Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 8161718
Weergegeven resultaten: 256 t/m 261 van 261
  1. #256
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Gisteren even mijn bestelling wezen ophalen. Was gezellig met Pascal en zijn broer (was dat echt?). Ook Jos was zeer enthousiast over de nieuwe weg die ingeslagen was. Ruim assortiment en goede vervangers voor Mn “The Golem”. Helaas mistte er wel 2 zakjes met Dragstar Rockets, maar een prima alternatief voor gekregen.

    Ook wat leuke aanbiedingen gekregen om 21.00. Hopelijk volgend jaar alleen wel wat scherpere aanbiedingen. Het was nu Iets onder de voorverkoop prijs geloof ik.

  2. #257
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    De beste wensen voor het team van Vuurwerkcentrum Brabant. Hopelijk hebben jullie plannen voor het starten van een outlet begin dit jaar voor de freaks

  3. #258
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 september 2005
    Berichten
    331
    Thanks
    389
    159 waarderingen in 105 posts
    Ook vanuit mij de beste wensen voor team Vuurwerkcentrum Brabant! Is er al een prijswinnaar bekend voor de 1.2 Golden Illusion?

  4. #259
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
    Ook vanuit mij de beste wensen voor team Vuurwerkcentrum Brabant! Is er al een prijswinnaar bekend voor de 1.2 Golden Illusion?
    Toen ik het vroeg wel ;-) er was een voicemail achter gelaten als ik me niet vergis.

  5. #260
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Berichten
    549
    Thanks
    15
    564 waarderingen in 259 posts
    Beste Freaks en Vuurwerkliefhebbers,

    Namens het team van Vuurwerkcentrum Brabant wensen wij jullie een gezond en gelukkig 2018!

    Wij kijken terug op een fantastisch oud en nieuw met gelukkig droog weer (bij ons althans).
    Ook de verkoop is goed gegaan en hebben we genoten van al jullie enthousiasme en meedenkende houding. Bijna alle producten hebben we kunnen leveren op enkele producten na. Hiervoor hebben we geprobeerd om zo passend mogelijke vervangers te zoeken en hopelijk is iedereen naar tevredenheid met zijn of haar vuurwerk naar huis gegaan.

    Komende week zijn we nog druk bezig met opruimen, afhandelen van seizoen 2017 en vooruitblikken op 2018.
    Of we met een Vroege Vogel Actie gaan komen zal deze week ook besproken gaan worden maar als het aan mij ligt gaan we dat zeker doen!! Wij houden jullie hiervan op de hoogte.

    De prijswinnaar van de golden illusion heeft zijn prijs in ontvangst genomen en heeft hier hopelijk van genoten. Helaas wilde hij niet met zijn prijs op de foto. Dit respecteren wij maar voor komende acties zullen wij dit wel als voorwaarden gaan stellen. Wij willen namelijk aan iedereen wel laten zien dat we onze prijs ook daadwerkelijk weggeven.

    Hopelijk mogen wij jullie ook in 2018 ontvangen en dank voor het vertrouwen in Vuurwerkcentrum Brabant.

    Tot snel!
    Vuurwerkcentrum Brabant

  6. Deze 4 gebruikers waarderen Bbjorn voor het bericht:


  7. #261
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Berichten
    549
    Thanks
    15
    564 waarderingen in 259 posts
    Prijswinnaar Vuurwerktotaal actie!
    Volt Partyraiser en Hallicunator.

    In ontvangst genomen bij Vuurwerkcentrum Brabant.

    Naam: thumbnail_IMG_0010.jpg
Bekeken: 272
Grootte: 97,9 KB
    Naam: thumbnail_IMG_0011.jpg
Bekeken: 272
Grootte: 96,7 KB
    Naam: thumbnail_IMG_0012.jpg
Bekeken: 305
Grootte: 97,1 KB

    Hopelijk heb je er van genoten!

  8. Deze 4 gebruikers waarderen Bbjorn voor het bericht:


Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 8161718

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •