Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE 3 - 2017] Win een HFF Hallucinator! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Mijn lijst was te lang voor mijn beeldscherm. Ik had 29 producten...
    Het is me uiteindelijk gelukt via een aparte instelling in de driver van Adobe PDF.

    Comment


      #62
      Foto gemaakt van me bestelling en opgestuurd.
      Ben benieuwd
      Knaap!

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
        Ik vond vooral het overzicht/screenshot van mijn bestelling uitprinten een flinke kluif! Moest echt capriolen uithalen om een mooi leesbaar plaatje te krijgen. Printen naar pdf vanuit Chrome was niet meer te lezen...
        Valt wel mee toch...
        Je maakt een screenshot van je winkelmand, scroll je een aantal producten naar beneden, weer een screenshot, stukje naar beneden scrollen, weer een screenshot etc etc...

        Dan knip je je winkelmand in al die screenshots uit en plakt ze onder elkaar, en voila...
        Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

        Comment


          #64
          Vreselijke prijsvraag dit altijd, lukt me nooit om op het bedrag te komen
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
            Vreselijke prijsvraag dit altijd, lukt me nooit om op het bedrag te komen
            Gelukkig heb je nog een week de tijd.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
              Gelukkig heb je nog een week de tijd.
              Klopt helemaal. We gaan ook net zo lang door tot we het redden haha
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                Vreselijke prijsvraag dit altijd, lukt me nooit om op het bedrag te komen
                Haha kan ik me helemaal voorstellen, zou voor mij ook een drama zijn.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                  Haha kan ik me helemaal voorstellen, zou voor mij ook een drama zijn.
                  Wat een privilege heb jij toch, dat jij niet aan deze prijsvragen mee hoeft te doen!

                  Ik had hem met 16 artikelen. Beat that!
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                    Wat een privilege heb jij toch, dat jij niet aan deze prijsvragen mee hoeft te doen!

                    Ik had hem met 16 artikelen. Beat that!
                    Ik kom maar niet op die 99 cent
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #70
                      kost wat moeite...maar gelukt!

                      Comment


                        #71
                        Man man man dit heeft me het nodige bloed zweet en tranen gekost hoor maar het is dan toch gelukt hoor
                        31/12 Knalle als een malle!

                        Comment


                          #72
                          ik ben er ook nog lang niet.

                          Ik merk wel dat je op een gegeven moment je dealer moet kiezen. En niet alle dealers hebben dezelfde collectie in huis, en er is dus een verschil in keuze.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                            Ik kom maar niet op die 99 cent
                            Goed rekenen met producten die eindigen met ,99 of ,95
                            Kan je precies berekenen hoeveel producten je nog nodig hebt om op de ,99 te komen. ;)
                            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
                              Mijn lijst was te lang voor mijn beeldscherm. Ik had 29 producten...
                              Het is me uiteindelijk gelukt via een aparte instelling in de driver van Adobe PDF.
                              Waarom moeilijk doen, ga gewoon naar afrekenen en je hebt alles op 1 pagina.

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                                Valt wel mee toch...
                                Je maakt een screenshot van je winkelmand, scroll je een aantal producten naar beneden, weer een screenshot, stukje naar beneden scrollen, weer een screenshot etc etc...

                                Dan knip je je winkelmand in al die screenshots uit en plakt ze onder elkaar, en voila...
                                Er bestaan tegenwoordig hele handig browserplugins die in één klik een screenshot van een complete webpagina maken.

                                Voor Google Chrome kun je bijvoorbeeld deze plugin gebruiken.

                                Comment

                                Working...
                                X