Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.035
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Doet me denken aan de jumping jellybeans
    Ja, en de Mythos, de Neon Night en de Prismatica...al is die laatste helaas erg slecht gebleken...
    Ik ben echt gek op dit soort mooie fonteinen, live veeeel mooier dan op film!

  2. #17
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Deze is mij erg slecht bevallen helaas. Ik had de beelden voor mij van het filmpje maar helaas bleek deze niet zo goed te presteren. Na 15 seconden hield deze er al mee op en dat vond ik teleurstellend voor de prijs van dit product. De kleuren waren mooi, maar veel te snel. Ook zat er geen kracht achter waardoor de gekleurde ballen niet hoger dan 20 á 30 centimeter uit de fontein kwamen.
    Kortom: een prachtig product mits die doet wat die moet doen, maar dat deed hij niet. Jammer!

  3. #18
    VWC-Lid Micks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2019
    Berichten
    956
    Thanks
    1.157
    758 waarderingen in 328 posts
    Deze op basis van de kleurtjes gekocht en nav de filmpjes vastgetaped aan een lat om hem wat de hoogte in te helpen. Dit gaf een stuk mooier effect dan vanaf de grond. De vlokjes bleven mooi vallen. Toch koop ik deze niet nog eens, een beetje knutselen en een hoop vragende blikken als je een fontein anderhalve meter de lucht in zet zijn wel leuk, maar hij hoort voor dat geld ook als reguliere fontein ook gewoon te presteren.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •