Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 37 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 552

Discussie: Jackhammer

  1. #91
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Laten we hopen dat deze gewoon gaat komen, erg mooie box waar ik enorm benieuwd naar ben. Schrok wel een beetje van de afmetingen, maar mocht hij er komen wacht ik toch eerst een winkeliersdemo af.
    Waarom schrok je? Dit is eigenlijk een best normaal formaat. De meeste 2KG 30mm boxen hebben een afmeting van 40x40x20. 20x20x20 per cake dus. Aangezien we hier met 4 cakes te maken hebben waarvan 2 waaiers dus meer dan 80cm in de lengte, rond de 20cm hoog en 20cm diep.

    Ik twijfel er ook over om deze aan te schaffen. Ik heb geen zin om 140,- uit te geven om vervolgens een vervanger in mijn handen gedrukt te krijgen. Mijn dealer geeft namelijk geen geld terug. De andere compoundboxen van Wolff vind ik het geld niet waard.

  2. #92
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Heb hem net besteld. Durf wel een gokje te wagen. Enne zolang het nog kan moeten we er maar dubbel van gaan genieten.
    December Will Be Magic Again!!

  3. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  4. #93
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Deze wordt zaterdag geschoten op de demo van Harings vuurwerk! Ook al zou dat een sample zijn, ik ga ook maar een gok wagen. Op 1 of andere manier heb ik een sterk gevoel dat dit echt dé cakebox van het jaar gaat worden. Enigszins gebaseerd op de Transbomber, maar op film wel echt een heel stuk dikker en mooier. Als ie al wat minder zou presteren, dan blijft er alsnog een dikke bak over. Alleen die mini vetraging vind ik zelf lichtelijk storend, maar dat had natuurlijk ook erger gekund. Het is niet dat het heel de cakebox verpest. Misschien kan ik zelf nog wel een snellontje tussen de cakes voegen, ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring nog met compound dus ik weet niet of dat zin heeft of mogelijk is.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  6. #94
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Als het formaat wat bescheidener was geweest had ik hem wel meegenomen denk ik.
    Maar dit formaat krijg ik gewoon niet mee in het OV. Past niet eens in zo'n boodschappenkarretje. De enige oplossing is een andere dealer, maar die vraagt veel meer dan de adviesverkoopprijs.

    Met de kwaliteit zal het Wolff kennende wel goed zitten.

  7. #95
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Hij is toch maar 91cm lang? Valt wel mee toch?? Een paar plastic tassen er overheen en klaar.
    December Will Be Magic Again!!

  8. #96
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Heb deze ook besteld naast 3 andere boxen. En wel Rumble in the Jungle 144's, On the Beat en Serenity. Qua indrukwekkend verwacht ik dat het zal gaan tussen de Serenity en de Jackhammer. De Transbomber heb ik ook overwogen maar ik heb het niet zo met de verkoper ervan bij mij in de buurt en de effecten van de Jackhammer lijken groter en gevarieerder. Het ritme van de Transbomber was (is?) echter top en zal moeilijk te overtreffen zijn. In 2014 werd ik verrast door de topprestatie van de Rage (Cruel Traction). Ik hoop dat Wolff dat dit jaar nadoet met de Jackhammer. Daarom en vanwege de eerste filmpjes waag ik de gok.

  9. #97
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2012
    Berichten
    13
    Thanks
    1
    21 waarderingen in 5 posts
    Tijdens de demo bij Harings ging maar 1 cake af. Maar cake 1 zag er echt goed en impressive uit hoor!! Ben benieuwd of je makkelijk een lontje naast de compound verbinding kan leggen, just to be sure..

  10. #98
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannez80 Bekijk bericht
    Tijdens de demo bij Harings ging maar 1 cake af. Maar cake 1 zag er echt goed en impressive uit hoor!! Ben benieuwd of je makkelijk een lontje naast de compound verbinding kan leggen, just to be sure..
    Beeeeetje jammer!


  11. Deze 3 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


  12. #99
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Dit is echt een kanshebber als je alleen cake 1 al ziet

  13. #100
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    Deze had echt joekels van een boeketten, man wat een spreiding! Jammer dat er maar 1 cake afging

  14. #101
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Gruwelijk kan iemand bevestigen of dit productie was?
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  15. #102
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Gruwelijk kan iemand bevestigen of dit productie was?
    Dat kan ik niet, maar ik heb wel gehoord dat de Jackhammer laat zou binnen komen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  17. #103
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Hmm.. een compound en dan maar 1 cake dat afgaat. Beloofd niet veel goed dan. Hopelijk zal het straks in het echt gewoon doen anders heb je veel mensen die niet weten wat ze daarmee moeten aanvangen.

  18. #104
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Ik vermoed dat dit er sample was. En als ik me niet vergis waren de samples nog niet uitgevoerd als compound omdat dr regelgeving dat toen (nog) niet toeliet.
    https://www.houtse-bazar.nl

  19. #105
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    Ik vermoed dat dit er sample was. En als ik me niet vergis waren de samples nog niet uitgevoerd als compound omdat dr regelgeving dat toen (nog) niet toeliet.
    Ik wordt echt moe van dat sample gebeuren. Schiet gewoon wat je gaat verkopen, punt.

    Tenzij je met sample bedoelt dat alles nagenoeg aan elkaar gelijk is en slechts de verbonden lontjes ontbreken. Dat is dan wel weer acceptabel als sample vind ik.

Pagina 7 van 37 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •