Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Foto:

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Wat een prachtige box. Dat rood was zo geweldig goed uitgevoerd.
      Deze komt met stip op de lijst, moet er hoe dan ook komen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Hij is parchtig zo op film maar uhh.. 25mm en 1105 gram = 11gr per shot? Eerst in het echt zien en dan geloven ;)

        Comment


          #34
          Is dat een nieuwe trend? Ik zie steeds meer cakeboxen met 4 cakes rond de 1100 a 1200 gram kruit voor de prijs van een box met 2 kg kruit. Kun je daar tegenwoordig hetzelfde resultaat mee boeken?

          Comment


            #35
            Scherp, ben het helemaal met je eens.
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              #36
              Hoe eenvoud geweldig mooi kan zijn. Heerlijk dat rood. Ik gaat hem op mijn al weer veel te grote to buy list zetten.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                Als deze echt goed presteert is er volgend jaar wel weer een kans. Met 1100 gram kan je niet anders dan kritisch zijn.
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #38
                  Kwam op Facebook deze foto tegen (niet mijn foto!! Credits gaan naar de maker!:

                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                    Is dat een nieuwe trend? Ik zie steeds meer cakeboxen met 4 cakes rond de 1100 a 1200 gram kruit voor de prijs van een box met 2 kg kruit. Kun je daar tegenwoordig hetzelfde resultaat mee boeken?
                    Daar zit wel wat in! Daarom is het voor ons freaks zaak dit soort geweldige boxen in de 30% actie aan te schaffen! Betaal je om de nabij 69 eur als dit nog hopelijk van de voorverkoop prijs afgaat! Desalniettemin is dit een geweldenaar afgeleid van de demofilm! Volgens mij zit er deze ook in die Collision box! Zelfs daar spat hij er tussenuit!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                      Daar zit wel wat in! Daarom is het voor ons freaks zaak dit soort geweldige boxen in de 30% actie aan te schaffen! Betaal je om de nabij 69 eur als dit nog hopelijk van de voorverkoop prijs afgaat! Desalniettemin is dit een geweldenaar afgeleid van de demofilm! Volgens mij zit er deze ook in die Collision box! Zelfs daar spat hij er tussenuit!
                      Klopt, en heb hem in nog een box terug zien komen. Ben alleen de naam ff kwijt.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Was dat niet de cardinal of souls?

                        Comment


                          #42
                          Omdat ik hem zo top vind heb ik hem apart geupload. Kleuren zijn echt top.

                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            #43
                            Ik denk wel dat het kan met 'zo weinig' kruitgewicht om dit effect te bereiken, gezien het aantal sterren. Het zijn er niet veel in 1 shot, maar wel heldere topkwaliteit in salvo's geschoten met goede ronde spreiding. Ik neem deze wel denk ik in de finale van ons O&N showtje

                            Comment


                              #44
                              Ik neem aan dat je compound ook weer los kan halen. Want deze box is natuurlijk ook leuk om twee(cakes) aan twee(cakes) te schieten

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                                Ik neem aan dat je compound ook weer los kan halen. Want deze box is natuurlijk ook leuk om twee(cakes) aan twee(cakes) te schieten
                                Kan misschien iemand van de importeur of winkelier hier duidelijkheid over geven? Hebben deze compound cakes ook een begin en reservelont als losse cakes?
                                Ik zelf wil er eerst 1 en dan 3 tegelijk doen als onderdeel van de finale

                                Comment

                                Working...
                                X