Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Signature Cakebox [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze is enkel in de voorverkoop te bestellen, vervolgens krijg je een unieke code waarmee je een sticker kunt laten printen die je vervolgens op het label plakt. Zo kan je je eigen box benoemen, leuk voor particulieren, maar marketingtechnisch ook super slim voor bijvoorbeeld een geschenk aan je personeel met je logo op de box en als winkelier kan je hem ook gaan verkopen als je eigen winkel-box.

    Cakebox is dus niet aan te passen, enkel het label.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Juist. Erg leuk en slim bedacht ....

      Comment


        #18
        Daar is over nagedacht inderdaad. Marketing technisch erg slim gedaan.
        Box is verder ook nog eens erg gaaf.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Prachtige box, lekker snel tempo en heldere kleuren. Vooral die laatste cake met de giga blauwe boeketten komt erg goed over op film. Ook het concept spreekt me erg aan, ben benieuwd wat voor flitsende stickers de consumenten gaan ontwerpen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            mooi boxie hoor en met je bedrijfslogo nog een prachtig relatie cadeau voor je klanten en origineler dan een kerstpakket

            Comment


              #21
              Deze box is echt geweldig. Gister op de demo gezien in wapenveld... echt, deze moet je scoren als je de kans hebt!

              Comment


                #22
                Helemaal mee eens, heerlijke rambox dit. Idee er achter is ook erg leuk bedacht, maar de uitwerking van deze box vind ik nog veel beter.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Was die laatste cake met dat blauw maar los te koop. Echt een juweeltje!

                  Comment


                    #24
                    Foto:

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe lekkere cakebox:



                      Het is een compound box die je niet zelf verder samenstelt. Wel kun je iets met het label doen.
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26
                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #27
                          Ik heb deze niet via de Vuurwerktotaal-website maar tijdens een kortingsactie via een dealerwebsite besteld.

                          Kan ik nu nog aanspraak maken op de stickercode? En zo ja, hoe doe ik dat?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
                            Ik heb deze niet via de Vuurwerktotaal-website maar tijdens een kortingsactie via een dealerwebsite besteld.

                            Kan ik nu nog aanspraak maken op de stickercode? En zo ja, hoe doe ik dat?
                            Denk dat het het handigst is als je dat even met de winkel waar je hem gekocht hebt opneemt.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                              Denk dat het het handigst is als je dat even met de winkel waar je hem gekocht hebt opneemt.
                              Dat besefte ik mij na het plaatsen van m'n vraag ook, inderdaad.

                              Comment


                                #30
                                Ik vind deze echt geweldig, deze komt op de lijst voor volgend jaar .

                                Comment

                                Working...
                                X