Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Ignition [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Extreme Ignition [Uitloop]

    Artikelnummer: 1860
    Artikelnaam: Extreme Ignition
    Bruto Gewicht: … gram
    Netto kruitgewicht: 1944 gram
    Aantal schoten: 240 - compound
    Effectomschrijving: I. Groene blink mine tot zilveren, rode en paarse coconut effecten, Brocade crown met chrysanthemum.
    II. Witte blink mine tot rode, groene, paarse en zilveren coconut effecten met witte, gouden, groene en rode blink, Brocade crown met chrysanthemum.
    III. Rode blink mine tot rode, paarse, bluawe en gouden blink, Brocade crown met rode en groene blink.
    IV. Chrysanthemum mine tot rode, groene, blauwe en paarse sterren met brocade crown.

    Afmeting: 60 x 25 x 14 cm
    Max. tube diameter: 20
    Kartoneenheid: 2/1
    Adviesprijs:
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 20 November 2018, 18:57.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2

    Comment


      #3
      Ik zou deze box het liefste achterstevoren willen zien en dan zonder deze pauzes ertussen. Ik vind het begin van iedere cake namelijk wel okay, maar daarna loopt het tempo steeds flink achteruit...

      Comment


        #4
        vandaar ook extreme Ignition en niet extreme finale :P

        Comment


          #5
          Door die pauze's zal je bijna denken dat het vuurwerk t niet meer doet, lijkt me best gevaarlijk of?
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
            Ik zou deze box het liefste achterstevoren willen zien en dan zonder deze pauzes ertussen. Ik vind het begin van iedere cake namelijk wel okay, maar daarna loopt het tempo steeds flink achteruit...
            Misschien de reservelont aangestoken ? Anders wel een vreemde opbouw van het tempo.

            Comment


              #7
              Ja, heel raar zo dit...
              Hij begint ook met een bijna all-in-once cake.
              Omgekeerde wereld. Maar ja, wellicht dat hij daarom inderdaad Extreme Ignition heet zoals Laurence al opperde.

              Comment


                #8
                Straat Film:

                Comment


                  #9
                  Hij hoort toch echt niet te beginnen met de finale, hierbij mijn straatfilm. Het ding stond twee jaar op zolder, dus goed droog. Gefilmd met telefoon, uit de losse pols:

                  Comment

                  Working...
                  X