Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Templar Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Hoorde ik nou op het eind een paar hummertjes?
    Ja zeker, erg leuk dat ze dat eens in een finale gebruiken.
    Verder een erg mooie box met mooie heldere kleuren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
      Vuurwerkmania levert dit jaar wel een aantal spannende boxen af zeg! Dat wordt nog moeilijk kiezen als je budgetgebonden wilt blijven! Ik kan mij voorstellen dat het voor de mensen die bij de demo aanwezig waren volop genieten was!
      Dat kan je wel zeggen! En dit is inderdaad een toppertje die er dit jaar zeker gaat komen, wordt erg lastig kiezen zo.

      Comment


        #18
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
          Vuurwerkmania levert dit jaar wel een aantal spannende boxen af zeg! Dat wordt nog moeilijk kiezen als je budgetgebonden wilt blijven! Ik kan mij voorstellen dat het voor de mensen die bij de demo aanwezig waren volop genieten was!
          Ja dat kon je wel zeggen ja... prachtige demo was t!!

          Comment


            #20
            Geen min puntje op aan te merken. Top box!

            Comment


              #21
              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                #22
                Deze vind ik bijna helemaal super. Alleen de laatste cake is niet echt mijn effect. Daarom twijfel ik nog over deze.

                Comment


                  #23
                  Eerste cakes komen rechstreeks uit de color cream zo te zien vette bak!
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                    Deze vind ik bijna helemaal super. Alleen de laatste cake is niet echt mijn effect. Daarom twijfel ik nog over deze.
                    Grappig hoe smaken verschillen. Ik vind de rest van de box vernieuwder, maar de laatste de mooiste!

                    Comment


                      #25
                      Blijft raar al die onduidelijkheid over kruidgewicht bij nieuwe producten dit jaar. Bij deze staat op de box 1500 gram en op de site van mania spreken ze in de omschrijving over 1500 gram. Maar bij specificaties staat 1105 gram.
                      Zelfde geval bij bijna alle nieuwe rubro Special Forces boxen.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                        Blijft raar al die onduidelijkheid over kruidgewicht bij nieuwe producten dit jaar. Bij deze staat op de box 1500 gram en op de site van mania spreken ze in de omschrijving over 1500 gram. Maar bij specificaties staat 1105 gram.
                        Zelfde geval bij bijna alle nieuwe rubro Special Forces boxen.

                        Inderdaad, hier in het starterstopic worden twee verschillende kruit gewichten vermeld. Als het 1105 gram zou zijn, is het een behoorlijke prijzige box met 11 gram per tube
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #27
                          Ik vind op het internet nét zoveel sites waar hij staat als 1505 gram als voor 1105. Ik ben ook erg benieuwd naar het juiste gewicht.

                          Comment


                            #28
                            Op de doos staat 1500 gram neem aan dat dat juist is.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #29
                              Ik ben in iedergeval blij dat er een samen met de maroon op me ligt te wachten de 29e
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                                Ik ben in iedergeval blij dat er een samen met de maroon op me ligt te wachten de 29e
                                29e? Jongejonge jij hebt geduld! Knap hoor

                                Comment

                                Working...
                                X