Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Happy Copy Den Haag 22 december 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door maasster Bekijk bericht
    Zijn er morgen nog mensen van VWC aanwezig?!
    Ik ga vanavond ook even een kijkje nemen. Ik heb een aantal producten op de schietlijst nog nooit live gezien, dus ben benieuwd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Net bij de demo geweest. Wel een paar leuke producten gezien.
      En het knalt ook zo lekker tussen die flats.

      Comment


        #18
        Hoe was de Stars over Vienna? Daar twijfel ik nog flink over!

        Comment


          #19
          Finale :

          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
            Hoe was de Stars over Vienna? Daar twijfel ik nog flink over!
            Presteerd goed, net als de Stars over Paris eigenlijk altijd presteerde, verder vond ik de Mirage, Grand Crown, Cruelty en de Cruel Traction wederom fantastisch.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Presteerd goed, net als de Stars over Paris eigenlijk altijd presteerde, verder vond ik de Mirage, Grand Crown, Cruelty en de Cruel Traction wederom fantastisch.
              Cruelty net zo dik als vroeger? Weet je of het 2017 productie was? Dat zou wel goed nieuws zijn.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                Cruelty net zo dik als vroeger? Weet je of het 2017 productie was? Dat zou wel goed nieuws zijn.
                Had hem twee jaar geleden en deze was zeker net ze vet, alleen welke batch deze had kan ik niet zeggen.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Had hem twee jaar geleden en deze was zeker net ze vet, alleen welke batch deze had kan ik niet zeggen.
                  Thanks,duimen dan dat het 2017 is - gezien de afkeur afgelopen jaar verwacht ik deze eigenlijk iets minder dit jaar.

                  Comment


                    #24
                    Ik vond de 2017 versie vorige week ook gewoon goed! In het topic heb ik een filmpje geplaatst. Ik vond de boeketten en de burst wel ongeveer hetzelfde dus je zit daar gewoon goed mee!

                    Comment


                      #25
                      Gister voor het eerst aanwezig geweest bij de demo van Happy Copy. Zo dichtbij en het is er nog nooit van gekomen. Vaak viel deze demo samen met een andere demo in de buurt. Leuke locatie en ik vond het goed bezocht. Zeker als je reacties leest dat er de afgelopen jaren weleens 30-40 toeschouwers waren. Dit jaar waren dat er veel meer en ondanks dat er niet heel veel nieuwe artikelen zijn geschoten vond ik het toch een erg leuke demo. Awaken was erg indrukwekkend evenals de Phantom's Ambush. Wederom waren de geschoten artikelen van Wolff weer erg goed (Mirage, Crazy Ghost, Stars over Vienna, Cruelty, Grand Crown, Pandora's Box) en niet te vergeten de Cruel Traction. Door de hoge gebouwen kwam de burst nog harder over, maar man wat een klappen zeg bij de 2 Cruel Tractions tegelijk. De geschoten artikelen van Witte vond ik ook erg leuk. De meeste had ik nog niet eerder live gezien, dus al met al een geslaagde demo. De finale was erg kort, maar lekker krachtig. Happy Copy bedankt en tot volgend jaar!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment

                      Working...
                      X