evenement is van 12:00-17:00 uur en bestaat uit de volgende onderdelen:
    - Workshop veilig vuurwerk afsteken (zien we steeds meer en is een erg goed initiatief)
    - Elke uur een Cat. 1 demonstratie
    - Vuurwerkbunker Kampioenschap dummy slingeren.

    Daarnaast krijgt men die dag ook 20% korting op het gehele Cat. 1 vuurwerk assortiment. De collectie cat. 1 wordt met het jaar groter en ook dit jaar liggen de schappen weer vol.



    Vervolgens hebben we het nog even gehad over de beleving van de verkoopdagen en oud en nieuw. Het vooruitzicht op het nieuwe (vuurwerk)jaar, dat ook alweer dichtbij komt. Want Intratuin Pijnacker gaat in januari al weer de eerste bestellingen plaatsen voor vuurwerkseizoen 2018-2019. Zo kwam er een einde aan het gesprek en daarmee ook aan het bezoek. Ik wil Robin hartelijk danken voor haar ontvangst, tijd en enthousiasme.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. Deze 4 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  16. #11
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Ziet er leuk uit! mooie foto's ook.

  17. Deze gebruiker waardeert Knalpak voor het bericht:


  18. #12
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Net 2,5 uur staan wachten op m'n voorbestelling. Uiteindelijk weggegaan. Kijken of mn bestelling er morgen sneller wel is.

  19. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Ik minder lang.. maar wel al snel een 20 minuten ( ik had 1 item). Mensen die met winkelbestellingen kwamen waren zo weg. Vond ik apart. Weinig vriendelijkheid bij de dames ook overigens.

    Maar waar ik ze een DIK compliment voor moet geven zijn de prijzen van zena. Alles stond nog voor de voorverkoopprijzen te koop in de winkel. De andere merken waren wel in prijs gestegen. Dus als je zena spul zoekt dan hier nog ef langsrijden

  20. #14
    VWC-Lid robinn6's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Berichten
    248
    Thanks
    313
    776 waarderingen in 181 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
    Net 2,5 uur staan wachten op m'n voorbestelling. Uiteindelijk weggegaan. Kijken of mn bestelling er morgen sneller wel is.
    Hi TryMike,

    Het was inderdaad gekkenhuis gisteren. Door een softwarestoring kwamen de afhaalbonnen er niet goed uit, liep het vol met mensen en ontstond er chaos. Wat vervelend dat je 2.5 uur hebt moeten wachten, de maximale tijden die ik te horen heb gekregen waren 1 uur. Gelukkig hadden we later in de middag alles weer onder controle en loopt sindsdien (vandaag dus ook) alles weer soepel. Sorry voor het ongemak!

    Fijne jaarwisseling,

    Groeten Robin

  21. #15
    VWC-Lid robinn6's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Berichten
    248
    Thanks
    313
    776 waarderingen in 181 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    Ik minder lang.. maar wel al snel een 20 minuten ( ik had 1 item). Mensen die met winkelbestellingen kwamen waren zo weg. Vond ik apart. Weinig vriendelijkheid bij de dames ook overigens.

    Maar waar ik ze een DIK compliment voor moet geven zijn de prijzen van zena. Alles stond nog voor de voorverkoopprijzen te koop in de winkel. De andere merken waren wel in prijs gestegen. Dus als je zena spul zoekt dan hier nog ef langsrijden
    Hi Reservelont,

    Het probleem zoals uitgelegd in de reactie naar TryMike ontstond inderdaad bij de voorverkoop, de losse verkoop liep verder redelijk soepel maar had ook een kleine vertraging hierdoor. De dames hebben heel veel problemen op moeten lossen, gelukkig hebben ze vandaag na een nachtje slaap weer een brede lach op hun gezicht ;)

    Geen enkel merk is bij ons in prijs gestegen, in de losse verkoop verlagen we sommige producten zelfs nog. En ook voor Zena houden we de actieprijzen aan

    Fijne jaarwisseling,

    Groeten Robin

  22. Deze gebruiker waardeert robinn6 voor het bericht:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •