Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo en megadikke finale

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo en megadikke finale

    Geachte vuurwerkliefhebbers / forum-members.

    Hierbij willen wij jullie graag uitnodigen voor onze ingelaste vuurwerkdemonstratie 30.09.2017 te Bohmte-Bad Essen in Duitsland.

    Wellicht zullen jullie je afvragen waarom in Bohmte-Bad Essen? Oorspronkelijk zou onze Evolution demo plaats hebben gevonden op 15 september in Utrecht, maar helaas kon deze geen doorgang vinden i.v.m. een versnelde toewijzing voor de aanleg van een kunstgrasveld bij de sportvereniging (schietlocatie). Verplaatsen was echter mogelijk, maar helaas wenste de aangrenzende boer hiervoor geen medewerking te verlenen.

    Aangezien we onze demo niet graag voorbij willen laten gaan, hebben wij een bijzonder initiatief tussen onze Duitse klant Explosiv Arts en Vliegveld Bohmte-Bad Essen van harte ondersteund. Explosiv Arts schiet deze dag zelf een demo en wij kunnen aansluitend hieraan toch onze demo verzorgen. Explosiv Arts + Evolution biedt jullie daarna een spectaculaire eindshow aan ter afsluiting waarbij we tot 200mm gaan inzetten.

    Adres : Am Flugplatz 3 Bohmte-Bad Essen

    Programma “Burning Airfield 2017”

    14:00 uur Rondvluchten en Vlieg demonstraties

    16:00 uur Opbouw Vuurwerk

    19:00 uur Muziek : DJ + start catering

    20:30 uur Vuurwerk Explosive Arts + Evolution + eindshow

    22:30 uur Party in vliegveld hangar


    In Duitsland is het voor publiek regelmatig gebruikelijk om entree te heffen €5.
    Als extra actie kunnen 10 leden zich opgeven welke gratis toegang krijgen voor Burning Airfield 2017.

    Opgeven kan via [email protected]

    Hopelijk tot a.s. zaterdag!

    Team Evolution Fireworks.
    Extreme Pyromaniac for life.

    #2
    Klinkt echt geweldig en ik wilde me gelijk gaan aanmelden, tot ik zag dat het 3 uur ( enkele rit ) rijden is. Dat is helaas echt te ver!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Klinkt echt geweldig en ik wilde me gelijk gaan aanmelden, tot ik zag dat het 3 uur ( enkele rit ) rijden is. Dat is helaas echt te ver!
      Het is idd niet dicht bij huis.
      We hebben in ieder geval geleerd om voor 2018 op meerdere locaties een vergunning aan te vragen voor onze demo

      gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #4
        Is het niet mogelijk om met degenen die willen gaan iets af te huren en vanaf een centrale plek te vertrekken het zou mooi zijn om het bij te wonen lijkt mij...

        Comment


          #5
          Succes zaterdag team Evolution. Ik hoop dat er mensen gaan filmen. Ik kan helaas niet. Ik heb zaterdag een ander feestje op het programma staan.

          Comment


            #6
            Evolution trophy?

            Comment


              #7
              Heeft er iemand die gaat een plek over in de auto? Zou geweldig zijn. Ik wil meebetalen aan de benzine. Kom uit omgeving Rotterdam.
              75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

              Comment


                #8
                Dit gaat mij helaas met geen mogelijkheid lukken i.v.m. de reisafstand en omdat ik zondagochtend nog wat heb.

                Ik wil echter wel de dikke complimenten voor Evolution maken dat ze zoiets groots organiseren voor de liefhebbers! Echt geweldig!

                Comment


                  #9
                  Super dat jullie dit doen zeg, zou er heel graag bij zijn maar gaat me logistiek en vanwege andere verplichtingen niet lukken helaas. Volgend jaar toch maar in Utrecht? ;)
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    #10
                    Geweldig om dit eens mee te maken maar ik heb weekend dienst gaat hem helaas niet worden voor mij, hoop volgende keer te kunnen en zou het dan graag wat eerder willen weten mocht ik dienst hebben nog te kunnen ruilen. Maar bedankt voor de uitnodiging aan alle freaks. Voor degene die wel gaan veel plezier en veel filmen kunnen we het toch mee maken.

                    Comment


                      #11
                      Een prachtig initiatief weer, freaks betrekken bij de demo. Als het dichterbij was geweest had ik het misschien nog kunnen combineren, maar aangezien zaterdag de kermis hier begint in combinatie met de 2,5 uur enkele reis.. Helaas!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Ook ik ben helaas niet in de gelegenheid om die kant op te komen.Sowieso jammer dat het in Utrecht geen doorgang kon vinden.
                        Volgend jaar dan maar? Zoals SQUEAK ook al voorstelde?
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #13
                          """Evolution viert dit jaar een feestje
                          Hallo beste forum leden, liefhebbers en vuurwerk verslaafden

                          Dit jaar hebben we als Evolution Fireworks wat te vieren.
                          We vieren namelijk ons 5 jarig bestaan.
                          Wat is ontstaan door een uit de hand gelopen hobby is in korte tijd uitgegroeid tot een gewild merk binnen en buiten de grenzen van ons mooie landje.

                          Dit gaan we natuurlijk niet zonder leuke dingen te doen vieren.

                          DUS!!!
                          Heb jij een leuk idee of actie horen wij deze graag via pm

                          Wie weet gaan we met jou idee of actie aan de slag!!!

                          mvg
                          Evolution Fireworks"""

                          komt weinig van terecht zo heb ik het idee.
                          Want 4 dagen vantevoren bekend maken is nu ook niet echt lekker voor de fans

                          Ik had me echt op een mooie evo demo verheugd!! net zoals ik ook echt van de Zena trophy genoten heb en geweldig vuurwerk heb gezien.
                          En heel veel met mij denk ik maar dan is 4 dagen wel erg korte termijn voor mij persoonlijk

                          of komt er dan nog ergens een xxl demo bij een winkelier.
                          ik hou me zeker aanbevolen.

                          gr en veel plezier zaterdag ook degene die wel gaan
                          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                          Comment


                            #14
                            Daar kunnen zij toch vrij weinig aan doen? Daarintegen krijg je in Duitsland wel een dikke finale met 200mm shells die je dus absoluut niet zou krijgen in Nederland. Het is dat het echt te ver is, anders was ik gewoon aanwezig hoor zaterdag. Ik zal iedergeval wel gaan genieten van de films die geschoten worden.

                            Comment


                              #15
                              Balen dat ik er niet bij kan zijn, ben dan een weekendje weg

                              Comment

                              Working...
                              X