Winkelbanner - Hubo XL Vuurwerk
Pagina 9 van 38 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 564
  1. #121
    VWC-Lid Nuevitas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    177
    Thanks
    67
    61 waarderingen in 32 posts
    Zojuist aangeschaft, als dit een topper is wil ik het niet missen. Zo ook vorig jaar met de Transbomber, wat een geweldenaar bleek te zijn. Kan niet wachten.


  2. #122
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    klopt het dat een maroon cake extra harde knallen zou moeten geven, dus dat de red maroon hardere burst heeft dan normale boxen, hoe hebben jullie dit ervaren? (maroon is een signaal explosief)

  3. #123
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.062 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
    klopt het dat een maroon cake extra harde knallen zou moeten geven, dus dat de red maroon hardere burst heeft dan normale boxen, hoe hebben jullie dit ervaren? (maroon is een signaal explosief)
    Er bestaat niet zoiets als "een Maroon cake." Maroon is gewoon puur een naam voor dit product welke slaat op de kleur van de uitwerkingen: rood.

  4. #124
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
    Er bestaat niet zoiets als "een Maroon cake." Maroon is gewoon puur een naam voor dit product welke slaat op de kleur van de uitwerkingen: rood.

    ''Type of fireworks: Maroon: A firework which produces a single loud report, often used to announce the start or end of a display. An aerial maroon is a shell, and a signal maroon rocket.''

    bron: https://onlinefireworks.co.uk/fireworks-guide/

  5. Deze gebruiker waardeert LilDanceCrew voor het bericht:


  6. #125
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Kende de term ook niet in het vuurwerk, maar interessant.
    Opvallend was de harde burst inderdaad, maar op de demo was deze volgens velen té hard, het is onwaarschijnlijk dat hij exact zo zal zijn qua burst. Hopelijk kan ie met een mindere burst wel dezelfde spreiding halen.

    Ik heb deze nog steeds niet besteld, maar ben er bang voor dat we 1 januari tal van films zien waarin ie de straat helemaal rood verlichtte. De twijfel is groot, maar eigenlijk moet je deze gok nemen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  8. #126
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Richardus slaat de spijker op z`n kop; Het moet een soort 'scala' effect ogen wat je ook veel in Italiaanse shells ziet. Meerdere harde breaks en dan in dit geval met sier. Dit probeerde ze ook met de Funke 19sh cake uit te werken, alleen is dat bij deze sample veel beter gelukt. De rode sterren spatten als het ware met flinke klappen uit elkaar.

  9. #127
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Daar lijkt het inderdaad wel op mooi effect!
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  10. #128
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Berichten
    435
    Thanks
    21
    148 waarderingen in 93 posts
    Heel leuk effect inderdaad wat nog eens versterkt wordt door 2 tegelijk te schieten zodat de sterren echt door elkaar heen lijken te springen. Tot nu toe durf ik hem alleen niet te bestellen, mede door het gegeven kruitgewicht.

  11. #129
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    Ik heb hem ook besteld dit jaar en ben benieuw! Moet eerlijk zeggen dat ik heb wel gedaan heb vanwege de kortingsactie van 30% dat was toch wel hele mooie deal

  12. Deze gebruiker waardeert Cornel voor het bericht:


  13. #130
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Ook ik twijfel erg om hem te bestellen, op de demo was hij werkelijk prachtig. Denk zelfs wel de mooiste box die ik van alle importeurs gezien heb. Maar die burst was echt hard idd, twijfel twijfel.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. #131
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ik ga hem gewoon bestellen iig

  15. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  16. #132
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Kom nou, we weten allemaal dat die burst niet kan in Nederland. Die tijden zijn geweest.

    Maar straks in de straat staan we er een stuk dichter op dan met de demo en zal de ervaring hetzelfde zijn. Net zoals met de Transbomber en andere Rubro/Vuurwerkmania boxen de afgelopen jaren. Ik heb in ieder geval vertrouwen in Rubro/Vuurwerkmania zolang ze die verdienen. De Raptor/Razor debacle ligt alweer een tijdje achter ons.
    Laatst gewijzigd door Mavcovic; 3 november 2017 om 09:16

  17. #133
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Elke importeur heeft wel Raptor/Razor verhalen toch? Inmiddels heeft Mania zoveel anders goeds neergezet dat dat verhaal wel is weggepoetst. Qua effect is deze Maroon al bijzonder, als de burst dan ook enorm is heb je een mega topper. Is de burst iets minder heb je een topper.

    Kleine tip. Je moet wel snel zijn want volgens mij gaat deze erg hard ;)
    Vier veilig, vier legaal!

  18. #134
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Kom nou, we weten allemaal dat die burst niet kan in Nederland. Die tijden zijn geweest. Maar straks in de straat staan we er een stuk dichter op dan met de demo en zal de ervaring hetzelfde zijn. Net zoals met de Transbomber en andere Rubro/Vuurwerkmania boxen de afgelopen jaren. Ik heb in ieder geval vertrouwen in Rubro/Vuurwerkmania zolang ze die verdienen. De Raptor/Razor debacle ligt alweer een tijdje achter ons.
    Hier ben ik het helemaal mee eens, ik heb met de oktoberfeestactie een aardige bestelling gedaan, onder andere deze box. En heb nog wat Rubro producten op de lijst staan om te gaan bestellen, en heb er het volste vertrouwen in dat deze gewoon prima gaan presteren.

  19. #135
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Heb 'm ook aangeschaft, juist omdat deze zo anders is dan de standaard cakeboxen die ik elk jaar neem. Maar snap even niet meer wat b.v. de Kartoneenheid: 2/4 nu precies betekent? Ik dacht dat het gewoon 4 losse cakes achter elkaar waren? Had namelijk bedacht om deze per 2 af te steken, of is dat overkill en doen jullie deze per 1?

Pagina 9 van 38 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •