Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 80
  1. #61
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ik zou nog nie christelijk worden als JC Hemzelve hier zou posten. Goed vuurwerk voor goede prijs, daar gaat het om. Dus heb ik ook Evo in de collectie. En Pangu, Witte, Rubro/mania, VWT, Wolff... Maar zekr gezellig hoe Marchel nog als vanouds openlijk meedoet en reageert itt de rest importeurs als stiekeme meelezerds haha

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Net als Heron, Lesli, GBV/WECO enz etc die ook alles al binnen hebben, bedoel je?

    Dat er enkel van een paar importeurs bekend is dat een paar containers vertraging hebben, maar de rest niet zozeer een podium zoekt om hun succes te verkondigen, schijnt het beeld een beetje te vertekenen hè.
    met Lesli en GBV roep je ook merken op waar een cake al 5 jaar oud kan zijn als je die krijgt.
    Vooral GBV met 10 omlabelingen per cake. En die groot inkopen met Weco.
    Lesli in mindere maten. En heron speelt nou geen echte rol meer in de verkoop in dit land.
    Van uit het punt als kleine importeur valt evo gewoon positief op.
    Verder had lesli ook een aantal dingen uit de folder geschrapt,
    Wegens te late levering en zijn ze vorige week op tijd gekomen.
    En zogenaamd als Last Minuut deals gepromoot. ETC.
    Dus beetje jammer dat je hier weer negatief begon.
    Al zal je het wat minder negatief of pittig bedoelen dan in de post overkomt.
    Heb ik nu ook haha

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ik zou nog nie christelijk worden als JC Hemzelve hier zou posten. Goed vuurwerk voor goede prijs, daar gaat het om. Dus heb ik ook Evo in de collectie. En Pangu, Witte, Rubro/mania, VWT, Wolff... Maar zekr gezellig hoe Marchel nog als vanouds openlijk meedoet en reageert itt de rest importeurs als stiekeme meelezerds haha
    dat wel maar ja van ons kan die het nog hebben denk ik haha. Maar hopen dat er niet te veel jochies met 10 reacties blijven komen die lijp gaan. xD

  4. #64
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Net als Heron, Lesli, GBV/WECO enz etc die ook alles al binnen hebben, bedoel je?

    Dat er enkel van een paar importeurs bekend is dat een paar containers vertraging hebben, maar de rest niet zozeer een podium zoekt om hun succes te verkondigen, schijnt het beeld een beetje te vertekenen hè.
    Niet te vergeten..vuurwerktotaal en vulcan.

  5. #65
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    53% van m'n collectie bestaat uit Evolution. Ik ben dus wel degelijk blij dat Marchel het hier meldt.

    Gewoon negeren die stank-voor-dank-reacties Marchel. Ze zien blijkbaar jouw goede bedoelingen niet, althans daar laten ze niets van blijken. Ze willen aandacht, desnoods negatieve aandacht, denken alles te kunnen maken, zonde van je energie. Geef het ze niet. Keep up the good work.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen San71 voor het bericht:


  7. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Vind de informatie voorziening van evo ook erg goed en eerlijk! En als importeur mag je er ook best trots op zijn als je de zaken op orde heb.. en daarom heb ik voor 99 procent evo gekocht, de rest WOLF! Importeurs waar ik vertrouwen in heb!

  8. Deze 6 gebruikers waarderen Mlap voor het bericht:


  9. #67
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Heb ook aardig wat evo dit jaar, daarom blij om te lezen dat alles al binnen is! Scheelt weer wat gestres.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  10. Deze gebruiker waardeert ddfirework voor het bericht:


  11. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Volgens mij begrijpen de meesten het punt van richardus, die daarin gelijk heeft, niet.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  13. #69
    VWC-Lid roadrunner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Berichten
    408
    Thanks
    749
    222 waarderingen in 111 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Volgens mij begrijpen de meesten het punt van richardus, die daarin gelijk heeft, niet.
    Precies dat, en volgens mij zijn veel mensen al weer vergeten dat Evo eerder dit jaar de pittige maar verstandige beslissing heeft genomen om veel nieuwe producten van dit jaar naar 2018 te zetten om alle processen te kunnen handelen.

  14. Deze gebruiker waardeert roadrunner voor het bericht:


  15. #70
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Volgens mij begrijpen de meesten het punt van Richardus, die daarin gelijk heeft, niet.
    Het is de toon die de muziek maakt. Als andere importeurs een voorbeeld zouden nemen aan de open communicatie van Marchel, welke in dit geval door Richardus "een scheet" wordt genoemd, zou het vertekende beeld niet ontstaan.

  16. Deze gebruiker waardeert San71 voor het bericht:


  17. #71
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Net als Heron, Lesli, GBV/WECO enz etc die ook alles al binnen hebben, bedoel je?

    Dat er enkel van een paar importeurs bekend is dat een paar containers vertraging hebben, maar de rest niet zozeer een podium zoekt om hun succes te verkondigen, schijnt het beeld een beetje te vertekenen hè.
    Ik vind dat Richardus een goed punt maakt, jullie blijkbaar ook, want er wordt erg verdedigend gereageerd.
    Zal eens wat kritisch reageren hier, gewoon eens wat andere kanten belichten om niet alleen maar veren in de kont te steken, Marchel kan amper lopen joh.

    Wij kennen Marchel al heel wat jaartjes en bij het idee voor eigen import benaderde hij VWC al om het te delen. Sindsdien waren wij de eerste die nieuws kregen om te posten en tegenwoordig post hij het met name direct op het forum naar jullie. Dit heeft Evolution in de loop der jaren zo bekend gemaakt, het is het imago van Evolution en Marchel moet daar 110% de credits voor krijgen.

    Het transparante is fijn, leuk om te lezen, voelt alsof je er bovenop mag zitten als consument, dit kan doordat Marchel het uit liefhebberij mee heeft mogen opstarten. Hij ademt vuurwerk en daarom is hij ook zo actief op het forum, dat stukje is niet te vergelijken met andere importeurs in de markt. Enkel in het verleden hebben we meer activiteit gezien van o.a. Royal. En terecht, het is voor velen een zakelijke aangelegenheid waarbij ze liefhebbers een warm hart toedragen, maar ondertussen gaat het vooral om de commercie, zeker als je een grote importeur bent en er nog véél meer werk bij komt kijken naast importeren en transporteren.
    Het nieuws wat ie brengt is soms te voorbarig, als we in de teaser thread kijken, komt er amper iets daadwerkelijk van in de schappen dit jaar, maar het houdt ons wel lekker actief betrokken bij Evolution. Waarschijnlijk wordt volgend jaar nu alles gebracht, we zullen het meemaken, het is een manier van communicatie die andere importeurs proberen te vermijden, die gaan voor "sell what you have".
    Marchel weet dit ook wel en blijkbaar vinden we het met z'n allen toch leuk dat ie het op deze manier doet, het onderscheid hem en dat is een stukje kracht op het forum.

    Nu gaat het in het topic over het importeren; Evolution heeft alles binnen, heel netjes en fijn, zeker voor een kleinere importeur!
    Daar pakken we ook precies het punt waar Richardus een opmerking over maakt, en terecht, Marchel begrijpt hem ook gezien de thanks-melding.

    Evolution is een kleinere importeur, dat zij alles binnen krijgen is top, maar we kunnen dit niet vergelijken met importeurs die een veelvoud van het aantal containers doen. Er zijn importeurs die alleen al containers met cat.1 in meervoud binnenhalen t.o.v. de totale hoeveelheid van Evolution.
    Evolution haalt 3 nieuwe producten binnen dit jaar, andere importeurs tientallen tot zelfs honderdtallen. De order voor die producten leg je (over het algemeen) niet neer in de eerste maanden van het jaar, iets wat je wel kunt doen met de artikelen die je nog een jaar gaat voeren en waar je nieuwe voorraad van moet hebben.

    Dit jaar is Evolution vooral in gaan zetten op de uitbreiding qua verkooppunten, zo hebben we kunnen lezen in de teaser thread, waardoor nieuwe items opgeschoven zijn naar 2018. Dit is goed gelukt, werd ook openlijk vermeld en daar zijn we allemaal zeer tevreden over. En daarvoor nogmaals complimenten voor Marchel, Gilbert e.a. die daarbij betrokken zijn, het is knap dat ze jaarlijks flink kunnen groeien! (toch nog wat veren )
    In september blijkt dat veel items uitverkocht zijn of raken, er is dus veel vraag naar en er wordt goed verkocht. Maar op importeursdemo's spreek ik winkeliers die balen dat er dan al producten op zijn. Winkeliers die al langer Evolution voeren en niet zeker weten of alles wel mee kan in folders gezien de beperkte voorraad. Dan kan het allemaal wel op tijd binnen zijn, maar als winkelier kan je dus niet zoveel inkopen zodat je én in je voorverkoop én 3 dagen losse verkoop de producten in de schappen hebt staan, bijbestellen tijdens de verkoopdagen is amper mogelijk.
    Het kan zijn dat Evolution wellicht té hard is gegroeid in verkooppunten, iets wat we eerder bij Rubro ook zagen en waar we ook allemaal over vielen. Als consument krijg je dit minder mee, maar als winkelier probeer je wel iets neer te leggen wat je ook echt kunt aanbieden tijdens de verkoopdagen.


    -------------------------------------------------


    Goed, nog even een persoonlijke noot waar Marchel hopelijk wat rust in kan bieden.
    Ik heb dit jaar ook meer Evolution besteld dan andere jaren, want de kwaliteit is top, maar de prijs/kwaliteit-verhouding was bij de diverse freakacties waanzinnig, dan wordt het bijna 'goedkoop'! In september lees ik het bericht over items die zijn uitverkocht, ik lees dat eigenlijk als "deze zie je waarschijnlijk niet in freakacties van 2018".
    Wat is jouw verwachting, kunnen wij in 2018 weer zoveel Evolution inkopen tegen lage prijzen of moeten we dit jaar éxtra van de hoeveelheid Evolution in onze collecties genieten?

    Hoe dan ook gaan we genieten van Evolution vuurwerk dit jaar en ben ik benieuwd wat jullie strategie in 2018 gaat opleveren!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze 17 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  19. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik vind dat Richardus een goed punt maakt, jullie blijkbaar ook, want er wordt erg verdedigend gereageerd.
    Zal eens wat kritisch reageren hier, gewoon eens wat andere kanten belichten om niet alleen maar veren in de kont te steken, Marchel kan amper lopen joh.

    Wij kennen Marchel al heel wat jaartjes en bij het idee voor eigen import benaderde hij VWC al om het te delen. Sindsdien waren wij de eerste die nieuws kregen om te posten en tegenwoordig post hij het met name direct op het forum naar jullie. Dit heeft Evolution in de loop der jaren zo bekend gemaakt, het is het imago van Evolution en Marchel moet daar 110% de credits voor krijgen.

    Het transparante is fijn, leuk om te lezen, voelt alsof je er bovenop mag zitten als consument, dit kan doordat Marchel het uit liefhebberij mee heeft mogen opstarten. Hij ademt vuurwerk en daarom is hij ook zo actief op het forum, dat stukje is niet te vergelijken met andere importeurs in de markt. Enkel in het verleden hebben we meer activiteit gezien van o.a. Royal. En terecht, het is voor velen een zakelijke aangelegenheid waarbij ze liefhebbers een warm hart toedragen, maar ondertussen gaat het vooral om de commercie, zeker als je een grote importeur bent en er nog véél meer werk bij komt kijken naast importeren en transporteren.
    Het nieuws wat ie brengt is soms te voorbarig, als we in de teaser thread kijken, komt er amper iets daadwerkelijk van in de schappen dit jaar, maar het houdt ons wel lekker actief betrokken bij Evolution. Waarschijnlijk wordt volgend jaar nu alles gebracht, we zullen het meemaken, het is een manier van communicatie die andere importeurs proberen te vermijden, die gaan voor "sell what you have".
    Marchel weet dit ook wel en blijkbaar vinden we het met z'n allen toch leuk dat ie het op deze manier doet, het onderscheid hem en dat is een stukje kracht op het forum.

    Nu gaat het in het topic over het importeren; Evolution heeft alles binnen, heel netjes en fijn, zeker voor een kleinere importeur!
    Daar pakken we ook precies het punt waar Richardus een opmerking over maakt, en terecht, Marchel begrijpt hem ook gezien de thanks-melding.

    Evolution is een kleinere importeur, dat zij alles binnen krijgen is top, maar we kunnen dit niet vergelijken met importeurs die een veelvoud van het aantal containers doen. Er zijn importeurs die alleen al containers met cat.1 in meervoud binnenhalen t.o.v. de totale hoeveelheid van Evolution.
    Evolution haalt 3 nieuwe producten binnen dit jaar, andere importeurs tientallen tot zelfs honderdtallen. De order voor die producten leg je (over het algemeen) niet neer in de eerste maanden van het jaar, iets wat je wel kunt doen met de artikelen die je nog een jaar gaat voeren en waar je nieuwe voorraad van moet hebben.

    Dit jaar is Evolution vooral in gaan zetten op de uitbreiding qua verkooppunten, zo hebben we kunnen lezen in de teaser thread, waardoor nieuwe items opgeschoven zijn naar 2018. Dit is goed gelukt, werd ook openlijk vermeld en daar zijn we allemaal zeer tevreden over. En daarvoor nogmaals complimenten voor Marchel, Gilbert e.a. die daarbij betrokken zijn, het is knap dat ze jaarlijks flink kunnen groeien! (toch nog wat veren )
    In september blijkt dat veel items uitverkocht zijn of raken, er is dus veel vraag naar en er wordt goed verkocht. Maar op importeursdemo's spreek ik winkeliers die balen dat er dan al producten op zijn. Winkeliers die al langer Evolution voeren en niet zeker weten of alles wel mee kan in folders gezien de beperkte voorraad. Dan kan het allemaal wel op tijd binnen zijn, maar als winkelier kan je dus niet zoveel inkopen zodat je én in je voorverkoop én 3 dagen losse verkoop de producten in de schappen hebt staan, bijbestellen tijdens de verkoopdagen is amper mogelijk.
    Het kan zijn dat Evolution wellicht té hard is gegroeid in verkooppunten, iets wat we eerder bij Rubro ook zagen en waar we ook allemaal over vielen. Als consument krijg je dit minder mee, maar als winkelier probeer je wel iets neer te leggen wat je ook echt kunt aanbieden tijdens de verkoopdagen.


    -------------------------------------------------


    Goed, nog even een persoonlijke noot waar Marchel hopelijk wat rust in kan bieden.
    Ik heb dit jaar ook meer Evolution besteld dan andere jaren, want de kwaliteit is top, maar de prijs/kwaliteit-verhouding was bij de diverse freakacties waanzinnig, dan wordt het bijna 'goedkoop'! In september lees ik het bericht over items die zijn uitverkocht, ik lees dat eigenlijk als "deze zie je waarschijnlijk niet in freakacties van 2018".
    Wat is jouw verwachting, kunnen wij in 2018 weer zoveel Evolution inkopen tegen lage prijzen of moeten we dit jaar éxtra van de hoeveelheid Evolution in onze collecties genieten?

    Hoe dan ook gaan we genieten van Evolution vuurwerk dit jaar en ben ik benieuwd wat jullie strategie in 2018 gaat opleveren!

    Marcel begrijpt gewoon hoe het tegenwoordig werkt... Internet.. socialmedia.. acties, daar verkoop je door! Als die grote importeurs daar ook een mannetje voor vrij maken! Denk dat de beslissing die evo halverwege dit jaar heeft genomen juist was om geen nieuwe producten te laten komen dit jaar of extra containers met bestaande producten. Omdat toen al bekend was dat het waarschijnlijk niet op Tijd binnen zou zijn. Hij koos er voor om geen beloftes te doen aan winkeliers die hij niet na kon komen ivm leverproblemen! Andere importeurs namen wel de gok, en die zitten nu op de blaren! En dan zijn je winkeliers ook niet blij hoor! Dus wat is weidsheid!!

  20. Deze 2 gebruikers waarderen Mlap voor het bericht:


  21. #73
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    53% van m'n collectie bestaat uit Evolution. Ik ben dus wel degelijk blij dat Marchel het hier meldt.

    Gewoon negeren die stank-voor-dank-reacties Marchel. Ze zien blijkbaar jouw goede bedoelingen niet, althans daar laten ze niets van blijken. Ze willen aandacht, desnoods negatieve aandacht, denken alles te kunnen maken, zonde van je energie. Geef het ze niet. Keep up the good work.
    Hier 70%, mede door de freak acties bij verschillende winkeliers. Ben ook erg blij en gerustgesteld met dit nieuws haha

  22. Deze 2 gebruikers waarderen BurstDuo voor het bericht:


  23. #74
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    Het is de toon die de muziek maakt. Als andere importeurs een voorbeeld zouden nemen aan de open communicatie van Marchel, welke in dit geval door Richardus "een scheet" wordt genoemd, zou het vertekende beeld niet ontstaan.
    Jij interpreteert zo'n woord negatief?! Waarom?! Ik bedoelde m gewoon met n knipoog.
    Niet zo overdreven reageren hoor jongens, ik meld alleen even dat het niet zo bijzonder is dat evo alles binnen heeft omdat het gros dat gewoon ook heeft alleen dat huer niet meldt.
    En wie zn koppie boven t maaiveld uitsteekt weet ook heel best dat ie wat speelse tikkies moet kunnen hebben en dat kan Marchel heel best, vroeger ook al, dat hoeven jullie niet voor m te doen.
    Dudes, ik heb Evo bij n dealer al getipt toen Gerrit het ook nog niet verkocht.


    Nou, iedereen weer rustig dat vrijwel alles overal gewoon binnen is, en ik Evo ook een topimporteur vind? Mooi zo.

  24. Deze 2 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  25. #75
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Dat je goede vrienden bent met Marchel wil ik best geloven. Je zit hier echter op een forum waar iedereen meeleest. Als je iets met een knipoog bedoelt plaats het dan met een knipoog daar zijn smiley's voor. Ik zag het anders dan jij, Marchel is blij dat alles binnen is en deelt dat hier. Vervolgens kom jij er met je fijne kruidige opmerkingen zonder smiley's of wat dan ook overheen.
    Speelse tikkies geen probleem hoor, het zijn tekenen van echte vriendschap als je dat van elkaar kan hebben. Mijn excuses voor dat ik je goedbedoelde kutopmerkingen verkeerd heb opgevat.

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •