Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[zena] 4107 Mandarin

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [zena] 4107 Mandarin

    Artikelnaam: Mandarin
    Artikelnummer: 4107
    Importeur: Zena Vuurwerk BE
    Aantal per verpakking: 1 stuk
    Effectomschrijving: Zilverkruitmat Mandarin
    Kruitgewicht: 55x9 gram = 495 gram
    Prijs: €85
    Film:



    Laatst aangepast door LVT; 26 September 2017, 22:11. Reden: Video en prijs toegevoegd
    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

    #2
    Deze komt een stuk beter over op de movie dan de chinese rol. Wel lekkere witte flitsen wat over het algemeen veel goeds voorspeld.

    Alleen ophangen blijf ik een dingetje vinden. Ben bang dat dit afbreekt.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      #3
      Lijkt niet onaardig te zijn
      365 days a year pyromaniac

      Comment


        #4
        wat is de prijs?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door kuilbult Bekijk bericht
          wat is de prijs?
          Ben ik ook erg benieuwd naar, deze ziet er stukken beter uit dan die nieuwe 100.000 mat! Vroeger waren deze matten altijd vrij gunstig geprijsd, dus komt wel goed denk ik! Heerlijk dat ze weer terug zijn!

          Comment


            #6
            De ( volle ) prijs is €85,- dus in de megastores €63,75. Deze mat bevat 2/3 x zoveel flash als z'n voorganger dus zeker de moeite waard!

            Comment


              #7
              Pff, das echt flink aan de prijs. Bij salon roger kocht je een mat als deze voor 12 euro. Ik wacht wel even op de nieuwe salon roger producten.

              Noem mij maar negatief, want zo een reactie zal hier vast op volgen maar dit is echt een belachelijke prijs.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                Pff, das echt flink aan de prijs. Bij salon roger kocht je een mat als deze voor 12 euro. Ik wacht wel even op de nieuwe salon roger producten.

                Noem mij maar negatief, want zo een reactie zal hier vast op volgen maar dit is echt een belachelijke prijs.
                Je bedoelt de Hindoe 1000 denk ik? Dat is toch niet met deze mat te vergelijken.
                Bij Salon zijn de matten niet goedkoper (of duurder) dan bij Zena. Mit je appels met appels vergelijkt natuurlijk
                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                Comment


                  #9
                  Nee ik bedoel niet de hindo, die is al lang niet meer zo goed van salo. Hindo 4000 haalde je bij original voor 40 euro of 80 per(3) karton. Maar die gaat flink beter dan het matje hierboven. Salon had afgelopen jaar heeele goede opgevouwen matten waarvan de rotjes net wat groter waren dan de normale hindo rol. Waren 12 euro en die knalt en duurd minstens even hard en lang als de nieuwe mandarin.
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                    Pff, das echt flink aan de prijs. Bij salon roger kocht je een mat als deze voor 12 euro. Ik wacht wel even op de nieuwe salon roger producten.

                    Noem mij maar negatief, want zo een reactie zal hier vast op volgen maar dit is echt een belachelijke prijs.
                    Nou ja negatief, het is eerder onjuist. Een mat als deze is daar en uberhaupt in Belgie nog nooit geweest! De Oi kwuk hun was rond die prijs ja maar daar zat zo'n 100 gram flash in en in deze vele malen meer. Dat is alsof je een cakebox vergelijkt met een 300 grams potje. Zo moet je het ook zien, het is een doorlontmat die zichzelf aansteekt met een kruitgehalte van 3 x zoveel als dat de grootste matten in Belgie voorheen hadden ( 250 gram max toen ).

                    Comment


                      #11
                      Misschien hebben ze bij salon roger beter kruit. Kruit zegt iig lang niet alles. De hindo 4000 van zena knalde de 100 000 uit meerdere delen en 3x zoveel kruit met gemak uit.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        #12
                        Erg goede rollen deze nieuwe van zena, de mandarin is echt super hard en fel. Stuk harder dan de matten van vorig jaar! Nieuwe video in de startpost bijgevoegd.
                        YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                        Comment


                          #13
                          Maar de vraag, welke knalt het hardste deze rol of de R809?

                          Comment


                            #14
                            Wat is de diameter van dit ding?
                            Wie zoekt zal vinden

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
                              Wat is de diameter van dit ding?
                              Ik ben wel eens benieuwd of iemand een lijstje heeft met alle oude rollen met daarbij het aantal grammen kruit. Dan kan je vergelijken. Als ik dit namelijk zo zie staan lijkt jet alsof de nieuwe rollen allemaal meer kruit bevatten en dus harder knallen tov de oude rollen🤴🙏🙏🙏

                              Comment

                              Working...
                              X