Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welcome to the jungle

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welcome to the jungle

    Artikelnummer: 03702
    Artikelnaam: Welcome to the jungle
    Bruto Gewicht: 7200 gram
    Netto kruitgewicht: … gram
    Aantal schoten: 180 - compound
    Effectomschrijving: 180 schots compound vuurwerk, 1x aansteken. Hoog tempo en verschillende schietrichtingen!
    Afmeting: 500 x 300 x 130 mm.
    Max. tube diameter: 20
    Tijdsduur: 87 sec.
    Stijghoogte: 20-25 meter
    Kartoneenheid: 1 / 1
    Adviesprijs: 99.95
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Die fan-shapes met die mines en dan boeketten mogen ze van mij wel als losse cake op de markt brengen.

      Eddy.
      Waar rook is, is vuurwerk.

      Comment


        #4
        Vuurwerkfilmpjes.nl - Vuurwerk.startpagina.nl

        Comment


          #5
          Me like this one...
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #6
            Mooie bakkie, tempo is perfect en de shapes ook erg goed.
            Alleen hoop ik toch dat hiervan ooit nog een 30mm versie komt.
            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              #7
              Boeketten lijken niet erg groot, maar man man man, deze box heeft alles: i- v- en w- shape, gepaste crackling, kleuren, tempowissleingen en een finale.

              Ik ben eigenlijk klaar met bestellen, maar deze komt wel op de bonus-lijst.

              Comment


                #8
                Wat Avalanche zegt... werkelijk alles klopt aan deze box. Afwisseling, tempo, effecten... helemaal goed. Zelfs de prijs is goed te doen, topding dit imho.
                Work is the curse of the drinking class

                Comment


                  #9
                  Zeer mooie box, zeker een om in de gaten te houden.

                  Comment


                    #10
                    Bij dit soort compounds denk ik van jammer dat we die 2kg limiet hebben.

                    Mag van mij best een zwaardere versie van komen.
                    Laatst aangepast door lbanoa; 29 September 2017, 23:23.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      Bij dit soort compounds denk ik van jammer dat wie die 2kg limiet hebben.

                      Mag van mij b3st een zwaardere versie van komen.
                      ach je kan nog altijd doorlonten =D

                      Zeker mooi boxje, Gaat hem in de gaten houden !

                      Comment


                        #12
                        Kan deze nergens vinden. Lesli doet er goed aan om eens een zoekfunctie toe te voegen waarbij je in een oogopslag kunt zien waar iets verkocht wordt. Heb dit al vaker gezegd, maar ze doen hier niets aan. Jammer. :(

                        Update: Welcome to the jungle komt dit jaar niet binnen ivm productieproblemen in China. Bron: Lesli vuurwerk
                        Laatst aangepast door Grizmo Raizor; 24 October 2017, 15:08.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                          Kan deze nergens vinden. Lesli doet er goed aan om eens een zoekfunctie toe te voegen waarbij je in een oogopslag kunt zien waar iets verkocht wordt. Heb dit al vaker gezegd, maar ze doen hier niets aan. Jammer. :(

                          Update: Welcome to the jungle komt dit jaar niet binnen ivm productieproblemen in China. Bron: Lesli vuurwerk
                          Weet je heel zeker dat deze niet komt? Ik zag vandaag nml vanuit Lesli een mailtje dat deze samen met de Shangri-La en de Fat Daddy exclusief te verkrijgen is via Vuurwerkplanet.nl op een aantal locaties. Ik zie hem nu ook al op een aantal webshops verschijnen.

                          Comment


                            #14
                            Ik kan hem via vuurwerkplanet, afhaalpunt Almere, gewoon bestellen.

                            Comment


                              #15
                              ja zou eerst niet meer komen maar is toch nog op tijd binnen gekoment etc.

                              Comment

                              Working...
                              X