Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Viper

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Jammer zeg
    Dan maar wat extra Return of the Phoenix cakes erbij pakken.

    Comment


      #62
      Zag ergens voorbij komen dat deze wel gewoon binnen komt? Kan iemand dit bevestigen?

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
        Zag ergens voorbij komen dat deze wel gewoon binnen komt? Kan iemand dit bevestigen?
        tot nu toe heeft wolff nog niet bevestigd dat deze NIET komt , dus moet je denk ik er van uit gaan dat deze bij hun uitverkocht is

        Comment


          #64
          Hoi jongens ik heb prima contact met Wolff vuurwerk de Viper gaat gewoon binnenkomen, sterker nog hij komt deze week (week 46) aan in Rotterdam met de container.

          Het enige wat dit jaar niet komt is de Jewel cake en de Familie Deal.

          Comment


            #65
            Goed werk!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
              Hoi jongens ik heb prima contact met Wolff vuurwerk de Viper gaat gewoon binnenkomen, sterker nog hij komt deze week (week 46) aan in Rotterdam met de container.

              Het enige wat dit jaar niet komt is de Jewel cake en de Familie Deal.
              Dat is mooi nieuws, top. Bedankt voor de duidelijkheid.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #67
                Bij Breda vuurwerk is deze van de site gehaald.
                Beetje onduidelijk nu had deze graag nog willen bestellen.

                Comment


                  #68
                  Volgens PatrickV van Vuurwerk Huizen komt deze cake gewoon binnen Zorgen zijn dus niet nodig ;)
                  Wie zoekt zal vinden

                  Comment


                    #69
                    Dat mensen dezen van de site halen kan er ook gewoon mee te maken hebben dat alles wat de betreffende winkelier besteld heeft is uitverkocht.
                    https://www.houtse-bazar.nl

                    Comment


                      #70
                      Zojuist een bericht van wolff gehad.
                      Zoals we eerder melden zou de viper wel binnen komen. Echter is er een verandering en is het niet zeker of alles geleverd word. Wellicht word er wel iets geleverd maar niks is zeker. Voor nu ziet het eruit dat deze niet komt. Mocht er wel een deel binnenkomen dat is t nooi meegenomen.
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #71
                        Wat een vage communicatie van wolff, weten ze niet wat er in de container zit?

                        Het is zo vaag dat ik er nu gewoon vanuit ga dat ie niet komt.

                        Comment


                          #72
                          De laatste containers moeten nog vertrekken uit China.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                            De laatste containers moeten nog vertrekken uit China.
                            Dan mogen ze die wel op een speedboot zetten er van uitgaande dat ze er alleen met de boottrip nog niet zijn....
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #74
                              Staat niet op de webshop bij de Wolff dealer hier in de buurt...
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                #75
                                Wel, niet, wel, niet. Ik ga maar voor de Return of the Pheonix, die nog een stuk goedkoper is en ieder geval wel leverbaar. Volgend jaar dan maar voor deze cake gaan voor de afwisseling, al is de fluit volgens mij bijna identiek aan de Return of the Pheonix.

                                Comment

                                Working...
                                X