Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 81
  1. #31
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr-Salute Bekijk bericht
    Snap het alleen ben ik altijd iemand die alleen voor "de" cake boxen gaat,
    En dan heel veel.
    En die vallen dan misschien toevallig allemaal buiten de freak aktie.
    Dat is inderdaad het minpunt van deze winkel wat ook al vaak genoeg gezegd is! Veel mensen vergeten wel dat de kortingsstaffel voor de overige producten wel meetelt hé!

  2. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juli 2014
    Berichten
    69
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 12 posts
    Tot nu toe de beste aktie winkel die ik langs heb zien komen
    Top service ook ze lopen met je mee na de auto
    Ik zeg helemaal geweldig 😀

  4. Deze gebruiker waardeert simed37 voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Dat is inderdaad het minpunt van deze winkel wat ook al vaak genoeg gezegd is! Veel mensen vergeten wel dat de kortingsstaffel voor de overige producten wel meetelt hé!
    Misschien dat het niet helemaal duidelijk is, maar we hebben dus in onze post bekend gemaakt dat we elke week ook korting over boxen geven terwijl dat voorheen niet zo was...
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  7. #34
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Daarom! Er zijn natuurlijk winkels die goedkoper zijn dan jullie maar mensen willen toch altijd voor een dubbeltje op de eerste range hé?

    En dat de korting gewoon mee omhoog gaat maakt ook meer uit dan mensen denken!

  8. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  9. #35
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simed37 Bekijk bericht
    Tot nu toe de beste aktie winkel die ik langs heb zien komen
    Top service ook ze lopen met je mee na de auto
    Ik zeg helemaal geweldig ��
    Tnx voor de mooie woorden Simed! We proberen er het beste totaalplaatje voor iedereen uit te halen. We hebben honderden artikelen in ons assortiment en nog geen 1/3 daarvan zijn boxen. Ook worden er veel kartonnen bij ons besteld. Dus 2/3 deel van ons assortiment is wel met extra korting td krijgen. Maar goed, als iemand echt alleen maar boxen koopt dan snappen wij ook wel dat er een paar winkels zijn waar iemand goedkoper uit zal zijn. Dat geeft helemaal niets, dat is gewoon niet anders. We hopen iedereen wat extra's te bieden met de Weekaanbiedingen Nieuwe Stijl, naast de extra services de we al bieden zoals je aangeeft...
    www.huismanvuurwerk.nl

  10. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  11. #36
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Daarom! Er zijn natuurlijk winkels die goedkoper zijn dan jullie maar mensen willen toch altijd voor een dubbeltje op de eerste range hé?

    En dat de korting gewoon mee omhoog gaat maakt ook meer uit dan mensen denken!
    Vergelijk het met supermarkten. Bij de AH heb je alle A-merken, korte rijen, en een paar mooie bonus acties. Bij Aldi betaal je geen moer, maar is er geen lopende band na het afrekenen en trek je alle Duitse A-merken uit de dozen. Sommige goed te vreten, maar er is een verschil. Wel goedkoop.

    Nu mag je raden waar ik Huisman mee vergelijk. De service is top, de aanbiedingen zijn scherp, maar misschien wat beperkt. Al loopt de korting voor Freaks vrij snel op. Al met al een eerlijke prijs voor een mooie collectie en fantastische service.

  12. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  13. #37
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Ach sommige mensen zijn nooit tevreden. Ik vind dat jullie mooi aanbiedingen hebben, de Gold Rush van VWT voor een scherpe prijs kunnen scoren.

  14. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  15. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Helaas heb ik nog nooit bij jullie bestelt ivm de afstand. Ik vind dat de webshop er prima uitziet met mooie producten en leuke acties. De staffelkorting is ook nog eens mooi meegenomen. Bij sommige personen kun je het helaas als winkelier nooit goed doen, want bij de buren is het gras altijd groener. Het zij zo.. persoonlijk vind ik jullie concept top!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Tnx voor de mooie woorden Simed! We proberen er het beste totaalplaatje voor iedereen uit te halen. We hebben honderden artikelen in ons assortiment en nog geen 1/3 daarvan zijn boxen. Ook worden er veel kartonnen bij ons besteld. Dus 2/3 deel van ons assortiment is wel met extra korting td krijgen. Maar goed, als iemand echt alleen maar boxen koopt dan snappen wij ook wel dat er een paar winkels zijn waar iemand goedkoper uit zal zijn. Dat geeft helemaal niets, dat is gewoon niet anders. We hopen iedereen wat extra's te bieden met de Weekaanbiedingen Nieuwe Stijl, naast de extra services de we al bieden zoals je aangeeft...

  16. Deze gebruiker waardeert Robbert28 voor het bericht:


  17. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juli 2014
    Berichten
    69
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 12 posts
    nou ik heb even gekeken in denbosch
    en als je daar 3 of meer boxen koop
    zeg maar 7 boxen voor een freak
    dan krijg je daar 1 box gratis
    7 boxen x gemiddeld 100 euro is 700 euro en krijg je 1 box van 100 euro gratis
    reken even uit wat de korting dan is
    niet de moeite waard dus
    zonde want voorgaande jaren kon je daar als freak goed terecht
    schijnbaar gaan sommige zaken toch meer voor de volle winst ipv leuke akties

    daarom wederom pluspunten voor huisman

  18. Deze gebruiker waardeert simed37 voor het bericht:


  19. #40
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Einde huidige Weekaanbiedingen
    LET OP: je hebt nog maar 2 dagen de tijd om te profiteren van de huidige Weekaanbiedingen!! Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

    Win een Cakebox
    En heb jij onze prijsvraag al gezien voor het bedenken van een naam (en evt. label-design) van een nieuwe Cakebox die je vervolgens ook kunt winnen? Je vindt hier meer info: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post896677
    www.huismanvuurwerk.nl

  20. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 september 2011
    Berichten
    333
    Thanks
    134
    295 waarderingen in 109 posts
    Komend weekend ga ik denk ik het vuurwerk voor dit jaar bestellen. Maar sowieso heb ik veel respect voor alle winkels die werken met freakacties, ze proberen voor het meest kritische en lastige deel van de klanten een mooie korting aan te bieden. De een biedt iets meer dan de ander, maar kortingen vergelijken met 3/4 jaar geleden is niet eerlijk. 1,5 liter cola of een krat bier kost nu ook niet meer het toen heeft gekost.

    Ik vind het jammer dat er best wat commentaar komt op winkeliers die veel voor ons proberen te doen en ook nog eens veel proberen te doen om aan individuele wensen met afhalen etc tegemoet te komen. Dus ook een dikke dank je wel voor Huisman, of ik hier dit jaar nou wel of niet wat ga bestellen

  21. Deze gebruiker waardeert PaulL1985 voor het bericht:


  22. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
    Komend weekend ga ik denk ik het vuurwerk voor dit jaar bestellen. Maar sowieso heb ik veel respect voor alle winkels die werken met freakacties, ze proberen voor het meest kritische en lastige deel van de klanten een mooie korting aan te bieden. De een biedt iets meer dan de ander, maar kortingen vergelijken met 3/4 jaar geleden is niet eerlijk. 1,5 liter cola of een krat bier kost nu ook niet meer het toen heeft gekost.

    Ik vind het jammer dat er best wat commentaar komt op winkeliers die veel voor ons proberen te doen en ook nog eens veel proberen te doen om aan individuele wensen met afhalen etc tegemoet te komen. Dus ook een dikke dank je wel voor Huisman, of ik hier dit jaar nou wel of niet wat ga bestellen
    Ook altijd erg tevreden geweest over huisman, goede service en altijd de bestelling compleet! Dit jaar voor een andere winkel gekozen omdat ik een keer evolution wilde!

    Al die azijn zijkers die altijd commentaar hebben op de prijzen en acties, ga het lekker anders halen!

  23. Deze gebruiker waardeert Mlap voor het bericht:


  24. #43
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
    Ook altijd erg tevreden geweest over huisman, goede service en altijd de bestelling compleet! Dit jaar voor een andere winkel gekozen omdat ik een keer evolution wilde!

    Al die azijn zijkers die altijd commentaar hebben op de prijzen en acties, ga het lekker anders halen!
    Dit jaar voor de boxen ook uitgeweken naar een ander adres omdat ik dit jaar Evolution wilde schieten. Maar toch minimaal 3 kleinere bestellingen lopen.

  25. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  26. #44
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    ZENA en Vuurwerktotaal
    Eerder hebben we jullie natuurlijk al laten weten dat zowel de nieuwe artikelen van ZENA als van Vuurwerktotaal op onze eigen website online staan. Een groot deel daarvan kan met toepassing van onze Freak-actie met extra korting worden besteld via de Huisman-website. Je vindt deze collecties hier: www.huismanvuurwerk.nl/zena en hier: www.huismanvuurwerk.nl/vuurwerktotaal

    ZENA- en Vuurwerktotaal-acties
    Inmiddels hebben zowel ZENA als Vuurwerktotaal ook hun officiële eigen websites geopend en ook daar vind je een Huisman-shop. Via www.zenavuurwerk.nl/huissen en via www.vuurwerktotaal.nl/huissen kun je profiteren van alle bizarre extra aanbiedingen en acties die deze Importeurs via hun eigen websites doen, maar juist weer niet van onze Freak-actie. Natuurlijk vind je de reguliere aanbiedingen van beide Importeurs wel gewoon op de Huisman Vuurwerk website.

    Freak-actie korting én extra acties
    Het mooie is dat je ook bij een combi van de verschillende sites kunt bestellen en zo van alle extra acties kunt profiteren. Via Huismanvuurwerk.nl profiteer je dan van onze Freak-actie en via de Importeur-sites van hun extra acties. Helaas kunnen we de acties niet met elkaar combineren maar het afhalen natuurlijk wel. Als jij ervoor zorgt dat jouw gekozen afhaaldag en -tijd bij de verschillende sites gelijk aan elkaar is, dan zorgen wij er bij Huisman voor dat de bestellingen tegelijk klaar staan voor het afhalen!

    ZENA Trophy aanbiedingen
    Heb jij bijvoorbeeld tijdens de ZENA Trophy geprofiteerd van de bizarre boxen-aanbiedingen? Dan kun je die boxen met jouw ZENA-code bestellen via www.zenavuurwerk.nl/huissen. Jouw overige ZENA-artikelen kun je mét toepassing van onze Freak-actie bestellen via onze eigen website www.huismanvuurwerk.nl en vergeet niet de Freak-actiecode in te vullen en dus dezelfde Afhaaldag en -tijd te kiezen. Vervolgens haal je alles in 1x bij ons af!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  27. #45
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Verse Weekaanbiedingen
    Eerder vandaag hebben de abonnees van de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief een zgn. Nieuwsflits ontvangen met daarin als belangrijkste nieuws dat de nieuwe Weekaanbiedingen online staan!! Tijdens onze Freak-actie zullen we elke week, meestal op donderdag of vrijdag, een set nieuwe Weekaanbiedingen plaatsen. De naam zegt het al: deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. Vergeet dus niet om WEL de kortingscode in te voeren.

    Nieuwe Stijl
    Zoals al aangekondigd hebben we wel iets veranderd aan de opzet van de Weekaanbiedingen. De afgelopen jaren waren het altijd zeer scherpe aanbiedingen van bekende artikelen die al even mee gingen. En wees gerust, dat blijft ook zo. Maar de échte toppers onder de cakeboxen en assortimenten zaten er bijna nooit tussen. Juist dat gaat nu veranderen: in overleg met onze Importeurs gaan we jullie vanaf nu via de Weekaanbiedingen toch de kans geven om meerdere TOP-artikelen met een stukje extra korting te scoren! De komende weken zullen er meerdere voorbij komen maar let wel op want alleen in die ene week geldt de verlaagde prijs voor die artikelen. Op deze manier willen we onze trouwe Freak-klanten graag belonen met wat extra's!!

    Hieronder zie je 2 van de nieuwe Weekaanbiedingen maar we hebben er elke week meerdere. Wees er snel bij want OP = OP!! Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

    Naam: Weekaanbiedingen 13-10.jpg
Bekeken: 202
Grootte: 126,4 KB

    Oh ja, de oude Weekaanbiedingen blijven als extra service t/m vanavond nog even staan (mits voorradig). Als je die had gemist kun je die ook nog even mee grijpen!!

    Wil jij ook als eerste het laatste nieuws van Huisman Vuurwerk en de melding van nieuwe Weekaanbiedingen ontvangen? Meld je dan hier aan voor onze Nieuwsbrief: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief
    www.huismanvuurwerk.nl

  28. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •