Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 24 van 29 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 346 t/m 360 van 432
    VWC-Lid
    Thanks
    1.053
    Afgelopen jaar had ik via jullie website het panda assortiment van 6 cakes a 89 euro (zonder korting) aangeschaft en opgehaald bij de knallende ketel in almere. Nadat ik de doos had opengemaakt bleek dat ik het verkeerde assortiment gekregen had. Namelijk de goedkopere versie met 1/3 minder kruit die voor de Duitse markt bestemd was. Ik heb hierover contact gehad met de knallende ketel maar die konden niks voor mij doen. Baalde hiervan aangezien ik de helft van mijn budget kwijt was aan dit assortiment.

VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Thanks
    750
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterburgers Bekijk bericht
    Afgelopen jaar had ik via jullie website het panda assortiment van 6 cakes a 89 euro (zonder korting) aangeschaft en opgehaald bij de knallende ketel in almere. Nadat ik de doos had opengemaakt bleek dat ik het verkeerde assortiment gekregen had. Namelijk de goedkopere versie met 1/3 minder kruit die voor de Duitse markt bestemd was. Ik heb hierover contact gehad met de knallende ketel maar die konden niks voor mij doen. Baalde hiervan aangezien ik de helft van mijn budget kwijt was aan dit assortiment.
    Ik denk dat je het beste gewoon even kan bellen naar Vuurwerkmania, of even op Facebook een bericht sturen.

3. The Following User Says Thank You to RickGAE For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    gewoon contact op nemen met vuurwerk mania , begin van de freak actie ook probleem gehad met de korting in het betalingsproces , contact opgenomen en mijn probleem perfect opgelost zoveel door vuurwerkmania als de heren van vuurwerkcentrumbranbant

5. The Following User Says Thank You to smurf For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    1.053
    Net contact gehad met vuurwerkmania. Vuurwerkmania ontkent dat verkeerde assortimenten zijn verstuurd. De mailtjes die verstuurd zijn naar de winkelier en hun reactie is niet voldoende. Vuurwerkmania wil foto's van de cakes waar op staat hoeveel gram kruit de cakes hebben en die heb ik helaas niet.

VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Thanks
    246
    Net contact gehad met vuurwerkmania. Vuurwerkmania ontkent dat verkeerde assortimenten zijn verstuurd. De mailtjes die verstuurd zijn naar de winkelier en hun reactie is niet voldoende. Vuurwerkmania wil foto's van de cakes waar op staat hoeveel gram kruit de cakes hebben en die heb ik helaas niet.
    Das wel heel sneu dan. Maar goed is ook al een jaar geleden toch. Dit had je toch ook kunnen melden toen je de cakes uit pakte

VWC-Lid
    Thanks
    1.053
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Das wel heel sneu dan. Maar goed is ook al een jaar geleden toch. Dit had je toch ook kunnen melden toen je de cakes uit pakte
    Had ik gedaan. Zowel telefonisch als per mail. De winkelier zou hierover contact opnemen met vuurwerkmania.

VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Thanks
    246
    Had ik gedaan. Zowel telefonisch als per mail. De winkelier zou hierover contact opnemen met vuurwerkmania.
    Beter had je meteen Mania gemaild met foto’s. Maar goed nu is denk ik te laat voor compensatie lijkt mij.

VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Thanks
    6.897
    Thanked 4.170 Times in 2.213 Posts
    Bijna een jaar later kan je het denk ik wel vergeten inderdaad.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

VWC-Lid
    Thanks
    14
    Jammer dan je geen foto's hebt want geen bewijs. Dat je te laat zou zijn is natuurlijk onzin, want aankomende oud en nieuw is pas de eerstvolgende mogelijkheid om weer vuurwerk af te steken.

VWC-Lid
    Thanks
    169
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
    Jammer dan je geen foto's hebt want geen bewijs. Dat je te laat zou zijn is natuurlijk onzin, want aankomende oud en nieuw is pas de eerstvolgende mogelijkheid om weer vuurwerk af te steken.
    Dat laatste ben ik het niet helemaal mee eens. Komende oud en nieuw is weliswaar de eerst volgende mogelijkheid om vuurwerk af te steken maar zeker niet om te klagen. Als jij een klacht hebt over je verjaardagstaart wacht je ook geen jaar met klagen / fotos maken omdat je pas over een jaar weer jarig bent, en dus dan pas weer een taart nodgi hebt*. Ik heb ook wel eens een issue gehad met een foutieve combibox (4x cake a ipv abcd) bij een andere importeur en dat werd ook keurig opgelost na het sturen van een foto. Mijn advies bij dergelijke gevallen is altijd zsm foto's maken! Nu kan, in dit gaval, VuurwerkMania namelijk niks meer controleren of vaststellen dus is het voor hun wel erg lastig dit op te lossen.

*Oke deze vergelijking gaat niet 100% op maar het komt aardig in de buurt

13. The Following User Says Thank You to erwinthb For This Useful Post:

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    1.698
    Thanked 5.694 Times in 2.486 Posts
    Images
    205
    Dan zou ik toch nogmaals contact opnemen met de winkelier voor een eventuele kleine compensatie. Al met al heb je een ass. gekregen wat misschien twee tot drie tientjes goedkoper was, niet leuk natuurlijk. Maar een volledige compensatie kun je waarschijnlijk op je buik schuiven.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

VWC-Lid
    Thanks
    145

heb jij de uitvoering met het bruine papier erom gehad???

VWC-Lid
    Thanks
    1.053
    Dat weet ik niet meer. Zat iniedergeval geen kooi omheen. Cakes hadden ander label en geen 280 gram kruit maar ff over de 200. Verder heb ik mailtjes die naar de winkelier zijn gestuurd plus hun reactie nog. Dus bewijs genoeg.

VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Thanks
    6.897
    Thanked 4.170 Times in 2.213 Posts
    Heb je contact gehad met de winkel voordat je het assortiment de lucht in had geknald?of pas achteraf na oud en nieuw?
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Thanks
    2.453
    Thanked 1.350 Times in 665 Posts
    Komen er nog leuke aanbiedingen? Showbox 3.0?????
    December Will Be Magic Again!!

Pagina 24 van 29 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten