Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colourfull Clouds

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Colourfull Clouds

    Artikelnummer: 6510
    Artikelnaam: Colourfull Clouds
    Bruto Gewicht: volgt gram
    Netto kruitgewicht: 991 gram
    Aantal schoten: 127 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: Super kleurrijke vuurwerkshow! 127 schoten top entertainment!
    Max. tube diameter: volgt
    Tijdsduur: 75 sec.
    Stijghoogte: volgt meter
    Kartoneenheid: 1/2
    Adviesprijs: € 125
    O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl





    Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 21 September 2017, 08:37.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    De laatste cake was veel te langzaam. Maar de rest is om je vingers vij af te likken. Super heldere kleuren en enorm harde burst.
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
      De laatste cake was veel te langzaam. Maar de rest is om je vingers vij af te likken. Super heldere kleuren en enorm harde burst.
      Daar hou ik erg van nieuwsgierigheid is gewekt...

      Comment


        #4
        Hmm.. come on, 2 cakes van 500gr en dan 125 euro? Pfff.. Dan moet die toch wel heel erg mooi zijn.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
          Hmm.. come on, 2 cakes van 500gr en dan 125 euro? Pfff.. Dan moet die toch wel heel erg mooi zijn.
          Adviesprijs he!! Dat betaal je er natuurlijk niet voor, uiteraard met een freakactie

          Comment


            #6
            Filmpje van deze box

            Comment


              #7
              Op zich zijn de effecten heel mooi, maar ik vind de opbouw echt dramatisch. Het is bijna een anticlimax, van snel en heftig steeds trager en trager. Een losse cake met dat fish achtige effect vanaf 0:50 zou ik ook wel warm voor lopen trouwens.
              Work is the curse of the drinking class

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                De laatste cake was veel te langzaam. Maar de rest is om je vingers vij af te likken. Super heldere kleuren en enorm harde burst.
                Cakes omdraaien dan maar

                Comment


                  #9
                  De burst en volheid van deze cake vond ik aan de verdachte. Echt serieus hard met hier en daar titanium wolkje. Zeker met in gedachte de kruit inhoud. Hoe dan ook zoals op de demo getoond is het een dikke bak hoor.
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                    Cakes omdraaien dan maar
                    Dat gaat niet hè met compound, of je moet in de lonten gaan knippen

                    Is de laatste cake trouwens met dat nieuwe effect waar ze in het verslag het over hadden? Dat de prijs daarom ook wat hoger ligt? Verder is het wel echt een mooie box, maar mij veel te prijzig helaas. Want ik zou dit wel in de straat willen hebben.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                      Op zich zijn de effecten heel mooi, maar ik vind de opbouw echt dramatisch. Het is bijna een anticlimax, van snel en heftig steeds trager en trager. Een losse cake met dat fish achtige effect vanaf 0:50 zou ik ook wel warm voor lopen trouwens.
                      Het lijkt er meer op dat de box niet helemaal gaat zoals het hoort. Het middelste gedeelte is mij in ieder geval te chaotisch.
                      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                      Comment


                        #12
                        Dikke box, maar het laatste is echt een draak van een effect haha. Totaal niet mijn ding. Maar verder zitten er ook hele toffe effecten in!

                        Comment


                          #13
                          De eerste helft van de box is prachtig, maar wat er daarna gebeurd..... Lelijke en eentonige effecten. Beetje jammer dat deze box zo eindigt..

                          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                          Comment


                            #14
                            Ik vind eigenlijk dat laatste effect wel kicke....soort van silver willow meets go getter
                            Volgens mij ook gewoon een nieuw effect trouwens?

                            Comment


                              #15
                              Zit wel en meer boxen. Evo heeft het ook, ook daar vond ik het al lelijk. Ik vond het gewoon een slechte palm haha. Wurmpalm..

                              Comment

                              Working...
                              X