Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 240 van 303

Discussie: Collision Thunder

  1. #226
    VWC-Lid Tokkend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    62
    Thanks
    8
    21 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Daar staat Rubro/Mania om bekend, om de flinke opgevoerde samples. Ik vind het maar schaamteloos, want het is gewoon keihard naaien van de klant ( winkelier dus ) die garant zou moeten staan voor zijn of haar producten. Rubro boeit het gewoon geen fluit, want die doen gewoon goede zaken en verkopen wel prima producten, maar gewoon minder dan de bewust opgevoerde samples. En vooral het woordje bewust is belangrijk, want het is natuurlijk te begrijpen dat een sample iets beter kan zijn dan de massa productie. Maar dit is gewoon opzettelijk keihard opgevoerd. Bij Mania is het iets minder begrijpelijk, aangezien zij zich ook nog deels op de freaks richten en niet zoals Rubro puur om de normale consument.

    Een belangrijke vuistregel die al door meerdere leden is opgepakt, je moet 70% nemen van de volheid van de boeketten, de burst en de spreiding wat je ziet op de Rubro en Mania demo. En dat krijg je met de productie ( die regel gaat tot nu toe elke keer wel op ).
    Misschien is het dan maar eens verstandig dat wij als Freaks Vuurwerkmania maar eens links moeten laten liggen

  2. #227
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Ja en dat heet: Samples (aka opgevoerde exemplaren)

  3. #228
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tokkend Bekijk bericht
    Misschien is het dan maar eens verstandig dat wij als Freaks Vuurwerkmania maar eens links moeten laten liggen
    Waarom ? Ze hebben genoeg mooie producten. Dat ze samples schieten is toch allang bekend. Niet zo naïef doen. Als iets te mooi is om waar te zijn op een demo dan is dat meestal ook zo. Samples worden door de expert van de fabriek gemaakt en productie word in massa gemaakt. Zelfs de tube diameter kan verschillen met het eind product. Ik weet dat veel producten maar op 70% presteren ten opzichte van de samples.
    Als je toch dat effect wil hebben moet je maar profcakes kopen. Daar ben ik nu net mee gestopt.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  5. #229
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Berichten
    339
    Thanks
    25
    131 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Waarom ? Ze hebben genoeg mooie producten. Dat ze samples schieten is toch allang bekend. Niet zo naïef doen. Als iets te mooi is om waar te zijn op een demo dan is dat meestal ook zo. Samples worden door de expert van de fabriek gemaakt en productie word in massa gemaakt. Zelfs de tube diameter kan verschillen met het eind product. Ik weet dat veel producten maar op 70% presteren ten opzichte van de samples.
    Als je toch dat effect wil hebben moet je maar profcakes kopen. Daar ben ik nu net mee gestopt.
    heb je gelijk in
    maar het blijft bedrog
    evo' pangu ' funke kunnen het toch ook waar maken om producten te leveren zoals vertoont op de demo
    mania laat daar echt heel veel steken vallen vind ik
    voelde me toch best opgelicht met de red maroon.

  6. Deze gebruiker waardeert M-y-r-o-N voor het bericht:


  7. #230
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Zullen we het in dit topic weer verder over de Collision Thunder hebben. Voor de discussie die nu gaat zijn andere topics.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #231
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Links laten liggen is overdreven, VuurwerkMania heeft allemaal top producten. Alleen koop je op basis van de samples je vuurwerk terwijl je een minder product krijgt. Vind dat verder wel ontopic, er wordt toch gewoon gezegd dat het eindproduct minder presteert? Wil verder geen reacties los maken van een boycot of wat dan ook want dat bedoel ik helemaal niet.

  9. #232
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Als ze het eindproduct per 1 laten zien in het filmpje wordt er veel minder verkocht, simpel

  10. #233
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Links laten liggen is overdreven, VuurwerkMania heeft allemaal top producten. Alleen koop je op basis van de samples je vuurwerk terwijl je een minder product krijgt. Vind dat verder wel ontopic, er wordt toch gewoon gezegd dat het eindproduct minder presteert? Wil verder geen reacties los maken van een boycot of wat dan ook want dat bedoel ik helemaal niet.
    Uiteraard kan en mag daar over gediscussieerd worden, alleen ging het wel erg oftopic door andere importeurs erbij te betrekken. Hier zijn andere topics voor.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  12. #234
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Wel apart dat de fluiters en salutes compleet verdwenen zijn. Verder wel een gruwelijke bak als die mooi doorloopt!
    Dat viel mij net ook op in de filmpjes van post 207 en 215, in 207 zitten salutes in waaiervorm en zijn de kleuren beduidend minder dan in bericht 215. Ik vind de 215 versie ook veel mooier , ook al zitten hier geen salutes in, die voor mij ook geen meerwaarde hebben. Vaag dat er zo verschil in zit, maar ja de Chinezen blijven ook maar mensen en het blijft handwerk.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  13. #235
    VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Locatie
    Noord Oost Veluwe
    Berichten
    873
    Thanks
    470
    1.806 waarderingen in 584 posts

  14. Deze gebruiker waardeert gwgwgw voor het bericht:


  15. #236
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    Chaos! Probeerde er vanavond een georganiseerde chaos in te ontdekken, maar dat is me niet gelukt ;-)

  16. #237
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    846 waarderingen in 367 posts
    Vond dit toch de mindere van de avond, vond hem erg slordig overkomen, en had ook zeker geen wow effect.

  17. #238
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    564
    Thanks
    0
    128 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
    Vond dit toch de mindere van de avond, vond hem erg slordig overkomen, en had ook zeker geen wow effect.
    Dit was zeker ook een productie versie knallen waren ook niet zo onbenullig hard vergeleken met de demo 2017

    zeker te rommelig

  18. #239
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Prachtige compound hoor! Grote effecten, snel tempo, heerlijk:

    https://www.youtube.com/user/Originallover

  19. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkkoning voor het bericht:


  20. #240
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2013
    Berichten
    696
    Thanks
    402
    593 waarderingen in 200 posts
    Vorig jaar gehad. Was zeker niet slecht. Maar naar wat ik gehoopt had was het wel een beetje een teleurstelling. Zou hem zeker niet weer aanschaffen voor dat geld

Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •