Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcentrum Brabant

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Lijkt me duidelijk genoeg
    31/12 Knalle als een malle!

    Comment


      #17
      zeer nette banner , wil het ook zeggen dat het niet lang meer duurt voordat de shop open gaat ?

      Comment


        #18
        Vandaag gaan we weer aan de slag met de webshop.
        We zijn nog van een paar dingen afhankelijk van externen maar zodra dat geregeld is gaan we online.

        Ik hou jullie op de hoogte.

        Grt, team Vuurwerkcentrum Brabant

        Comment


          #19
          super , erg tof en duidelijke communicatie van jullie

          Comment


            #20
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Banner 2@2x.png
Vertoningen:2
Grootte:162,6 KB
ID:	1561989

            Om jullie een klein beetje lekker te maken, alvast een onderdeel van onze openingsactie.
            En natuurlijk volgen er nog meer.

            Karton Extreme Salute 2.0 van Barely Legal

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	131020152314181105a6xExtremeSalute2.png
Vertoningen:2
Grootte:841,0 KB
ID:	1561990

            Van 150,00 NU VOOR 92,50

            www.vuurwerkcentrumbrabant.nl

            Comment


              #21
              Zo dat zijn nette prijzen, daar kan je een liefhebber wel blij mee maken.
              Groeten...:)

              Comment


                #22
                Goed begin is het halve werk zeggen ze wel eens. Belooft veel goeds dit
                31/12 Knalle als een malle!

                Comment


                  #23
                  Zal van de week als ik thuis ben van de vakantie de webshop is bekijken.

                  Comment


                    #24
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2017_Vuurwerkmania_Openingsactie_freaks30p.png
Vertoningen:1
Grootte:219,9 KB
ID:	1561996

                    Mochten jullie nog willen profiteren van de kortingsactie van Vuurwerk Mania, deze actie loopt t/m a.s. maandag 12:00!

                    Gebruik de code: FREAK30 om 30% korting te krijgen, let wel op je bestelling moet na aftrek van de korting minimaal €75.00 zijn.

                    ga naar www.vuurwerkmania.nl/hilvarenbeek

                    Comment


                      #25
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Banner 3@2x.png
Vertoningen:164
Grootte:179,7 KB
ID:	1561999

                      Graag zouden wij van jullie willen weten welke producten jullie graag in onze webshop zien liggen.
                      Waar gaat jullie interesse naar uit?
                      Om het een beetje overzichtelijk te houden willen we vragen per leverancier je voorkeur te vermelden.

                      Alvast bedankt voor jullie moeite en tot snel bij: vuurwerkcentrumbrabant.nl

                      Vuurwerktotaal

                      Pangu Fireworks

                      Evolution Fireworks

                      Vuurwerkmania

                      Rubro

                      Comment


                        #26
                        van evolution : sunbeam serie

                        van rubro : transbomber , daisy beam , sick six 6

                        Comment


                          #27
                          Vergeet Vuurwerktotaal niet met de Volt! Collectie. Capital/chemical box en natuurlijk de nieuwe lijn niet te vergeten

                          Comment


                            #28
                            Bedankt voor jullie reactie, daar kunnen we wat mee.

                            Comment


                              #29
                              Voor wat mij betreft van

                              VOLT! HIGH VOLTAGE de White Red Rebel

                              VOLT! Collection Capital Chemical Box Distraxion Pryzm

                              Van de VOLT! Flowerbeds en VOLT! Signature vind ik ze er vrijwel allemaal prima uit zien

                              VOLT! Specialized voornamelijk de Wicked Whistle, E-Pulz en de streetmuscle

                              HFF Collectie Hardstyle box uiteraard, HFF Cake box, Color change en Hallucinator

                              Barely Legal Gangster Box, Detonation Box, Extreme Salute 2.0, Commando

                              Burn It de Massive

                              Evolution 3x Heaven , Red Fury in Blue, Sunbeam collectie, Serenity, Winter Night Box etc.
                              En persoonlijk vind ik ook het Happy Hardcore [Ass.] ook erg goed.

                              Van Rubro de nieuwe Special Forces boxen voornamelijk de Primal Instinct.
                              Natuurlijk nog de transbomber, crash box 100's, Event Flash of the Gods en het Buurt Assortiment XXL

                              Pangu de Colorful City, Garden Party & Smash Box assortiment

                              Vuurwerkmania Pounding Napalm, Double Demolition, Red Maroon, Bad #ss Box, Super Syndrome Box, The Junk, Cardinal Of Souls, Genius Box, Escape from Hell en natuurlijk een eventuele Showbox (en de We Like It/Mega Block mocht je deze nog kunnen vinden hou ik me aanbevolen voor 2 stuks van beiden haha) Budget toppers al Bonbini Palm, Fast Riot en Monster Ride overigens niet te vergeten...

                              Pfff wat een hoop mooie artikelen zeg en kan nog wel doorgaan. Toch maar weer poging wagen in de
                              staatsloterij dan dit jaar
                              31/12 Knalle als een malle!

                              Comment


                                #30
                                Evolution, Pangu, andere importeurs niet veel ervaring mee.

                                Comment

                                Working...
                                X