Winkelbanner - Hubo XL Vuurwerk
Pagina 15 van 21 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 303

Discussie: Collision Thunder

  1. #211
    VWC-Lid knift's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Berichten
    335
    Thanks
    130
    299 waarderingen in 106 posts
    Salute's komen er idd niet bovenuit maar heb deze geschoten naast de TXB912 en hij klapte 'm er wel uit een geweldige bak, en als ie lekkerder door zou lopen is het echt een topper.

  2. #212
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Idd jammer dat hij niet goed doorliep te lange pauzes helaas.
    December Will Be Magic Again!!

  3. #213
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Vind hem zo op films verrassend goed overkomen zeg. Vind het een sierlijk box, maar tegelijk ook een beste rammer. Top ding hoor.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #214
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2013
    Berichten
    696
    Thanks
    402
    593 waarderingen in 200 posts
    Was zeker een top box. Maar ik weet niet of ik er nog een keer zoveel geld voor uit zou geven.

  5. #215
    VWC-Lid eboyvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2008
    Locatie
    0318
    Berichten
    162
    Thanks
    198
    148 waarderingen in 59 posts
    ging niet allemaal even lekker maar wel dik blok

    :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

  6. Deze 5 gebruikers waarderen eboyvuurwerk voor het bericht:


  7. #216
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Echt pijnlijk die vertragingen... ik zag het op meerdere filmpjes op YouTube. Dat scheelt echt de helft met hoe je zo'n blok ervaart! En natuurlijk kan je dat zelf van te voren oplossen, maar dat hoort gewoon strak te zijn vanuit Mania zelf. Anders was dit gewoon een topblok en nu gewoon niet.

  8. #217
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    Mooi al die filmpjes waarbij deze box bijna 2 minuten nodig heeft. Bij ons kreeg deze box het voor elkaar in nog geen 50 seconden.. Heb niks speciaals gedaan enkel cake 3 aan cake 4 verbonden en klaar.

    Gelukkig geschoten als finale en daarvoor een prima box, In verhouding tot bijvoorbeeld de Tournament box wel erg aan de prijs, maar wel een stukje heftiger als de Escape From Hell.. Dit jaar gratis deze box gehad volgend jaar sla ik hem denk ik over. Of hij moet ergens onder de € 150,- voorbij komen.


  9. Deze 3 gebruikers waarderen benjamin voor het bericht:


  10. #218
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benjamin Bekijk bericht
    Mooi al die filmpjes waarbij deze box bijna 2 minuten nodig heeft. Bij ons kreeg deze box het voor elkaar in nog geen 50 seconden.. Heb niks speciaals gedaan enkel cake 3 aan cake 4 verbonden en klaar.

    Gelukkig geschoten als finale en daarvoor een prima box, In verhouding tot bijvoorbeeld de Tournament box wel erg aan de prijs, maar wel een stukje heftiger als de Escape From Hell.. Dit jaar gratis deze box gehad volgend jaar sla ik hem denk ik over. Of hij moet ergens onder de € 150,- voorbij komen.


    Hoe die bij jou gaat daar had ik hem voor besteld. Voor de chaos. Had dus liever die van jou gehad haha.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #219
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    Volgens mij heb ik veel geluk gehad dit jaar. Enkel bij Mania besteld, 2 weken van te voren en toch nog een aardige deal weten te scoren ( +/- 30% korting ). Op het feit na dat het pas 29 december binnen was heb ik alles netjes in 1 keer gekregen en heb ik geen vervangers uit hoeven te zoeken.

  12. #220
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2018
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    7 waarderingen in 1 post
    Jongens, jongens, jongens... Wat een bak was dit zeg!

    Ik heb de afgelopen twee jaar met oud en nieuw moeten werken. Ik dacht: dit jaar wil ik een van de ziekste boxen kopen die hier in Nederland te krijgen is. Ik had in het verleden al eens de Event Immortal Gold gezien die me vet leek, en heb een paar jaar terug ook de Big Momma gehad die ook zeker niet teleur stelde. Ik kreeg al snel de smaak te pakken van compound dozen, en dit jaar gekozen voor de Collision Thunder van Vuurwerkmania.

    De box zelf was wel prijzig, maar heb er zeker geen spijt van. Ik heb voor deze box gekozen omdat het tempo mij erg aansprak. Verder knalde de effecten ook super groot in de lucht uit elkaar. Ik ben niet zo van de illegale knallers, maar de knallen die hier uit kwamen waren gewoon goed hard voor een legale box. Ik moet wel zeggen dat er niet veel verschil zat voor mijn gevoel qua geluid van de knal tussen de salutes en de 'normale' effecten.

    Ik ben echt verliefd geworden, en kies volgend jaar weer opnieuw voor Vuurwerkmania.

    Naast al het positieve, ook een paar kleine puntjes:

    1) Ik zag later ook dat de Colour Explosions van Geisha op deze doos lijkt, echter voor een fraktie van de prijs. Deze wordt volgend jaar zeker ook besteld! Net als de collision thunder, want hij was het gewoon waard.
    2) De pauzes mochten van mij apart wel iets korter, ook de 'langere' pauze in het filmpje hieronder komt doordat de lont even moest doorbranden van compound #1 naar compound #2. Mensen begonnen al te juichen en dachten dat hij klaar was, en schrokken vervolgens :XD:. Een voordeel hiervan is wel dat hij ongeveer een kleine 2 minuten heeft gebrand, in tegenstelling van de 60 seconden volgens de website info.
    3) Toen ik mijn vuurwerk ging ophalen en ik liet de bon zien zei de verkoper: 'Hmm, even kijken, oja, collision thunder, ja die heb ik wel binnen gekregen' en toverde toen de doos tevoorschijn. Ik dacht bij mezelf 'Ik heb besteld en afgerekend in november, dus zou het echt niet tof vinden als je nu mijn vuurwerk niet hebt'. Later zag ik op Facebook bij de reviews dat er wel meer mensen zijn geweest die ook netjes hebben besteld en betaald, maar dat hun vuurwerk toch niet op voorraad is. Ik hoop dat Vuurwerkmania dit verbeterpuntje mee neemt naar volgend jaar, zodat het vuurwerk dat van te voren is besteld en betaald gewoon netjes bij het verkooppunt klaar ligt.


    Sorry jongens, niet al te best gefilmd. De cake was trouwens al een seconde of 15 bezig voordat mijn telefoon wilde meewerken.


  13. Deze 7 gebruikers waarderen PyroWiz420 voor het bericht:


  14. #221
    VWC-Lid Tokkend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    62
    Thanks
    8
    21 waarderingen in 13 posts
    Heel commerciële film per twee geschoten “wat ik altijd al een probleem vindt overigens” viel gewoon tegen voor dat geld slechte burst , flauwe knalletjes en inderdaad duurt te lang van cake naar cake maar dit jaar ervaren dat meer cakes problemen hadden de kwaliteit loopt achteruit ook bij broertje/zusje Rubro

  15. #222
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    610
    Thanks
    1.681
    1.029 waarderingen in 330 posts
    Bijzonder om alle variaties te zien in bovenstaande filmpjes. Wij hadden ook niet bepaald te klagen over het tempo, wat een rambak! Wat mij betreft net iets teveel chaos. Behalve tussen 3&4 niet al teveel pauzes tussen de cakes, in ieder geval niet zo erg als andere films, doet echt afbreuk aan deze bak. Ik had de mazzel dat de winkel er op de 1e verkoopdag maar 1 geleverd had gekregen en die was gelukkig voor mij gereserveerd Was inderdaad een veel grotere doos dan verwacht! Blijft echt een prachtbox, het begint qua indeling en uiterlijk toch steeds meer richting prof te kruipen...



    Met Go-Pro gefilmd:



  16. Deze 8 gebruikers waarderen simansays voor het bericht:


  17. #223
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Wel apart dat de fluiters en salutes compleet verdwenen zijn. Verder wel een gruwelijke bak als die mooi doorloopt!

  18. #224
    VWC-Lid Tokkend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    62
    Thanks
    8
    21 waarderingen in 13 posts
    Voor het geld €249 te duur de demo leek zo mooi maar wat een vertraging tussen de cakes en de saluts waren niet zo denderend hoor.
    Het lijkt wel of men met de demo ‘buiten twee boxen tegelijk’zwaardere uitvoeringen laten zien anders kan het niet zo softy zijn bij de gekochte boxen

  19. #225
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tokkend Bekijk bericht
    Voor het geld €249 te duur de demo leek zo mooi maar wat een vertraging tussen de cakes en de saluts waren niet zo denderend hoor.
    Het lijkt wel of men met de demo ‘buiten twee boxen tegelijk’zwaardere uitvoeringen laten zien anders kan het niet zo softy zijn bij de gekochte boxen
    Daar staat Rubro/Mania om bekend, om de flinke opgevoerde samples. Ik vind het maar schaamteloos, want het is gewoon keihard naaien van de klant ( winkelier dus ) die garant zou moeten staan voor zijn of haar producten. Rubro boeit het gewoon geen fluit, want die doen gewoon goede zaken en verkopen wel prima producten, maar gewoon minder dan de bewust opgevoerde samples. En vooral het woordje bewust is belangrijk, want het is natuurlijk te begrijpen dat een sample iets beter kan zijn dan de massa productie. Maar dit is gewoon opzettelijk keihard opgevoerd. Bij Mania is het iets minder begrijpelijk, aangezien zij zich ook nog deels op de freaks richten en niet zoals Rubro puur om de normale consument.

    Een belangrijke vuistregel die al door meerdere leden is opgepakt, je moet 70% nemen van de volheid van de boeketten, de burst en de spreiding wat je ziet op de Rubro en Mania demo. En dat krijg je met de productie ( die regel gaat tot nu toe elke keer wel op ).

Pagina 15 van 21 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •