Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruthless

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ruthless

    Artikelnummer: 6354
    Artikelnaam: Ruthless
    Bruto Gewicht: nnb gram
    Netto kruitgewicht: 1125 gram
    Aantal schoten: 75 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: Waaiercakebox Connected
    Max. tube diameter: 25mm
    Afmeting: nnb
    Stijghoogte: 20 meter
    Adviesprijs / Voorverkoopprijs: € 109.99 / € 99.99
    O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

    Laatst aangepast door Viva la Bang; 12 September 2017, 21:17.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Film toegevoegd aan startpost.

    Comment


      #3
      Hierbij mij filmpje van deze nieuwe cakebox:

      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #4
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #5
          Tweede cake in deze box is super. Toch wil ik deze eerst op een winkeldemo zien.

          Comment


            #6
            Zeer weinig reacties nog op deze mooie box

            Comment


              #7
              Ik vind deze inderdaad ook wel heel erg gaaf. Kijken of we die nog mee kunnen pakken in een of andere
              actie

              Comment


                #8
                Ik vind de effecten stuk voor stuk erg mooi, maar de reden dat ik hem laat staan is dat ik het geheel wat rommelig vind ogen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

                Comment


                  #9
                  Ik zie dat ik deze nog niet geplaatst had:

                  Comment


                    #10
                    Hoop dat de uitwerking beter is als het gewicht want dit blokje weegt echt bijna niks. Had het idee dat ik een dummy in de handen had.
                    Gerwin

                    Comment


                      #11
                      Nou de flop van 2018! Waardeloos slechte bak welke veelste duur is! Was tevens de enige bak die ook direct na het schieten in de fik vloog.
                      Gerwin

                      Comment


                        #12
                        Ben het met Gerwin eens vond hem ook niet heel goed presteren. En bij mij is die ook uit zichzelf verbrand☺

                        Comment


                          #13
                          Ook ik vond hem tegenvallen. Hij stopte bij mij halvewege de eerste waaier, en stond zichzelf al in brand te steken terwijl er nog twee en een halve cake niet waren afgegaan. Levert gevaarlijke situaties op.

                          Comment


                            #14
                            straatfilmpje
                            http://www.campievuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Ik heb net het topic Beste cakebox 2017 ingevuld, dan kan ik niet achterblijven en zal ook mijn tegenvaller van 2017 noemen: de Ruthless Fan Box

                              Natuurlijk hielp de flinke wind niet mee en had ik bovendien de doos verkeerd geplaatst dus kreeg ik de effecten niet van links naar rechts te zien, maar dit was echt veel minder dan op de productvideo. Kleine, slechtgevulde effecten, geen aansluitende schoten in de salvo's, minder kleur; alles was nogal matig. Het gevolg was een weinig indrukwekkende cakebox. Zo te lezen in de reacties was ik niet de enige, jammer.

                              Sowieso dit en vorig jaar geen gelukkige keuze gemaakt bij Vuurwerktotaal. In 2017 viel ook de Pryzm tegen die ik 2 keer had, (de White Red Rebel was gelukkig wel prima), en een jaar terug had ik de tegenvallende Gangsterbox versie 2016

                              Comment

                              Working...
                              X