Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Valk Vuurwerk] VALK SUPER 9-16 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post929212

    Comment


      #17
      Heeft er toevallig al iemand eentje af gestoken ?

      Comment


        #18
        Ik vind het een grappig pakketje, en volgens mij zijn deze cakejes aardig vol geladen

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
          Ik vind het een grappig pakketje, en volgens mij zijn deze cakejes aardig vol geladen
          Precies. Ze zijn compact en wegen nog wel wat. Heb liever dat de verpakking wat minder groot is en de prijs wat lager is. Ze doen me overigens sterk denken aan die Heavy 4 en Heavy 5 pakketten van Wolff. Als ze daar op lijken dan zit ik goed haha
          Vuurwerk is een passie!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
            Precies. Ze zijn compact en wegen nog wel wat. Heb liever dat de verpakking wat minder groot is en de prijs wat lager is. Ze doen me overigens sterk denken aan die Heavy 4 en Heavy 5 pakketten van Wolff. Als ze daar op lijken dan zit ik goed haha
            nope lijkt totaal niet

            Comment


              #21
              Ook deze even voor jullie getest. Top cakes voor het geld.

              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                #22
                Ben aangenaam verrast gezien het formaat van deze potjes. Presteerden prima en dat voor iets meer dan 5 euro per potje. Mooi om in de avond wat van af te steken!
                Laatst aangepast door opelvuurwerk; 1 January 2018, 10:28.

                Comment


                  #23
                  prijs/kwaliteit was erg goed!

                  Comment


                    #24
                    Ziet er niet verkeerd uit inderdaad! Prima producten om de avond mee door te komen. Ik heb in ieder geval de 9-16 besteld!

                    Comment


                      #25
                      Zijn dit inderdaad 3x3 cakes (zoals in het plaatje), of zijn het 6 unieke cakes?
                      Keep it legal!

                      Comment


                        #26
                        Ze zijn volgens mij niet allemaal uniek. Sommige 2 of 3 keer, maar in ieder geval wel 3 verschillende soorten. De klapvoetjes zaten dit jaar niet heel erg vast verlijmd onder de pot.
                        Voor de prijs is het echt top spul! Omgerekend € 3,90 per stuk in de voorverkoop! Blaast de budget Duitsland potjes er met gemak uit.

                        Comment


                          #27
                          Opzich leuke potjes, heb nog een doos over. Ze zijn wel saai na er een paar gedaan te hebben... Dit assortiment is voor mij eenmalig.

                          Comment


                            #28
                            Gingen alle 9 te gelijk de lucht in hier. Vond ze weinig indruk maken. Knalde wel lekker laag en waren gevarieerd waardoor het een chaotisch en bont geheel werd. Voor die prijs aardig, maar zeker niet aan te raden omdat het kwalitatief gezien niet veel voorstelt.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Big Ben Bekijk bericht
                              Gingen alle 9 te gelijk de lucht in hier. Vond ze weinig indruk maken. Knalde wel lekker laag en waren gevarieerd waardoor het een chaotisch en bont geheel werd. Voor die prijs aardig, maar zeker niet aan te raden omdat het kwalitatief gezien niet veel voorstelt.
                              Elke 25 mm cake deed het een stuk beter met zowel de spreiding als burstknal. Is ook wel logisch uiteindelijk.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door opelvuurwerk Bekijk bericht
                                Voor de prijs is het echt top spul! Omgerekend € 3,90 per stuk in de voorverkoop! Blaast de budget Duitsland potjes er met gemak uit.
                                Precies.
                                De Reno/Poison/Aligator of die Xplode potjes uit Dld van 3-4 euro zijn zeker niet beter.
                                Wel fijn dat dit soort cakes (weer) beschikbaar zijn, beetje a la de Heavy 5 van Wolff destijds (maar goedkoper).

                                Comment

                                Working...
                                X