Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.0'' Final Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Prachtige box en een scherpe prijs hier word ik blij van !

    Comment


      #17
      Mooi ding man, en dat voor die prijs. Daar worden we vrolijk van!
      Work is the curse of the drinking class

      Comment


        #18
        Erg mooie box vind ik dit voor een leuke prijs... maar even in de gaten houden deze.

        Valt mij trouwens op dat bij alle nieuwe producten van vuurwerktotaal de kleuren op film heel goed overkomen.

        Comment


          #19
          100% op de lijst! Leuke variatie ook

          Comment


            #20
            Gisteren in Baarn ook een van de betere. Heel goede kleuren. Cake 2 was meen ik alleen met rood en niet met groene time rain, maar kan me vergissen. Tweede cake was echt prachtig. Met name de eindsalvo's.

            Comment


              #21
              Ziet er goed uit.. hoef ze in ieder geval niet te bestellen aangezien ik net de vwt like actie heb gewonnen alle 7 de boxen

              Comment


                #22
                Hele mooie box, op de lijst voor volgend jaar!
                Fimlpje: https://streamable.com/br82j

                Comment


                  #23
                  Gisteren heb ik deze bij Rowy ook gefilmd in 4K



                  Wat een super goede box man! KOPEN, KOPEN, KOPEN! 55 euro is echt van de zotte, zo laag! Prachtige kleuren, mooie glitter willows, en lekkere finale salvo's. Echt zwaar over het hoofd gezien, deze box!
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #24
                    Hoe zit het met de boeket grote en burst? Aangezien er 1.0" staat, verwacht ik niet dat ze heel groot zijn?
                    Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                    Comment


                      #25
                      Klinkt erg hard en ziet er super uit! Iemand die kan bevestigen dat het 100% productie is? Omdat er een halve week geleden nog een sample werd geschoten van een andere box uit deze lijn bij 123vuurwerk.

                      Comment


                        #26
                        Wat ben ik blij dat ik deze voor een mooie prijs heb bemachtigd. Baal nu wel dat ik toen niet meer Vuurwerktotaal boxen heb aangeschaft, want wat komen ze allemaal goed over op de demo's.

                        Comment


                          #27
                          Deze was hier bij vwoutlet (nog?) niet binnen, volgens mn buurjongen. Anderen ook die ervaring met deze of andere vwt boxen?

                          Comment


                            #28
                            Nope vanochtend om 6:00 gewoon mee gekregen + andere vuurwerktotaal producten.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              Deze was hier bij vwoutlet (nog?) niet binnen, volgens mn buurjongen. Anderen ook die ervaring met deze of andere vwt boxen?
                              Gewoon meegekregen vanochtend. Hoop voor je bij de nieuwe aanvulling van de bunker dat hij meekomt.

                              Comment


                                #30
                                Ook deze was zwaar genieten en hij duurde behoorlijk lang, ondanks dat er een goed tempo in zat. VWT : top!
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X