Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Rampage XL Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik had hem live gezien daar. Moet zeggen dat ik vooral de waaier een goede toevoeging vind. Ook het blauw en geel door de crackling vind ik heel mooi. Boeketten zijn niet super groot, maar door het tempo merk je dat niet heel erg. Alleen de finale cake had wat sneller gemogen maar dat is mijn smaak...

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door jessevuurwerk Bekijk bericht
      Ziet er goed uit. Mensen die live aanwezig waren bij demo Mooij, wat vonden jullie ervan? Vergelijkbaar met de Transbomber qua effectgrootte?
      Opzich vond ik het een mooie box, zeker voor de prijs met korting! De crackling wolken hadden van mij wat voller gemogen! Misschien te kampen met vocht?! Het was een regenachtige dag! De film van Reverser vind ik namelijk overtuigender overkomen! Het recept van de Transbomber 2016 vind ik beter nadat ik deze demo versie heb gezien!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #33
        Vond dit een gave box hoor! De waaier is erg gaaf, het enige wat ik tegen vond vallen was cake 2. De gouden boeketten hierin vond ik iets minder.

        Oordeel zelf:
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          #34
          Deze werd vorige week ook geschoten bij Stealduinsebos Vuurwerk.

          Comment


            #35
            Net opgehaald. Mooi droog en in de winkel zat de kooi er nog omheen, dus dat zal wel goed komen.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171228_141441.jpg
Vertoningen:1
Grootte:147,9 KB
ID:	1564853

            Comment


              #36
              Thanx voor de foto ik ga hem vanavond ophalen.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                Zitten de cakes bij iedereen vastgelijmd in de doos? Krijg ze er bijna niet uit..

                Comment


                  #38
                  Jup hier ook vastgelijmd gekregen. Voor de rest ging het wel aardig met lonten. Ben benieuwd
                  Knaap!

                  Comment


                    #39
                    Zou dit voldoende zijn? Ik ben geen prof in doorlonten haha.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171231_142539.jpg
Vertoningen:1
Grootte:155,3 KB
ID:	1565272
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171231_142548.jpg
Vertoningen:1
Grootte:160,1 KB
ID:	1565273

                    Comment


                      #40
                      Ja, dat is prima hoor Zorg wel dat je de lonten naar binnen steekt, en bij voorkeur ook nog afdekt. In de huizige staat is één neerdwarrelend vonkje op het uiteinde van de lont al voldoende om de volgende cake vroegtijdig aan te steken.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
                        Zou dit voldoende zijn? Ik ben geen prof in doorlonten haha.

                        [ATTACH=CONFIG]36764[/ATTACH]
                        [ATTACH=CONFIG]36765[/ATTACH]
                        Hey dit gaat zo zeker weren. Al vrees ik wel dat je mogelijk korte pauzes kan krijgen. Daarom lont ikz elf altijd door onderin de cakes maar zoals ezegd werkt dit ook!

                        Comment


                          #42
                          op deze manier werkt goed , wel rekening houden met iets meer tijd er tussen dan wanneer je onderin door lont

                          Comment


                            #43
                            Misschien de lonten een beetje terug in de doos duwen, dan heb je minder kans op vonk overslag.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                              Hey dit gaat zo zeker weren. Al vrees ik wel dat je mogelijk korte pauzes kan krijgen. Daarom lont ikz elf altijd door onderin de cakes maar zoals ezegd werkt dit ook!
                              Heb ze zo ver mogelijk naar onder met elkaar verbonden, alleen die waaier is lastig om onderin te komen. In ieder geval bedankt!

                              Comment


                                #45
                                Merkwaardig bij mij was ie al doorgelont.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X