Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightning Parachute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Misschien omdat het inmiddels 2017 is... met alle respect, maar prijzen vergelijken met het guldentijdperk is natuurlijk onzin.
    Nee hoor, want een pakje wolff schoks koste toen 4 gulden.

    Comment


      #32
      Dit is niet mijn idee van een lichtkogel, het lijkt wel een slechte grondbloem aan een parachute.
      Het idee om deze opnieuw op de markt te brengen is super gaaf maar de uitvoering vind ik niet overtuigend.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Haha zoals op de vorige pagina gezegd werd, de lichtkogel is al uitgebrand voordat de parachute is uitgeklapt.
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Wat een prul, weer wat euros verspild. Dank caff voor het weer toevoegen aan de neerwaartse spiraal van het kleine NL vuurwerk.
        Ik denk dat met de CE te maken heeft.
        Toen de CE keuring werd ingevoerd, zijn alle parachute vuurwerk artikelen van de markt verdwenen.
        Reden de parachute kan in de brand vliegen als de lichtkogel brandt en dat mag niet volgens de CE.
        Dus ik vermoed dat ze het zo opgelost hebben, zoals meesterBsc het zegt.
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #34
          Stiekem toch een leuk daylight product zo!

          Comment


            #35
            Wel grappig, maar uitvoering vind ik niet heel bijzonder helaas.
            Brand echt te kort voor mij.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Voor overdag is het misschien leuk maar in het donker heb je er helemaal niets aan.

              Comment


                #37
                Lichtkogeltje brand niet heel lang. Het idee is leuk en neem wel een pakje. Stukje nostalgie.

                Comment


                  #38
                  Had gehoopt op een clone van die van vroeger.
                  Die ging de lucht in en gleed al brandend langzaam met rood licht naar beneden,zag er gaaf uit.
                  Dit daarentegen dat is nog slechter als een verzopen versie van vroeger,laat m dus maar lekker voorbij vallen

                  Comment


                    #39
                    Heb er net even een in de achtertuin gezet om te testen
                    Leuke single shot voor de vooravond

                    Comment


                      #40
                      Was helaas al heel snel uitverkocht bij de plaatselijke Cafferata wederverkoper! Helaas niet in mijn collectie die jaar.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                        Heb er net even een in de achtertuin gezet om te testen
                        Leuke single shot voor de vooravond
                        Haha ja ik ook eerder vandaag, waaide mooi horizontaal weg :-s

                        Comment


                          #42
                          Ging niet echt lekker in de wind, dus heb er nog veel over.

                          Comment


                            #43
                            Bij mij gingen sommige parachutes juist extreem ver door de wind, en andere schoten niet hoger dan een paar meter. In ieder geval vindt ik dit extreem vette singleshots voor overdag of in de schemer. Geluk daarbij is dat waar ik woon je nog volop overdag kan stoken dus heb een pak of 2 weggestookt. Het leuke was toen kinderen achter de parachute gingen rennen om ze te proberen te vangen, toen belanden die in een boom en klommen ze er in om hem de pakken. Heb ze toen wat vuurwerk gegeven voor de moeite.

                            Comment


                              #44
                              Iemand nog een filmpje hiervan?

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                                Jammer dat de lichtkogel zo kort brand. Dat was vroegâh wel anders. Maar vind het toch wel een leuk item.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X