Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Valk Vuurwerk] LIMITED EDITION 100

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Valk Vuurwerk] LIMITED EDITION 100

    Artikelnummer: 1103
    Artikelnaam: LIMITED EDITION 100
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 100 schots
    Effectomschrijving: 4 Dikke cakes van 25mm en totaal meer dan 1400 gram kruit. Gouden staarten naar grote gouden willowS met rode en groene glitter tail Burst red and green coocnut with golden chry+ Blue tail burst ti-golden willow. Brocade crown king met rode glitter tips. Color glittering tail up to burst crackling.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Kartoninhoud:
    Richtprijs: € 129,95
    Voorverkoopprijs: € 59,95


    #2


    Beeldmateriaal!

    Comment


      #3
      Lojkt op de fast or furious cakes. Goede prijs hoor

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
        Lojkt op de fast or furious cakes. Goede prijs hoor
        Inderdaad, lijken de zelfde filmpjes als de nieuwe fast or furious potten. wel een gaaf doosje voor 55e!

        Comment


          #5
          Dat lijken ze niet alleen, dat zijn ze letterlijk:

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	12C41FF2-8348-44F0-9976-87DA8272934F.jpg
Vertoningen:1
Grootte:127,8 KB
ID:	1564900

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	396DDA7F-8C7C-4143-B6C8-18F0FEA58DC5.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,8 KB
ID:	1564901

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	7C8152A6-3ECA-4D9F-8E08-9881DB72F777.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,8 KB
ID:	1564902

          Comment


            #6
            Had deze gekregen, ter vervanging van een product welke niet leverbaar was. Evolution Fireworks kwaliteit voor een Valk prijsje. Dikke prima!

            Comment


              #7
              Gave box voor het geld. Alleen het tempo viel me een beetje tegen dus volgend jaar per 2

              Comment


                #8
                voor 60,- neem ik hem weer.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                  Gave box voor het geld. Alleen het tempo viel me een beetje tegen dus volgend jaar per 2
                  Hier idemdito...
                  De waarschuwing "Gone in 20 seconds" is niet geheel terecht, want volgens mij lag het tempo per cake zeker iets lager.

                  Heb 1 "limited box" in 2 delen gestookt, 2 cakes achter elkaar.
                  Daarna maar 2x 2 tegelijk en dat geeft wel echt een ram effect.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
                    Dat lijken ze niet alleen, dat zijn ze letterlijk:

                    [ATTACH=CONFIG]36312[/ATTACH]

                    [ATTACH=CONFIG]36313[/ATTACH]

                    [ATTACH=CONFIG]36314[/ATTACH]
                    Ai, had dus eerst begrepen dat deze inhoud er in zou zitten. Nu hoor ik dat het willekeurige cake's uit de ff line zijn. Als ik maar niet cake nummer 5 krijg.

                    Comment


                      #11
                      Shit, bij het openmaken kwamen totaal andere cakes te voorschijn. Ze zijn van Rubro. Geen idee wat het is. Iemand een idee?

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181228_133039.jpg
Vertoningen:1
Grootte:210,8 KB
ID:	1570487

                      Comment


                        #12
                        https://www.rubro.nl/devuurwerkspeci...ssorted-7.html zijn deze cakes

                        Ze proppen daar dus gewoon wat cakes in die ze dat jaar voor een goede prijs hebben kunnen kopen. Vorigjaar was dat blijkbaar een overschot aan ff cakes van evo en nu deze rubro dingen

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                          https://www.rubro.nl/devuurwerkspeci...ssorted-7.html zijn deze cakes

                          Ze proppen daar dus gewoon wat cakes in die ze dat jaar voor een goede prijs hebben kunnen kopen. Vorigjaar was dat blijkbaar een overschot aan ff cakes van evo en nu deze rubro dingen
                          Ah, super bedankt. Hoop dat ze een beet je hetzelfde presteren als de FF line.

                          Comment


                            #14
                            Ik neem dus daar geen genoegen mee. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Wat ik bestel wil ik hebben klaar.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                              Ik neem dus daar geen genoegen mee. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Wat ik bestel wil ik hebben klaar.
                              Dingetje is wel dat je de valk limited 100 besteld, niet 4 fast or furious cakes.. Wel flauw dat ze er wat anders in stoppen dan vorig jaar maarja

                              alhoewel, ik zie net dat er op hun site bij dit product wel een hele effectomschrijving staat met NEM enzo erbij. Wss wijkt dit dus wel af dit jaar met de andere rubro cakes, dan heb je nog wel een oke argument denk ik

                              Comment

                              Working...
                              X