Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Johnny Dangerous

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Voor de prijs € 75 vond ik hem vooral interessant al weet je inderdaad niet hoe de daadwerkelijke productie zou zijn geworden.
    Ik blijf de Final Fate van Wolff een prima alternatief vinden!
    Ik heb een kort lontje.......

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
      Mischien laten uitbrengen in Duitsland of België. Tis maar een idee. Toschpyro heeft ook Vuurwerkmania
      Jep, de regels zijn hetzelfde qua decibellen maar daar hebben ze geen ILT die op slinkse manieren hun geld willen verdienen. Piromax Titanium Salute en de Funken finale 1 zijn ook allemaal goedgekeurde categorie 2 cakes.

      Comment


        Had gehoopt dat deze in een andere (goedgekeurde) variant terug zou komen dit jaar. Blijf het een geniaal ding vinden...
        Ik heb een kort lontje.......

        Comment


          Dan had je af moeten wachten hoe die dan zou gaan presteren. De knalblokken die hier nu legaal te koop zijn stellen helaas niet zo veel meer voor. Of je moet nog aan een oudere batch van enig merk kunnen komen.Het was vorig jaar toen ik het filmpje zag al te mooi om waar te zijn.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            Als je kijkt naar cat 2 1.3g salute cakes uit be en du zie dat er in cat 2 best wat mogelijk is.
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Hij staat nu wel weer op de site van Mania....

              Comment


                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1075.PNG
Vertoningen:1
Grootte:620,2 KB
ID:	1572938
                Scherp gevonden edraket! Komt hij dan eindelijk dit jaar?

                Comment


                  Zal dan vast een aangepaste versie zijn... Maar we wachten het rustig af haha

                  Comment


                    Het zijn in elk geval beduidend minder schoten nu... Maar wel een om opnieuw in de gaten te gaan houden.
                    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                    Comment


                      Hopelijk is dit het kleine broertje en komt de grote versie van 300 schoten ook nog ben benieuwd! Er zijn een hoop nieuwe boxen zichtbaar op de site. Leuk die vooruitzichten!

                      Comment


                        Ik ben benieuwd of dit de moeite waard gaat zijn. Ik hoop het het in ieder geval wel.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment

                        Working...
                        X