Winkelbanner - Vuurwerkkanjer
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 55 van 55
  1. #46
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Pryzm van VWT.

    Bij vulcan lieten ze eerts 30mm varianten zien terwijl productie 25mm zou worden

    Zolang ze maar duidelijk communiceren dat het sample materiaal is.
    Vulcan heeft inderdaad 25mm laten produceren maar die vielen echt niet tegen.
    https://www.houtse-bazar.nl

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    Vulcan heeft inderdaad 25mm laten produceren maar die vielen echt niet tegen.
    nee maar wel eerst 30mm filmpjes plaatsen

  3. #48
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Precies de reden waarom ik nooit demo's bezoek en de straatfilms lekker een jaartje af wacht.
    En bij de zogenaamde "krekel films" gaan bij mij alle alarmbellen af
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  4. #49
    VWC-Lid Tokkend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    62
    Thanks
    8
    21 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Wat happiness zegt indd. Je moet ook begrijpen dat in september nog niet iedere importeur alle productie binnen heeft vanuit china. Het is logisch dat er samples gemaakt worden vanuit China. Soms ligt de daadwerkelijke productie daar heel dicht bij in de buurt, soms wat minder.

    Als je de gok wil wagen? Dan kun je nu bestellen met een prachtige korting waardoor, zelfs als het wat minder is dan op de demo, je nog steeds niet bedrogen uit komt.

    Wil je de gok niet wagen? dan wacht je op de demo's in november/december waar veelal productie wordt geschoten. Of wacht je op de straatfilmpjes van oud en nieuw en bestel je 'm volgend jaar.

    Waar ik wel een beetje moe van wordt is dat 90% van de berichten die ik van jou lees negatief zijn. Ik moet daardoor m'n best doen je serieus te nemen en ik denk dat er velen met mij zijn. Ik ben hier op het forum om samen met mede-liefhebbers over 1 van mijn hobby's te praten en dat doe ik om te ontspannen en plezier te hebben. Als ik dan continu negatieve berichten van iemand moet lezen gooit dat wel een beetje roet in het eten. Dus bij deze wil ik je vragen, let er alsjeblieft een beetje op om het forum gezellig te houden ;)
    Waarom is er dan een forum ?? Om alleen keukentafel gesprekken weer te geven kunnen we beter ergens afspreken met een potje bier erbij Toch !! We spreken hier wel over Vuurwerkmania die zelfs 29 Dec nog geen materiaal binnen had en die bewuste opgevoerde demo’s laat zien voor de verkoop geloof mij als men de Collision verkocht zouden hebben zoals op de demo vertoont had de deze nooit verkocht mogen worden. Dus negativiteit is hier weldegelijk op zijn plaats Vuurwerkmania heeft 2017 zeer slecht gepresteerd mijn excuus als ik je sigarenclub meeting op vuurwerkcrew hiermee verstoor maar de waarheid mag gezegd worden

  5. Deze 3 gebruikers waarderen Tokkend voor het bericht:


  6. #50
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Hou toch eens op. Als een product op een demo te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat ook zo. Doen bijna alle leveranciers.
    Daar heb je zeker gelijk in, als het te mooi is om waar te zijn dan is dat ook gewoon zo. Maar Rubro en Mania zijn wel de 2 importeurs die heel erg hun best doen om het te mooi te maken. Het verschil tussen een sample en massa productie kan iedereen nog wel begrijpen, maar deze samples zijn bewust opgevoerd. Ik had het al in een ander topic gezet, dat is gewoon de klant ( winkelier dus ) onterecht paaien met spullen die ze niet zo gaan leveren. Ik vind dat jammer, want Rubro en Mania leveren wel altijd top producten. Ik heb altijd een haat en liefde relatie met Rubro door die jaarlijkse winkeliersdemo en koop dus vaak m'n spullen maar van andere importeurs. Maar als het na oud en nieuw goed spul blijkt te wezen ( ten alle tijden minder dan de sample, dat wel. Maar dat betekend niet dat het niet goed is natuurlijk ) dan koop ik het jaar er op wel wat. Wolff heeft gewoon samples die productie kunnen zijn, maar in de massa productie soms kunnen afwijken, maar vaak ook niet dus voor hun heb ik wel respect. En Pangu schiet niet eens demo's en heeft de dikste kwaliteit van alle importeurs ( en Evo natuurlijk die van dezelfde fabriek gebruik maakt ).

    Maar evenals VuurwerkTotaal schiet vaak dikke samples wat ik erg hinderlijk vind. Nog tot eind december worden daar vaak samples van geschoten op demo's dus die producten durf ik ook nooit te proberen.

    Nogmaals, de clue van het probleem zit 'm in dik opgevoerde samples en samples die iets afwijken van massaproductie, dat snapt iedereen wel en daar heeft niemand problemen mee. Er zijn dus importeurs die ze bewust opvoeren en importeurs die dat niet doen.

  7. #51
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    605
    910 waarderingen in 444 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
    Precies de reden waarom ik nooit demo's bezoek en de straatfilms lekker een jaartje af wacht.
    En bij de zogenaamde "krekel films" gaan bij mij alle alarmbellen af
    Prachtige reactie. De krekelfilms zijn niet te vertrouwen

  8. #52
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Er bestaan idd van dit soort praktijken om een klant binnen te halen.
    Echter trappen wij daar niet in en hebben dit ook vrij snel door.
    Tevens hebben wij met onze hoofdleverancier de afspraak dat bij onze bezoeken altijd twee demo exemplaren worden geprepareerd waarbij we ter plekke kiezen welke er word getoond en bij geringe twijfel word het tweede exemplaar door onszelf gecheckt op inhoud van de diverse ladingen.

    gr
    Evolution Fireworks
    Hoe bedoel je dit? Zij hebben 25 stuks staan uit een batch en jij kiest er twee om te testen?
    Als je uit twee klaargemaakte stuks eentje kiest is de kans groot dat ze beide gewoon opgevoerd zijn. Met 25 stuks wordt dat geintje al gauw duurder om te doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Er bestaan idd van dit soort praktijken om een klant binnen te halen.
    Echter trappen wij daar niet in en hebben dit ook vrij snel door.
    Tevens hebben wij met onze hoofdleverancier de afspraak dat bij onze bezoeken altijd twee demo exemplaren worden geprepareerd waarbij we ter plekke kiezen welke er word getoond en bij geringe twijfel word het tweede exemplaar door onszelf gecheckt op inhoud van de diverse ladingen.

    gr
    Evolution Fireworks
    Je neem pyrotechnici mee of ga je zelf lopen snijden en wroeten?
    Ik ken jou niet natuurlijk, je kan best zelf een pyrotechnici zijn, maar zelf gaan lopen snijden in stoffen die niet zo goed zijn voor de gezondheid en flashpoeder dat gevoelig is voor ESD als je geen pyrotechnici bent lijkt mij niet zo fijn.
    Laatst gewijzigd door Flashing_Diamond; 13 januari 2018 om 16:47

  9. #53
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    nee maar wel eerst 30mm filmpjes plaatsen
    Eens, echter was dit in Juli, vrij vlug daarna is gecommunicdeerd dat de cakes in 25mm geproduceerd werden. Wel ben ik het er mee eens dat toen dit bekend werd de 30mm films zsm eraf moesten. De normale consument heeft deze films nooit gezien, die zijn in juli echt nog niet bezig met vuurwerk, dat begint bij hun pas ergens in december.
    https://www.houtse-bazar.nl

  10. #54
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dit? Zij hebben 25 stuks staan uit een batch en jij kiest er twee om te testen?
    Als je uit twee klaargemaakte stuks eentje kiest is de kans groot dat ze beide gewoon opgevoerd zijn. Met 25 stuks wordt dat geintje al gauw duurder om te doen.
    volgens mij bedoelt hij dat ze er twee laten maken, ter plekke kiezen ze een van die twee uit om te testen. Als het product te mooi om waar te zijn lijkt, kunnen ze de tweede ontleden om te kijken of hij niet opgevoerd is.


    Je neem pyrotechnici mee of ga je zelf lopen snijden en wroeten?
    Ik ken jou niet natuurlijk, je kan best zelf een pyrotechnici zijn, maar zelf gaan lopen snijden in stoffen die niet zo goed zijn voor de gezondheid en flashpoeder dat gevoelig is voor ESD als je geen pyrotechnici bent lijkt mij niet zo fijn.
    Pyrotechnici zijn ook niet bevoegd om vuurwerk te ontleden. Ik neem aan dat wat er bedoelt wordt is dat de lokale vuurwerkmakers het vuurwerk ontleden onder toeziend oog van Evo.
    Keep it legal!

  11. #55
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    Eens, echter was dit in Juli, vrij vlug daarna is gecommunicdeerd dat de cakes in 25mm geproduceerd werden. Wel ben ik het er mee eens dat toen dit bekend werd de 30mm films zsm eraf moesten. De normale consument heeft deze films nooit gezien, die zijn in juli echt nog niet bezig met vuurwerk, dat begint bij hun pas ergens in december.
    Ik weet niet hoe duidelijk vermeld werd dat de video niet matchte met het product qua kaliber, maar als dit erg duidelijk was vond ik het terecht dat de video bleef staan. De video geeft immers wel een indicatie van het tempo, qualiteit van het effect etc.
    Keep it legal!

  12. Deze gebruiker waardeert broodjekaas voor het bericht:


Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •