Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Valk Vuurwerk] VALK THUNDERKING CAKE

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Heb er wel al 10 besteld en denk dat loop van het jaar er nog wel meer bijkomen.

    Comment


      #32
      Ik weet wel zeker dat het een omlabeling is van de Color Insanity. Precies dezelfde uitwerking, uiterlijk en kartoninhoud. Een karton kost trouwens geen drol, als je het omrekent naar de hoeveelheid schoten. Een karton Silver Salute koste iets minder maar dan had je ook 1/3 minder schoten. Lekker 20 stuks of meer doorlonten!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Ik weet wel zeker dat het een omlabeling is van de Color Insanity. Precies dezelfde uitwerking, uiterlijk en kartoninhoud. Een karton kost trouwens geen drol, als je het omrekent naar de hoeveelheid schoten. Een karton Silver Salute koste iets minder maar dan had je ook 1/3 minder schoten. Lekker 20 stuks of meer doorlonten!

        Kartonnetje is mij iets te veel maar wat je zegt gewoon een paar lekker doorlonten. Als je er 20 doet heb je gewoon een 200 schots salute blokje.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
          Kartonnetje is mij iets te veel maar wat je zegt gewoon een paar lekker doorlonten. Als je er 20 doet heb je gewoon een 200 schots salute blokje.
          Ja ik zit daar ook over te twijfelen, de korting die je er nog bovenop krijgt is niet zo groot meer en dan zit je er gelijk met 60. Dan kan je beter 30 stuks nemen en een paar gebruiken om gewoon te stoken en 20 voor een project!

          Comment


            #35
            12 stuks hier. Voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen! Maar ook een leuk product om te bewaren als er door het jaar heen nog meer stookmeetings in Duitsland komen bijvoorbeeld.

            Comment


              #36
              14 color insanity's in the pocket. Geen valk dealer in de buurt, lijken me mooie dingen! Hebben deze 2 lontjes, ofwel reservelont? (aangezien het een omlabeling is)

              Comment


                #37
                Ik twijfel om bij valk te bestellen.
                Ze verkopen altijd wel maar hebben het vaak geen eens in de bunker liggen. En moet vaak nog aan geleverd worden.... Hier hou ik niet zo van..
                Fuochi D'Artificio!

                Comment


                  #38
                  Meteen even voor je gekeken. Heb er nog wat liggen. Geen reservelont.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht
                    Ik twijfel om bij valk te bestellen.
                    Ze verkopen altijd wel maar hebben het vaak geen eens in de bunker liggen. En moet vaak nog aan geleverd worden.... Hier hou ik niet zo van..
                    Wat ze nu verkopen hebben ze toch gewoon liggen? Alleen aan het eind van het jaar gebeurt dit maar dat is overal zo.

                    Comment


                      #40
                      Nee hoor. Misschien krijg je wel de nieuwe batch waarvan niemand weet hoe die presteert.
                      Dit gebeurt bij Valk wel vaker.

                      Comment


                        #41
                        mag weg....
                        Laatst aangepast door Vluggejaapie; 24 June 2018, 20:01.
                        Fuochi D'Artificio!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht
                          Dat geintje van de "Beloofde kartonnen 2015 badge valk ti thunder topper"
                          Die ik nooit heb gekregen terwijl ik een van de eerste was bij afhalen,
                          Dat ben ik nog niet vergeten.

                          Helaas maar waar bij valk...
                          Zoek gewoon een winkel die de Aftershock Color Insanity kan leveren voor een freakprijs.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Zoek gewoon een winkel die de Aftershock Color Insanity kan leveren voor een freakprijs.
                            De laatste heb ik opgekocht bij pyrofreakshuizen..... Hoop dat er nog meer beschikbaar komt voor jullie

                            Comment


                              #44
                              Ik heb er 12 van besteld en zit te denken om er 6 tegelijk achter het fairy tail assortiment aan te plakken als finale. Of denken jullie dat de burst de Fairy tail niet overstijgt?

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                                Ik heb er 12 van besteld en zit te denken om er 6 tegelijk achter het fairy tail assortiment aan te plakken als finale. Of denken jullie dat de burst de Fairy tail niet overstijgt?
                                Harder dan de Fairy tail per shot verwacht ik niet, maar per 6 stuks natuurlijk wel harder dan 1 slome Fairytail. Of schiet je de Fairytail met 6 tegelijk? Dan zullen zelfs 12 stuks Valk Thundercake een anti climax zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X