Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyprincess

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Skyprincess

    Artikelnummer: GF172509
    Artikelnaam: Skyprincess
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht:
    Aantal Schoten: 108
    Effectomschrijving: Deze 3 - delige prinsessen box met 108 schoten bestaat uit 12 variërende effecten.
    Elke cake is uniek ontworpen, van gouden kronen tot zilveren spinners en rode palmen.
    Naast deze effecten ziet u boeketten met veel kleuren variatie zoals rode, blauwe, oranje, roze, en witte sterren. Dit prinsesje mag niet ontbreken in uw vuurwerk collectie.

    Tijdsduur: 1 minuut en 35 seconden
    Stijghoogte: 35 meter
    Richtprijs: 99,95



    Laatst aangepast door omepje; 3 January 2018, 18:00.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    #2
    Ziet er goed uit. Mooie prijs ook. Showbox of compound?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
      Ziet er goed uit. Mooie prijs ook. Showbox of compound?
      Showbox! .
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
        Showbox! .
        Komen jullie (Fireworks for All) wel met compound dit jaar of blijft het bij cakes en boxen?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Komen jullie (Fireworks for All) wel met compound dit jaar of blijft het bij cakes en boxen?
          Cakes, showboxen, singleshots,vuurpijlen,pakketten een echte kanonslag en grondbloemen! Compound (nog) niet.
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #6
            Ziet er goed uit! Vorig jaar waren die eerste boxen live ook goed! Ben trouwens benieuwd naar die "echte kanonslag" Maak me blij!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #7
              Vindt deze heerlijk qua tempo. Daarnaast zijn cake 1 en 3 echt mijn ding, de spidercake wat minder. Prijs is ook netjes. Dit jaar toch maar eens wat van deze importeur proberen!

              Comment


                #8
                Zeker een mooie box! Doet me een klein beetje aan een mix van Pangu en Rubro denken qua effecten.

                Ik ben ook benieuwd naar die kanonslag!

                Comment


                  #9
                  Ha een zeer mooie box voor een mooie prijs. Het ziet er allemaal prima uit.
                  Enne ik ben ook wel benieuwd naar die kanonslagen
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #10
                    In de titel van dit topic en in de titel van het YouTube filmpje staat het aantal schoten niet goed vermeld. Er staat in beide gevallen 100 schoten maar de box bevat zoals op de doos staat 108 schoten.
                    De box zelf vind ik echt een plaatje en zet hem op mijn lijstje en hopelijk kan ik hem ergens bewonderen bij een winkeliersdemo.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Mooi staat op de lijst samen met Clan of Six.
                      Giezen verkoopt dit merk nu ook.

                      Comment


                        #12
                        De goedkoopste is ook meteen de mooiste! beter tempo ook. Mooie nieuwe boxen van FireWorks For All, Maar ik vind ze ontzettend op elkaar lijken.

                        Comment


                          #13
                          Op welke demo kunnen we deze verwachten? 9 december bij Hol?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                            Op welke demo kunnen we deze verwachten? 9 december bij Hol?
                            2 december bij Harings in Almelo en 15 december bij Kuiper Koekange.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              2 december bij Harings in Almelo en 15 december bij Kuiper Koekange.
                              Dat is beiden 180 km rijden voor mij
                              Dan maar hopen op goede video's of toch een verrassing bij Hol op 9 december.

                              Comment

                              Working...
                              X