Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ondergesneeuwd vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ondergesneeuwd vuurwerk

    Het leek mij leuk om een discussie te starten over ondergesneeuwd vuurwerk, en daarmee bedoel ik vuurwerk welke recent of in de afgelopen jaren weinig aandacht heeft gekregen maar toch wel degelijke producten zijn.

    Vaak herken je deze aan de weinige reactie in de desbetreffende topic.


    Graag ook even toelichten waarom je hem goed vind en waarom je denkt dat hij ondergesneeuwd is.

    Het kunnen ook producten zijn die vroeger niet interessant waren vanwege de hoge prijs maar die nu goedkoper als restanten te verkrijgen zijn.
    Laatst aangepast door lbanoa; 29 September 2017, 23:19.

    #2
    Interessant topic. Zou zelf ook wel eens na gaan denken.

    Comment


      #3
      Ik trap hem zelf ook maar even af met een cake uit 2013 namelijk..



      the lucifer van vuurwerkmania




      Deze heb ik dit jaar nog weten te verkrijgen voor maar 13 euro. Prijs technisch dus een heel interessant cake dit zich kan meten met de blue camuro 19 (15 euro) van welkoop die afgelopen jaar ook zeer goed werd ontvangen.
      Laatst aangepast door lbanoa; 23 September 2017, 02:16.

      Comment


        #4
        Lucifer was ook een knalcake van ze na België volgens mij!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
          Lucifer was ook een knalcake van ze na België volgens mij!
          Die jij bedoelt is een 16sh potje van Thor (zena).
          Wat op t filmpje te zien is hierboven is 25sh cake van (vuurwerkmania)
          我也喜欢年纪较大的烟花

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
            Ik trap hem zelf ook maar even af met een cake uit 2013 namelijk..



            the lucifer van vuurwerkmania




            Deze heb ik dit jaar nog weten te verkrijgen voor maar 13 euro. Prijs technisch dus een heel interessant cake dit zich kan meten met de blue camuro 19 (15 euro) van welkoop die afgelopen jaar ook zeer goed werd ontvangen.
            Inderdaad een zeer goed presterende cake, had hem vorig jaar 2 x aangeschaft in Pijnacker, en het waren topcakes.

            @@@ Maar voor de topicstarter : wil je producten zien die nog verkocht worden of producten die je eigenlijk mist en niet meer leverbaar zijn ?
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Om dan maar even bij VuurwerkMania te blijven.

              De Sinister 2.0:



              Hele nette cake. Zeker voor het geld.


              @Torrr: Uit zijn tekst begrijp ik dat het gaat om vuurwerk dat nog te koop is.

              Comment


                #8
                Spring break van rubro. 2 cakes voor 39 euro. Super boxje
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht

                  @@@ Maar voor de topicstarter : wil je producten zien die nog verkocht worden of producten die je eigenlijk mist en niet meer leverbaar zijn ?
                  Mag je zelf invullen ;) alleen is het bij producten die nog te krijgen zijn makkelijker vergelijken met nieuwere producten.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                    Spring break van rubro. 2 cakes voor 39 euro. Super boxje
                    Goeie vondst! Hij is wel snel weg voor die maar de effecten zien er groot uit

                    Comment


                      #11
                      Russian Roullette - Soviet shooters. Is de happines op steroiden. Ik dacht dat dit wel een hype zou worden toendertijd. Hele dikke vieze vette fluit gevolgd door een grote crackling mine. Vond ze echt super!

                      Comment


                        #12
                        Volgens het topic Double Demolition, moet die veel meer erkenning krijgen dan dat het huidig krijgt.
                        Dus ik zou zeggen kijk en oordeel zelf, ik ben het eens met die meningen dat het een topcake is voor zo'n prijs.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                          Russian Roullette - Soviet shooters. Is de happines op steroiden. Ik dacht dat dit wel een hype zou worden toendertijd. Hele dikke vieze vette fluit gevolgd door een grote crackling mine. Vond ze echt super!
                          Die vind ik serieus leuk, lekker de buurt wakkerschudden in de vooravond.

                          Enig idee of ze nog ergens te krijgen zijn ?

                          Comment


                            #14
                            Erg leuk topic, bedankt voor het openen.
                            Ben benieuwd welke cake's hier allemaal voorbij gaan komen.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Nog eentje dan,

                              Gate of heaven 4



                              Weinig reacties en filmpjes in het topic

                              Terwijl ik het persoonlijk wel echt een goeie "budget" cake vind omdat de kleur in het echt heel mooi paars/roze is en dat zie je niet veel.

                              Wellicht ook de reden waarom hij niet heel populair is want op veel filmpjes lijkt het gewoon rood.

                              Dit is het best filmpje wat ik kond vinden





                              Of vuurwerkliefhebbers hebben gewoon niks met roze :P



                              Iemand ervaring met deze cake ?

                              Comment

                              Working...
                              X