Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 29 van 37 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 435 van 552

Discussie: Jackhammer

  1. #421
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Heb hem om 19.00 geschoten. Was toen windstil. Prima box, erg van genoten maar ik denk ook een beetje overhyped.

  2. #422
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Geweldige compound box. Een van de dikste boxen van Nederland.

  3. #423
    VWC-Lid Tokkend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    62
    Thanks
    8
    21 waarderingen in 13 posts
    Laat maar komen zou ik zeggen iedereen beter af scheelt weer 3 uur knutselen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Volgend jaar toch, had ik begrepen. Bakjes tot 2000NEM zonder compound, maar gewoon in 1 geheel. Ben wel benieuwd of dat door gaat dan, aangezien ze bij het ILT compound nu de hemel in prijzen.

  4. #424
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De kanonslag Capelle Bekijk bericht
    Hmm.. nu ik dit filmpje heb bekeken ben ik blij deze niet te hebben gekocht en hiervoor in plaats een mooie Serenity box. Weet ik gelijk wat ik aankomend jaar wel weer wil kopen. Bedankt voor het filmpje!

  5. #425
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ja, ik ben hoe langer hoe minder onder de indruk van m'n eigen ervaring. Boeketgrootte was niet geweldig, vooral in de waaier niet die een beetje slap was, de eindcake was leuk qua lanceren maar echt mayhem in de lucht was dat ook niet. Had van die 112.50 toch liever de Bach cd box gekocht Ach ja, gokjes pakken niet altijd geweldig uit maar doe dat bij Wolff dus niet weer.

  6. #426
    VWC-Lid Savendro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2006
    Berichten
    349
    Thanks
    892
    496 waarderingen in 141 posts
    Voor mij de tegenvaller van de avond. De effecten waren beduidend kleiner dan die van andere boxen die ik had. Door het hoge tempo van de cakes waren de pauzes tussen de cakes ook pijnlijk lang. Waar ik een ontzettend mega crackling spektakel had verwacht stond er 4x een snelle cake te schieten. Naar afloop kreeg ik zelfs de vraag of dat wel zo hoorde, mijn eerste ervaring met compound was geen al te beste.

  7. #427
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Toch wel redelijk veel wisselende reactie's over deze box. De 1 vind hem helemaal fantastisch en de ander is een stuk minder te spreken. Opvallend vind ik het, wellicht 2 batches ?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:

    3xh

  9. #428
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Zelf dit jaar niet gehad. Had hem wel opgeschreven als potentieel cakebox van het jaar. Na het zien van de filmpjes ben ik ook niet heel enthousiast. Een flop kan ik nog net niet zeggen, maar doordat deze als sample geschoten is op de (latere) demo's denk ik toch dat de verwachting te hoog lag bij de meeste

  10. #429
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ja, ik ben hoe langer hoe minder onder de indruk van m'n eigen ervaring. Boeketgrootte was niet geweldig, vooral in de waaier niet die een beetje slap was, de eindcake was leuk qua lanceren maar echt mayhem in de lucht was dat ook niet. Had van die 112.50 toch liever de Bach cd box gekocht Ach ja, gokjes pakken niet altijd geweldig uit maar doe dat bij Wolff dus niet weer.
    Dat is raar he, ik heb dat ook altijd. Omdat je met oud en nieuw uit emotie beoordeelt en voor de rest van het jaar zit je alles via ´theorie´ te bekijken op dit forum. Dan is je oud en nieuw-bril weer van je gezicht af haha. Mijn mening gaat dan ook altijd weer een beetje veranderen, vooral omdat ik alles altijd film en als ik het dan terug kijk dan denk ga ik het opeens anders beoordelen dan toen ik het in het echt zat te bekijken.


    Ik moet ook zeggen, het is geen top product maar ook zeker geen slecht producten. Wat ik zo zie op filmpjes zijn de crackling boeketten wel wat voller dan de Transbomber en ook de waaiers voegen dan wat toe, al zijn die wel vrij mager vergelijken met de 30mm tubes. Voor de freakprijs waar ik 'm voor kan krijgen wel te doen, maar ik zou dan toch voor de Vulcan variant gaan. Die is nog wel de beste van alle Transomber Look-a-likes.

  11. #430
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Ik ben juist wel positief over de Jackhammer. Ik had een aantal crackling producten (cake 4 Breda's finest 30mm en Cake 3 Triple Trouble, ook 30mm) en de Jackhammer presteerden wat dat betreft het beste. Meest aggressieve crackling en luchtvullend. De waaier deed het bij mij wel prima, deed niet onder voor andere waaiers, maar is wellicht wel een beetje de vreemde eend in de bijt, wellicht past een Crackling Chry achtige cake hier beter tussen. De laatste cake was ook veel chaos, maar ik stond er dan ook bijna recht onder dankzij de wind.

    Wat je op veel video's terugziet is het negatieve effect van diezelfde wind, zelfs de prachtige Serenity ziet er op sommige video's wel erg flets uit.

  12. #431
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Cakes losgemaakt.
    Volgorde had ik zo gedaan.
    Cake1 -langzaam crackling
    Cake3 -rustige fanshape.
    Cake2 -rammende crackling
    Cake4 -@once fanshape.

    Liep door wat aanpassingen perfect door!
    En deze volgorde maakte hem subliem!

  13. Deze gebruiker waardeert 3xh voor het bericht:


  14. #432
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Ik kon deze krijgen voor de adviesprijs (140,- euro) maar heb het niet gedaan.

    Ik wilde mij niet gek laten maken en nadat ik zag hoe de waaier in het geheel was verwerkt, vond ik deze bak de adviesprijs niet waard. Voor die 140,- euro mag je absoluut verwachten dat het allemaal beter in elkaar steekt en dat je de waaier niet zelf los hoeft te trekken en verhogen voor de veiligheid. Dat hoort gewoon direct al goed in elkaar te zitten. En dan nog het adverteren met het foute aantal schots. Voor 140,- euro mag je echt beter verwachten, alhoewel het zo te horen wel goed zat met de uitwerking.

  15. #433
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.044
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Hier nog een filmpje van deze compound box;

    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  16. Deze gebruiker waardeert chrissie81 voor het bericht:


  17. #434
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
    Hier nog een filmpje van deze compound box;

    Leuk zicht op de omgeving! Vind de box zelf niet zo boeiend maar de rest is erg sfeervol
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  18. Deze gebruiker waardeert Stefan Works voor het bericht:


  19. #435
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Als ik dit filmpje van chrissie81 bekijk, vind ik hem wel magertjes overkomen zo.

Pagina 29 van 37 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •