Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Valk Vuurwerk] VALK DOUBLE STAR 100

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ik denk dat jullie ook niet heel erg mogen klagen. Ergens in je achterhoofd weet je wel dat je geen gigantische effecten kan verwachten voor deze prijs/kwaliteitverhouding. Als je denkt van 'he dat is wel heel goedkoop'; dan is dat het ook!

    Comment


      #92
      Wat een reacties hier ook, nog geen 30 euro waard etc etc. Weet niet wat van freakacties jullie hebben, maar dit ga je nergens voor zo,n prijs krijgen hoor. Eerlijk is eerlijk het is meer kwantiteit dan kwaliteit, maar vind hem zeer zeker niet slecht. Gewoon een leuk blokje voor 50 euri. Als je voor een dubbeltje op de 1e rij wilt zitten had je een andere hobby moeten kiezen vind ik.

      Ieder zijn mening uiteraard, maar voor de prijs vind ik dit gewoon een prima blokje

      Comment


        #93
        Nou mensen nog steeds de zelfde gedachte na het live evaren van deze? Toch niks mis mee voor die prijs. Leuk spul voor in de vooravond.

        Comment


          #94
          Was zeker geen slechte box, dat wil ik voorop stellen.... ik heb hem tegelijk aangestoken en dan heb je toch echt wel een spectakel

          Comment


            #95
            prima bak voor dat geld.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
              volgend jaaar lekker gewoon weer naar stenbergen
              Welke in Steenbergen?

              Comment


                #97
                Ben benieuwd of deze nog terugkomt dit jaar, en voor welke prijs... voor €50 laat ik hem staan.... maar als deze voor €30 komt te staan neem ik hem weer mee.

                Comment

                Working...
                X