Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 55
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Vind het eigenlijk ook niet kunnen, laat gewoon productie zien anders niet! Er zijn maar weinig importeurs die dat doen overigens, maar zou wel eerlijk zijn! Vroeger was het een potje van 10 euro, als die wat afwijkt is het een 10tje, nu gaat het over boxen van soms wel 200 euro en die doen wel pijn bij slecht presteren.

  2. #17
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Jullie maken t steeds leuker?!

    Waarom niet meteen productie kwaliteit en inhoud demo-en?

    Dus gewoon 2 grams sier en 2 gram salute?

    Ik snap t ff niet.
    Hier ben ik het wel eens met Dhr. A.Zijn... kan iemand uitleggen waarom een sample niet gemaakt kan worden zoals productie gemaakt wordt?

  3. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Het schijnt soms ook te maken te hebben met Chinezen die toch wel wat indruk willen maken bij de importeur! Maar daar kan je natuurlijk als importeur ook gewoon wat van zeggen lijkt me.

    Heb ook wel enige twijfels bij sommige VuurwerkMania producten maar daar kan/ga ik niet van te voren over oordelen. Dat zal de komende jaarwisseling moet uitwijzen.

    Aan de andere kant: hoeveel boxen zijn er de afgelopen 2/3 jaar nu echt TOTAAL geflopt? Zijn er ook niet zo heel veel he?

  5. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Het schijnt soms ook te maken te hebben met Chinezen die toch wel wat indruk willen maken bij de importeur! Maar daar kan je natuurlijk als importeur ook gewoon wat van zeggen lijkt me.

    Heb ook wel enige twijfels bij sommige VuurwerkMania producten maar daar kan/ga ik niet van te voren over oordelen. Dat zal de komende jaarwisseling moet uitwijzen.

    Aan de andere kant: hoeveel boxen zijn er de afgelopen 2/3 jaar nu echt TOTAAL geflopt? Zijn er ook niet zo heel veel he?
    Wat ik me zo kan herinneren een box van china red, waarbij de importeur vervolgens een tegoedbon gaf voor een nieuwe van betere productie en de gangsterbox van vuurwerktotaal die slechter was dan het jaar ervoor omdat er iets mis was met de originele fabriek o.i.d.

    Verder van geen floppers gehoord :P maar ik kan iets gemist hebben.

  7. #20
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Klopt dat was die possible box ofzo...
    Zeer sportieve reactie van China red ook toen!

    Zo boxen veel zijn dat er dus niet...
    Sommigen doen als of er elk jaar 10-20 boxen ofzo floppen. Valt ook wel weer mee he!

    Gaat mij meer om het feit van het opvoeren van samples op zich.

  8. #21
    VWC-Lid mans5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2007
    Locatie
    Deutschland
    Berichten
    304
    Thanks
    29
    167 waarderingen in 85 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Hey,

    Een simpele vraag, ik vind de demo van vwm allemaal te mooi om waar te zijn. Wanneer is de eerste demo in nl met producten uit de winkeliers bunker die we dus ook daadwerkelijk uitgeleverd krijgen?

    Alvast bedankt
    Ik baal daar ook van,maar dat er meerdere geschoten worden nog meer,je zet normaal toch geen 2 boxen van 100 eu naast elkaar om.24.00?

  9. Deze gebruiker waardeert mans5 voor het bericht:


  10. #22
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Volgens mij zijn deze demos voor de winkeliers en niet voor consumenten dat vergeten de mensen hier denk ik. De winkeliers worden in dit geval beduveld. Dat wij op die demos aanwezig mogen zijn en filmen is een privilege. De consument zou in principe tot december moeten wachten voor een demo. Daar word in vele gevallen wel productie geschoten. Ik heb zelf de red maroon gekocht. Maar ik verwacht niet dat die zoals die op de demo geschoten is zal zijn. Dat is gewoon niet mogelijk. Dat weten we allemaal toch wel als freak. Die Johnny Dangerous gaat er ook niet zo komen tenzij het cat4 word. We hebben elk jaar deze discussie. De Freak weet toch wel beter. Nu met korting de gok nemen of lekker de winkel demo afwachten en hopen dat er dan ook geen sample geschoten word en dan alsnog voor de volle pond kopen.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  11. Deze 6 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  12. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Uiteindelijk valt het inderdaad allemaal wel mee.
    Toch ben ik het compleet eens met sirens. Het slaat gewoon nergens op.
    De reactie dat de productie nog niet klaar is slaat ook nergens op, samples kunnen gewoon geproduceerd worden naar productie. Het is helemaal niet zo dat er door de fabrieken perse meer kruit in moet hahaaha. Dus of de importeur vraagt daarom, of de fabriek doet het waar de importeur gewoon iets van kan zeggen.
    Wanneer je een boeket al met een immense flits uit elkaar ziet spatten zit hier gewoon teveel flash in.

    Ook het met meerdere schieten is irritant. Waarom zou je..

    Verder sluit ik mij aan bij reverser hierboven.

  13. Deze 3 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  14. #24
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Ik snap dat men dit vervelend vind en ik vind ook dat niet kan. Maar om hier nu moeilijk over te doen??? Ik weet het, jullie weten het. Alles wat een fabrikant wil verkopen wordt mooier gemaakt dan het is. Nog nooit een promo video gezien van een nieuw product?? Alles wat gelikt eruit ziet verkoopt beter dan wanneer je met een simpele variant aan komt. Is het bedonderen? Ja! Heeft men dit aan zich zelf te danken?? Ja! Waarom? Anders koop je het niet! Dat is voor vuurwerk niet anders dan voor een game, electronica, films. Als ik die presentaties en dergelijke moet geloven dan kan ik alles wat ik maar wens met hun product.
    365 days a year pyromaniac

  15. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  16. #25
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Wat ik me zo kan herinneren een box van china red, waarbij de importeur vervolgens een tegoedbon gaf voor een nieuwe van betere productie en de gangsterbox van vuurwerktotaal die slechter was dan het jaar ervoor omdat er iets mis was met de originele fabriek o.i.d.

    Verder van geen floppers gehoord :P maar ik kan iets gemist hebben.
    Ik wil even verklaren dat de China Red Boxen (die op de demo werden geschoten)toen der tijd gewoon uit de productie kwamen. Ze waren van de eerste batch. Mocht de desbetreffende boxen zelf uitpakken en heb er ook nog een aardig litteken aan overgehouden. Wat ik heb begrepen is dat de fabriek na het maken van een paar pallets het heeft uitbesteed en toen over ging op de bier en bitterballen.
    "I came in like a crackling ball."

  17. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Volgens mij zijn deze demos voor de winkeliers en niet voor consumenten dat vergeten de mensen hier denk ik. De winkeliers worden in dit geval beduveld. Dat wij op die demos aanwezig mogen zijn en filmen is een privilege. De consument zou in principe tot december moeten wachten voor een demo. Daar word in vele gevallen wel productie geschoten. Ik heb zelf de red maroon gekocht. Maar ik verwacht niet dat die zoals die op de demo geschoten is zal zijn. Dat is gewoon niet mogelijk. Dat weten we allemaal toch wel als freak. Die Johnny Dangerous gaat er ook niet zo komen tenzij het cat4 word. We hebben elk jaar deze discussie. De Freak weet toch wel beter. Nu met korting de gok nemen of lekker de winkel demo afwachten en hopen dat er dan ook geen sample geschoten word en dan alsnog voor de volle pond kopen.
    Maar op deze avonden worden wel vaak de productvideos gemaakt, dus is t uiteindelijk ook de consument benadelen.

  18. #27
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
    Maar op deze avonden worden wel vaak de productvideos gemaakt, dus is t uiteindelijk ook de consument benadelen.
    Ik zie in mei soms al videos uit china voorbij komen maar ik weet ook dat dat niet in de winkel komt te liggen. Daar hoor ik niemand over. Zodra dat zelfde doosje in een container gezet word en dan in nl op de film komt is het ineens dat we bedonderd worden. Wij als freaks weten toch dat het nooit kan. De normale consument kijkt nu geen vuurwerk die zijn eerst nog vakantie uit hun ogen aan het wrijven. Tegen de tijd dat die gaan kijken op demos en videos is 9 van de 10x de normale productie geschoten. Het is vervelend maar we weten het dus wat is het probleem?
    365 days a year pyromaniac

  19. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  20. #28
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Het is vrij makkelijk te ondervangen.
    En Let wel.....importeurs zullen echt niet bewust Samples on steroids vragen want je slaat de plank dan gewoon mis.
    Wij hanteren zelf als eis dat als wij samples vragen deze per tube met 1a2 gram minder te produceren...dit zodat de daadwerkelijke productie hetzelfde of zelfs wat beter is

    Gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  21. Deze 8 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  22. #29
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht

    Wij hanteren zelf als eis dat als wij samples vragen deze per tube met 1a2 gram minder te produceren...dit zodat de daadwerkelijke productie hetzelfde of zelfs wat beter is

    Gr
    Evolution Fireworks
    Exact dat dus.....

    Maar dat doet dus NIET iedere importeur.....

    Het schijnt soms ook te maken te hebben met Chinezen die toch wel wat indruk willen maken bij de importeur!

    Cursief gedrukt even een citaat van mezelf. Kun jij dit bevestigen Marcel?

  23. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Het is vrij makkelijk te ondervangen.
    En Let wel.....importeurs zullen echt niet bewust Samples on steroids vragen want je slaat de plank dan gewoon mis.
    Wij hanteren zelf als eis dat als wij samples vragen deze per tube met 1a2 gram minder te produceren...dit zodat de daadwerkelijke productie hetzelfde of zelfs wat beter is

    Gr
    Evolution Fireworks
    Denk dat de collectie dit jaar voor 80 procent uit evo bestaat.

    Heerlijk en eerlijk spul leveren jullie.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •