Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collision Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door simansays Bekijk bericht
    Kon het ondanks het gebrek aan demofilms niet laten deze te bestellen. Wat een heerlijke bak en hier voegt een cakebox echt iets toe, een mooie complete show. Hopelijk gaan we deze nog tegenkomen op een demo en anders zien we t wel, wordt vast gefilmd!
    Helaas heb ik deze nog nergens voorbij zien komen bij de demo's, wel jammer maar maakt het in de straat wel weer spannend
    https://youtu.be/SxxMgCgu2do

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
      Helaas heb ik deze nog nergens voorbij zien komen bij de demo's, wel jammer maar maakt het in de straat wel weer spannend
      Zit volgens mij nog op de boot;)

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
        Zit volgens mij nog op de boot;)
        Een deel is al binnen! Heb m zaterdag in mn handen gehad. Viel mij trouwens op dat er 2/1 op het karton stond. Zouden het twee compounds zijn?
        Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
          Een deel is al binnen! Heb m zaterdag in mn handen gehad. Viel mij trouwens op dat er 2/1 op het karton stond. Zouden het twee compounds zijn?
          Is inderdaad een deel met cakes 1,2,3 en een deel met 4,5,6. Deze twee delen moeten nog doorverbonden worden met elkaar. Ze zitten overigens wel in één doos.

          Comment


            Niemand een fotootje?? Ben erg benieuwd wat ik in huis krijg! En wat is het formaat?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Poldersnol Bekijk bericht
              Niemand een fotootje?? Ben erg benieuwd wat ik in huis krijg! En wat is het formaat?
              Zal ik woensdag maken als ik het niet vergeet. Ik had m wel groter verwacht.. Maar dat had ik met meerder mania boxen ( golden illusion en badass ) als ik het mij goed herinner iets groter dan een Cruel Traction.
              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

              Comment


                Ik zie een aantal foto's staan in het showroom topic (van de doos zelf dan). Ziet er inderdaad niet zo megagroot uit, stukje kleiner dan de Hardstyle Box zo te zien. Laten we hopen op grote daden!
                https://www.youtube.com/simansays

                Comment


                  Gaan we de gok nemen?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                    Gaan we de gok nemen?
                    Zeker weten! Al heb ik de gok midden september al genomen ;-)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door KVB Bekijk bericht
                      Is inderdaad een deel met cakes 1,2,3 en een deel met 4,5,6. Deze twee delen moeten nog doorverbonden worden met elkaar. Ze zitten overigens wel in één doos.
                      Raar dat ze dan van Vuurwerkmania zelf zeiden in september dat het 12 cakes bevat.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                        Raar dat ze dan van Vuurwerkmania zelf zeiden in september dat het 12 cakes bevat.
                        Dit Bericht kan verwijderd worden

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Raar dat ze dan van Vuurwerkmania zelf zeiden in september dat het 12 cakes bevat.
                          Waarschijnlijk was dat tournament box

                          Comment




                            Bovenste reactie. Mischien fout van h u n kant dan.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                              http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...UW-2017*/page6

                              Bovenste reactie. Mischien fout van h u n kant dan.
                              Kan gebeuren zolang het maar geleverd wordt

                              Comment


                                Dit is dus ook een compound. 2 compounds bestaande uit elk 3 gedeeltes.
                                https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                                Comment

                                Working...
                                X