Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genius Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    20mm of niet,ik heb deze toch besteld.
    En voor 87,50 is dit helemaal te doen.

    Het kaliber zegt niet zo veel,ik weet nog vorig jaar met de bonbini palm blokjes,waren ook super klein,maar het effect wat er vanaf kwam was gewoon super.
    Daarom deze 20mm box gewoon besteld,denk wel dat ie goed zal presteren namelijk.
    Ik houd van oude vuurwerkjes

    Comment


      #17
      Blijft het toch een goede box vinden! zo jammer dat deze niet bij een pickup point op te halen is.

      Comment


        #18
        Dat is idd jammer. Dat heb ik met de Cardinal of Souls niet bij mijn pick-up te krijgen. Of omrijden natuurlijk.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #19
          Had inderdaad hetzelfde probleem met deze box dus uiteindelijk maar de cardinal of souls besteld
          31/12 Knalle als een malle!

          Comment


            #20
            Als ik dat zo lees ben ik wel heeeeel blij met een dealer met het volledige assortiment van VuurwerkMania op ongeveer 150m van mijn huis Sheelt ook als je net als vorig jaar 3 of 4 keer moet rijden ondanks de behoorlijke auto ;-)

            Comment


              #21
              mag dan 20mm zijn het tempo is echt gruwelijk, en heel mooie kwaliteit effecten. Ik vind dit wel een fijn showtje hoor. Snap niet dat het met BAdass box vergeleken wordt, die is toch een andere tempo en andere effecten. Snap dat die bruter is maar dit is volgens mij meer een "feestje".

              Comment


                #22
                De Genius box is niet binnen gekomen.
                Ik kreeg als vervanger de Golden illusion.
                https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                Comment


                  #23
                  geniusbox gewoon uitgeleverd gekregen

                  Comment


                    #24
                    Hier ook gewoon geleverd gekregen...een dag te laat dat wel..
                    Ik houd van oude vuurwerkjes

                    Comment


                      #25
                      Hoe beviel deze in de straat? Waa de crackling echt zo lekker fel? Boekwtgrootte/volheid?

                      Comment


                        #26
                        heeft iemand deze nog gefilmd ??

                        Comment


                          #27
                          Nogmaals losse cakes van de Genius box op youtube gevonden. Van iedere cake staat op film.



                          Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                          heeft iemand deze nog gefilmd ??

                          Comment


                            #28
                            idd ben hier wel benieuwd naar de ervaringen, zie deze voor 59,95 staan dus even kijken of ik die mee pak

                            Comment


                              #29
                              Heeft iemand deze nog geschoten? Hoe was deze in de straat? Weinig over bekend....
                              Ik heb een kort lontje.......

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                                Heeft iemand deze nog geschoten? Hoe was deze in de straat? Weinig over bekend....
                                Ik ben ook heel benieuwd, deze heeft gedurende het jaar bij diverse tussen de 60 en 70 euro gestaan! Kan voor dat geld toch haast niet slecht zijn....

                                Comment

                                Working...
                                X