Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Distractor Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hopelijk komt er nog een filmpje van deze box voor de verkoop begint, ben namelijk heel benieuwd hoe hij er nu gaat uitzien.
    Bij Toschpyro vond ik cake 1 een drama en was ik ook niet echt gecharmeerd van nummer 3. Maar die waaiers er tussendoor in het China filmpje vond ik waanzinnig.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #32
      Iemand deze toevallig geschoten?met oud&nieuw.

      Comment


        #33
        Wel grappig om er een straat filmpje van te zien, want nu vind ik cake 1 ver uit het beste overkomen met zijn mooie gold into purple. Daar na weet ik eigenlijk niet hoe ik het moet omschrijven, maar echt boeien kan de box mij op een of andere manier niet meer. Had er misschien meer van verwacht. De prijs vind ik behoorlijk, zeker als je naar veel andere boxen van VWT, die ik vele malen beter vind en veel goedkoper zijn.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Jord1975 Bekijk bericht
          Iemand deze toevallig geschoten?met oud&nieuw.
          Ik heb hem geschoten 3x uitgevallen helaas mooie box maar voor 169 euro verwacht je wel een goed werkende.

          Comment


            #35
            Dit was wel een prima box, schoot juist eerder door dan dat ie stil viel.
            Mooie rambak, in een freakactie zeker interessant om mee te pakken.

            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Dikke box hoor! De verschillende soorten goud, de afwisseling I-shape en fanshape, en de combi van het goud met de groene en rode peonies staan me erg aan!

              Comment


                #37
                Kortom 1x aansteken en gaan
                don't worry im fireworks crazy!!!

                Comment

                Working...
                X