Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Copperhead rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Als ze van dezelfde kwaliteit zijn als de NL Zinkpijlen dan is 49 euro wel een goede prijs. Oké, het blijft een hoop geld natuurlijk. Maar een pijlenpakket erbij heeft toch wel z´n charmes en als dat van goede kwaliteit kan, dan moet je daar soms voor betalen.

    Comment


      #32
      40gr Zink of Funke kwaliteit zou ik zo 50e voor neertellen, deed ik voor NL Zink vroeger €60 ook met plezier

      Comment


        #33
        Ik heb de gok gewaagd en deze besteld. Hopelijk is het wat moois.
        Jammer dat er verder (nog steeds) niets bekend is gemaakt over deze pijlen.

        Eddy.
        Waar rook is, is vuurwerk.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
          Ik heb de gok gewaagd en deze besteld. Hopelijk is het wat moois.
          Jammer dat er verder (nog steeds) niets bekend is gemaakt over deze pijlen.

          Eddy.
          Pijlen worden in principe nooit op importeur en winkeliersdemo's geschoten, dus je zou iedereen een groot plezier doen door ze te filmen. Veel plezier met de pijlen en hopelijk zijn ze vet.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Pijlen worden in principe nooit op importeur en winkeliersdemo's geschoten, dus je zou iedereen een groot plezier doen door ze te filmen. Veel plezier met de pijlen en hopelijk zijn ze vet.
            Inderdaad en dat is jammer. En soms verschijnt er nog wel eens een productvideo van vuurpijlen (zoals de welbekende China-filmpjes), maar nu dus helaas niet.
            Ach, maakt het ergens ook wel weer spannend.

            Het is wel mijn bedoeling om 1 of meerdere van deze pijlen te filmen.

            Wordt vervolgd...

            Eddy.
            Waar rook is, is vuurwerk.

            Comment


              #36
              ben erg benieuwd!! heb ze toch besteld ondanks dat er zo weinig van bekend is.
              Biem!

              Comment


                #37
                Ben vergeten er een foto van te maken, maar het zijn iig heel grote pijlen.
                Veel groter als bijv. de Flex Air en Air Max.

                Comment


                  #38
                  Het zijn toppijlen, stiekem geschoten. Er zitten 4 verschillende pijlen in de doos. Er zitten 8 pijlen in de doos. Helaas geen filmpje.

                  Comment


                    #39
                    Ze zijn wel lomp groot..Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171228_092930.jpg
Vertoningen:1
Grootte:280,6 KB
ID:	1564830

                    Comment


                      #40
                      Zijn inderdaad echt giga! Net als de grootste bolpijlen uit het infinity pakket van Wolff.

                      Comment


                        #41
                        Zo groot is natuurlijk nergens voor nodig, behalve voor het oog maar dan dus ook merkbaar in de prijs. Zink waren ook altijd bescheidn grootte.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door ecoda Bekijk bericht
                          Het zijn toppijlen, stiekem geschoten. Er zitten 4 verschillende pijlen in de doos. Er zitten 8 pijlen in de doos. Helaas geen filmpje.
                          beter dan zink ?, en foei !

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door ecoda Bekijk bericht
                            Het zijn toppijlen, stiekem geschoten. Er zitten 4 verschillende pijlen in de doos. Er zitten 8 pijlen in de doos. Helaas geen filmpje.
                            ik vind ze dus helemaal niet goed. Zeker niet voor de centen die je ervoor op de toonbank moet leggen. Heb er ff 2 getest. burst is vrij slap en effect ook niet groots.



                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door gietjo Bekijk bericht
                              ik vind ze dus helemaal niet goed. Zeker niet voor de centen die je ervoor op de toonbank moet leggen. Heb er ff 2 getest. burst is vrij slap en effect ook niet groots.



                              Zeker op het 2e filmpje ziet het er niet best uit...
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                #45
                                Dit is echt lachwekkend. Nouja eerder huilen als je ze hebt aangeschaft

                                Comment

                                Working...
                                X