Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 81 van 81
  1. #76
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Het zit er weer op!!
    Na ruim 2,5 maand zat het er vanmiddag om 12.00 uur weer op voor dit jaar: de Huisman Vuurwerk Freak-actie 2017 is (helaas) afgelopen. Ook deze keer was het weer een drukke maar vooral ook leuke periode! Wat wijzelf erg gaaf vonden is dat er niet alleen een hele berg nieuwe en vele vaste Freak-klanten van onze Freak-actie hebben geprofiteerd, maar dat er ook een groep "oudgedienden" na 1 of meer jaren afwezigheid weer terug zijn gekomen. Daar zijn we erg trots op!

    Maximale korting?
    We hebben dus weer een hele grote groep Vuurwerkliefhebbers blij kunnen maken met onze Freak-actie en bijbehorende aanbiedingen en kortingen. Zoals jullie gewend zijn zullen we de komende weken alle Freak-bestellingen nog een keer nalopen en narekenen om er zeker van te zijn dat iedereen de maximale korting heeft gekregen waar hij/zij recht op heeft. Mocht dit bij jou zo zijn, dan kun je uiterlijk half december een mail van ons verwachten.

    En nu?
    Op dit moment vindt er onderhoud aan onze website plaats om deze weer helemaal startklaar te maken voor de regionale verkoop. Natuurlijk blijven we jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen via ons algemene Huisman Vuurwerk-topic, Nieuwsbrieven en Social Media. Zo opent aankomende week onze Vuurwerk Store weer de deuren, zullen we weer prominent aanwezig zijn bij Huissen bij Kaarslicht op zaterdag 09-12 en staat onze Huisman Vuurwerkdemo voor 14-12 op de planning. Natuurlijk zijn jullie van harte welkom bij al deze activiteiten!

    We willen iedereen nogmaals bedanken voor alle leuke en enthousiaste reacties en graag tot in december!!

    Aan de mods het verzoek om dit topic open te houden zodat er nog wel vragen gesteld en reacties gegeven kunnen worden over onze Freak-actie. Alvast bedankt!
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. Deze 3 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  3. #77
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juli 2014
    Berichten
    69
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 12 posts
    ik had een vraag over het gratis vuurwerk wat nu bij de bestelling komt.
    als je de combi boxen besteld krijg je daar ook gratis vuurwerk bij?
    of tellen deze net als tijdens de freak aktie niet mee?
    Laatst gewijzigd door simed37; 11 december 2017 om 22:34 Reden: tekst vergeten

  4. #78
    VWC-Lid Zaliotuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    235
    Thanks
    72
    91 waarderingen in 72 posts
    Allereerst weer bedankt voor de mooie Freakactie!
    Ik heb nog geen email gehad over de afrekening van de Freakactie, en het is ongeveer half december, komt die nog of ben ik per ongeluk van de lijst gevallen ergens?
    Laatst gewijzigd door Zaliotuur; 15 december 2017 om 16:47

  5. Deze gebruiker waardeert Zaliotuur voor het bericht:


  6. #79
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaliotuur Bekijk bericht
    Allereerst weer bedankt voor de mooie Freakactie!
    Ik heb nog geen email gehad over de afrekening van de Freakactie, en het is ongeveer half december, komt die nog of ben ik per ongeluk van de lijst gevallen ergens?
    Zondagavond hebben we de laatste Freak-versie van onze Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief gestuurd. Hierin vind je o.a. het volgende terug:

    Maximale korting?
    Inmiddels hebben we alle Freak-bestellingen nagelopen en nagerekend om er zeker van te zijn dat iedereen de maximale korting heeft gekregen waar hij/zij recht op heeft. De Freak-bestellers waarvan is gebleken dat die nog niet de maximale korting hadden gekregen, hebben inmiddels een mail van ons gehad. Mocht het zo zijn dat jij dacht ook nog wat tegoed te hebben maar heb je geen mail van ons gehad? Neem dan a.u.b. even contact met ons op via [email protected]


    Volgens mij zat jij daar ook tussen Zaliotuur. Maar mocht jij of iemand anders dus twijfelen of geen mail hebben ontvangen kijk dan eerst nog even een keer in je SPAM/Junk/Reclame-folder en als daar ook niets staat neem dan vooral contact met ons op! Aangezien het zeer druk is met de verkoop graag het genoemde mailadres gebruiken, helaas kom ik op dit moment (te) weinig op het Forum.
    www.huismanvuurwerk.nl

  7. #80
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Eerder vandaag hebben de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief-abonnees weer digitale post ontvangen. Een samenvatting:

    Aftellen begonnen!!
    De laatste week tot aan Oudejaarsdag is aangebroken! En ook al mogen we ook dit jaar pas vanaf 18.00 uur afsteken, we kijken er enorm naar uit! Maar voordat het zover is, staat ons nog een aantal drukke dagen te wachten. De laatste puntjes worden op dit moment op de "i" gezet voor de 3 drukste dagen in het jaar. Maar we zijn er klaar voor!

    Laatste transporten
    Iets wat wijzelf niet in de hand hebben is de aanlevering van onze voorraden voor jullie bestellingen. Op dit moment is het nog wachten op de laatste transporten voor de bestellingen die op de eerste ochtend, woensdag 28-12, door jullie worden opgehaald. Dit heeft alles te maken met vertraagde containerschepen vanuit China. De Importeurs werken de komende dagen met man en macht keihard door om ervoor te zorgen dat we alles op tijd binnen krijgen. Wij hebben er vertrouwen in dat het goed komt!

    Bijbestellen
    Mocht je nog wat toe willen voegen aan jouw bestelling, doe dat dan nog even snel nu! Want dat kan namelijk nog en dat scheelt weer extra wachten bij de Losse Verkoop-balie bij het Afhalen. Log daarvoor eerst in op onze website voordat je artikelen in jouw Winkelwagen stopt. Onze website selecteert dan automatisch jouw eerder gekozen Afhaaldag en -tijd en wij zorgen er dan voor dat alles tegelijkertijd klaar staat bij het afhalen!

    Kies dus niet zelf een andere Afhaaldag en/of -tijd want dan gaat het niet goed. Helaas kunnen we dat in deze drukke periode dan ook niet meer corrigeren en zou je twee keer moeten komen voor het afhalen. Gezellig, maar natuurlijk niet helemaal de bedoeling!!

    Verzamelbon uitprinten
    De Verzamelbon-functie is ook weer geactiveerd. Met deze functie kun je als je meerdere bestellingen hebt, deze eenvoudig met 1 druk op de knop in één bon uitprinten. Handig voor jou bij het afhalen, je weet zeker dat je geen bon vergeten bent. En handig voor ons bij het inpakken van jouw bestelling(en). Ook als je jouw Afhaalbon kwijt bent of als er een aanpassing is doorgevoerd, dan kun je deze functie gebruiken om jouw bon uit te printen.

    Het kan zijn dat het totaalbedrag dat op de Verzamelbon staat wat afwijkt van wat het was maar dat doet er eigenlijk niet zoveel toe, als de artikelen en aantallen maar kloppen en dat is het geval! Ook kan er bij een artikel het woord "Uitverkocht" staan maar laat je daar vooral niet door afleiden, jij hebt op tijd besteld dus voor jou zijn die artikelen er gewoon.

    Je vindt de Verzamelbon-functie in Mijn Account op onze website.

    Tot zover deze Nieuwsbrief, Fijne Kerstdagen en heel graag tot bij het afhalen!

    Naam: Merry_Christmas.jpg
Bekeken: 275
Grootte: 50,7 KB
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  9. #81
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Vanmiddag mijn bestelling opgehaald. Ondanks dat het toch behoorlijk druk was stond ik met 10 minuten weer buiten met alles. Zoals ik gewent beniet van mijn Huisman vriendelijk personeel die snel maar accuraat de bestelling met je controleren. Erwin en crew weer hartelijk dank voor de mooie acties en super service

  10. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •