Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
    Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit naar kruitgewichten kijk,het gaat mij erom of het effect mooi is en de tijdsduur goed.
    Of er dan 200 gram of 500 gram per cake in zit boeit me weinig.
    Ben ik helemaal mee eens maar een stemmetje in m’n achterhoofd vraagt zich dan wel een paar keer af hoe mooi deze zou zijn als er wel meer gram gebruikt zou zijn (ff zonder aan de prijs te denken).
    https://youtu.be/SxxMgCgu2do

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
      Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit naar kruitgewichten kijk,het gaat mij erom of het effect mooi is en de tijdsduur goed.
      Of er dan 200 gram of 500 gram per cake in zit boeit me weinig.
      Natuurlijk, beleving staat voorop. Economisch, handel- en productietechnisch kan ik het wel interessant vinden er zonder de emotie naar te kijken. Staat voor mij ook op de lijst voor volgend jaar hoor, zeker als er wat andere kleuren aan worden toegevoegd

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
        Ben ik helemaal mee eens maar een stemmetje in m’n achterhoofd vraagt zich dan wel een paar keer af hoe mooi deze zou zijn als er wel meer gram gebruikt zou zijn (ff zonder aan de prijs te denken).
        Dan heb je geen scala meer maar een peony...want de explosieve kracht moet over meer sterren/inhoud verdeeld worden met minder spreiding als gevolg. Toch, mensen natuurkundigen hier?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
          Ind, rubro heeft ook een filmpje van een soortgelijke box(zelfde effect en hoeveelheid kruid) valt toch kleiner uit.
          https://youtu.be/w0vMZe70dGE
          Totaal ander effect / box
          vuurwerkbieb

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Dan heb je geen scala meer maar een peony...want de explosieve kracht moet over meer sterren/inhoud verdeeld worden met minder spreiding als gevolg. Toch, mensen natuurkundigen hier?
            Minder sterren maar wel dikkere/zwaardere sterren. De Funke cakes bevatten ook 25 gram per shot in de Scala cakes, wellis waar met mines maar anders kwam het alsnog op een 20 gram per shot uit. Al zijn die sterren een heel stuk dikker dan deze.

            Iemand die misschien kan verklaren bij dit product of elk shot nou rode sterren heeft met een dikke burst, of dat er shot om shot wordt gewisseld met een salute en vervolgens het rode effect? Ik kan dit niet goed uit de film ophalen. Als dit zo zou zijn, dan verklaard het alles dat er zo weinig kruit in zit.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Minder sterren maar wel dikkere/zwaardere sterren. De Funke cakes bevatten ook 25 gram per shot in de Scala cakes, wellis waar met mines maar anders kwam het alsnog op een 20 gram per shot uit. Al zijn die sterren een heel stuk dikker dan deze.

              Iemand die misschien kan verklaren bij dit product of elk shot nou rode sterren heeft met een dikke burst, of dat er shot om shot wordt gewisseld met een salute en vervolgens het rode effect? Ik kan dit niet goed uit de film ophalen. Als dit zo zou zijn, dan verklaard het alles dat er zo weinig kruit in zit.
              Ik dacht op de demo schot om schot te zien/horen, maar pin me er niet op vast, kan het mis hebben. Op de film komt het ook niet duidelijk naar voren.

              Comment


                Super vet als ik 1 cake kon hebben en niet 4 keer het zelfde

                Comment


                  Staat deze al ergens op een schietlijst van een demo?

                  Comment


                    Wordt deze geschoten bij tuinmani?
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                      Wordt deze geschoten bij tuinmani?
                      Die willen de schietlijst niet bekend maken voor zaterdagavond, word zaterdagavond wel uitgedeeld.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                        Die willen de schietlijst niet bekend maken voor zaterdagavond, word zaterdagavond wel uitgedeeld.
                        Als deze erbij is ga ik zeker erheen. Twijfel nu.
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Ze maken de lijst pas zaterdagavond op de demo zelf bekend, ik ga er (als het weer wat beter is als nu) wel heen en indien het weer het toelaat neem ik ook mijn camera mee.

                          Comment


                            Nog steeds geen demo geweest met deze cake?? Het begint verdacht te worden
                            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                              Nog steeds geen demo geweest met deze cake?? Het begint verdacht te worden
                              Nog niet en de verwachting is dat hij pas eind december mogelijk ergens geschoten wordt, ik vermoed dat hij dus nog niet binnen is en op het laatste moment binnenkomt. Dit is een aanname, omdat hij dus ook nog nergens geschoten is/wordt.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                                Nog niet en de verwachting is dat hij pas eind december mogelijk ergens geschoten wordt, ik vermoed dat hij dus nog niet binnen is en op het laatste moment binnenkomt. Dit is een aanname, omdat hij dus ook nog nergens geschoten is/wordt.
                                Zelfde ongeveer als met de transbomber dan vorig jaar. Als hij zo in de straat komt met die lang brandende sterren is het een topper, schiet niet op zo zonder productie
                                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                                Comment

                                Working...
                                X