Winkelbanner - De Driesprong Zoetermeer
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 162
    VWC-Lid Nuevitas's schermafbeelding
    Thanks
    59
    Zojuist aangeschaft, als dit een topper is wil ik het niet missen. Zo ook vorig jaar met de Transbomber, wat een geweldenaar bleek te zijn. Kan niet wachten.

'Gods recognize Gods' - Conor Mcgregor

VWC-Lid
    Thanks
    102
    klopt het dat een maroon cake extra harde knallen zou moeten geven, dus dat de red maroon hardere burst heeft dan normale boxen, hoe hebben jullie dit ervaren? (maroon is een signaal explosief)

VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Thanks
    140
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
    klopt het dat een maroon cake extra harde knallen zou moeten geven, dus dat de red maroon hardere burst heeft dan normale boxen, hoe hebben jullie dit ervaren? (maroon is een signaal explosief)
    Er bestaat niet zoiets als "een Maroon cake." Maroon is gewoon puur een naam voor dit product welke slaat op de kleur van de uitwerkingen: rood.

VWC-Lid
    Thanks
    102
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
    Er bestaat niet zoiets als "een Maroon cake." Maroon is gewoon puur een naam voor dit product welke slaat op de kleur van de uitwerkingen: rood.

''Type of fireworks: Maroon: A firework which produces a single loud report, often used to announce the start or end of a display. An aerial maroon is a shell, and a signal maroon rocket.''

bron: https://onlinefireworks.co.uk/fireworks-guide/

5. The Following User Says Thank You to LilDanceCrew For This Useful Post:

Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Thanks
    6.850
    Thanked 13.004 Times in 3.335 Posts
    Images
    5445
    Kende de term ook niet in het vuurwerk, maar interessant.
    Opvallend was de harde burst inderdaad, maar op de demo was deze volgens velen té hard, het is onwaarschijnlijk dat hij exact zo zal zijn qua burst. Hopelijk kan ie met een mindere burst wel dezelfde spreiding halen.

Ik heb deze nog steeds niet besteld, maar ben er bang voor dat we 1 januari tal van films zien waarin ie de straat helemaal rood verlichtte. De twijfel is groot, maar eigenlijk moet je deze gok nemen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

7. The Following User Says Thank You to Mattenfreak For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    1.952
    Thanked 1.193 Times in 691 Posts
    Richardus slaat de spijker op z`n kop; Het moet een soort 'scala' effect ogen wat je ook veel in Italiaanse shells ziet. Meerdere harde breaks en dan in dit geval met sier. Dit probeerde ze ook met de Funke 19sh cake uit te werken, alleen is dat bij deze sample veel beter gelukt. De rode sterren spatten als het ware met flinke klappen uit elkaar.

VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Thanks
    6.897
    Thanked 4.167 Times in 2.213 Posts
    Daar lijkt het inderdaad wel op mooi effect!
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

VWC-Lid
    Thanks
    14
    Heel leuk effect inderdaad wat nog eens versterkt wordt door 2 tegelijk te schieten zodat de sterren echt door elkaar heen lijken te springen. Tot nu toe durf ik hem alleen niet te bestellen, mede door het gegeven kruitgewicht.

VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Thanks
    966
    Ik heb hem ook besteld dit jaar en ben benieuw! Moet eerlijk zeggen dat ik heb wel gedaan heb vanwege de kortingsactie van 30% dat was toch wel hele mooie deal

12. The Following User Says Thank You to Cornel For This Useful Post:

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    6.130
    Thanked 4.442 Times in 2.439 Posts
    Ook ik twijfel erg om hem te bestellen, op de demo was hij werkelijk prachtig. Denk zelfs wel de mooiste box die ik van alle importeurs gezien heb. Maar die burst was echt hard idd, twijfel twijfel.

Super Moderator bassie1978's schermafbeelding
    Thanks
    12.771
    Thanked 4.050 Times in 1.805 Posts
    Images
    200
    Ik ga hem gewoon bestellen iig

15. The Following User Says Thank You to bassie1978 For This Useful Post:

VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Thanks
    859
    Kom nou, we weten allemaal dat die burst niet kan in Nederland. Die tijden zijn geweest.

Maar straks in de straat staan we er een stuk dichter op dan met de demo en zal de ervaring hetzelfde zijn. Net zoals met de Transbomber en andere Rubro/Vuurwerkmania boxen de afgelopen jaren. Ik heb in ieder geval vertrouwen in Rubro/Vuurwerkmania zolang ze die verdienen. De Raptor/Razor debacle ligt alweer een tijdje achter ons.
    Laatst gewijzigd door Mavcovic; 3 november 2017 om 10:16

VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Thanks
    117
    Elke importeur heeft wel Raptor/Razor verhalen toch? Inmiddels heeft Mania zoveel anders goeds neergezet dat dat verhaal wel is weggepoetst. Qua effect is deze Maroon al bijzonder, als de burst dan ook enorm is heb je een mega topper. Is de burst iets minder heb je een topper.

Kleine tip. Je moet wel snel zijn want volgens mij gaat deze erg hard ;)
    De Knallende Ketel Almere door & voor liefhebbers

VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Thanks
    750
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Kom nou, we weten allemaal dat die burst niet kan in Nederland. Die tijden zijn geweest. Maar straks in de straat staan we er een stuk dichter op dan met de demo en zal de ervaring hetzelfde zijn. Net zoals met de Transbomber en andere Rubro/Vuurwerkmania boxen de afgelopen jaren. Ik heb in ieder geval vertrouwen in Rubro/Vuurwerkmania zolang ze die verdienen. De Raptor/Razor debacle ligt alweer een tijdje achter ons.
    Hier ben ik het helemaal mee eens, ik heb met de oktoberfeestactie een aardige bestelling gedaan, onder andere deze box. En heb nog wat Rubro producten op de lijst staan om te gaan bestellen, en heb er het volste vertrouwen in dat deze gewoon prima gaan presteren.

VWC-Lid
    Thanks
    20
    Heb 'm ook aangeschaft, juist omdat deze zo anders is dan de standaard cakeboxen die ik elk jaar neem. Maar snap even niet meer wat b.v. de Kartoneenheid: 2/4 nu precies betekent? Ik dacht dat het gewoon 4 losse cakes achter elkaar waren? Had namelijk bedacht om deze per 2 af te steken, of is dat overkill en doen jullie deze per 1?

Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten