Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online Voorverkoop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nu ben ik al jaren niet meer van het gbv/proline spul,maar na even op de site gekeken te hebben moest ik toch wel een beetje lachen om de prijzen zeg.

    51 euro voor een 20 schots GT blokje,voor die prijs haal je elders 2 dikke 500 grammers.

    Inmiddels is het vreselijk achterhaalde excellent super 4 pakket ook alweer 40 euro.
    Oke,10 euro per cake is op zich niet duur,maar een aantal jaartjes geleden waren ze nog 25 euro per 4.
    Laatst aangepast door Spring_thunder; 15 November 2015, 16:24.
    Ik houd van oude vuurwerkjes

    Comment


      Ik had 7 vuurwerkbonnen twv 5 euro te besteden bij iedere 20 euro, maar ik had de grootste moeite om vuurwerk te vinden dat mij 105 euro waard was. Uiteindelijk zijn er naar mijn mening slechts 2 cakeboxen nog redelijk geprijsd zijn (losse cakes zijn zijn al helemaal te duur), de Ferro Foxtrot (75 euro zonder korting) of de Ferro Budget 2.0 (95 euro zonder korting) en uiteraard de omlabels ervan.

      Ik heb de gok genomen met de Ferro Foxtrot. Ik denk dat het 4 300 grams cakes zijn. Ik heb er ook nog een 200 shots fluitblokje bij gekocht voor 7 euro, het enige product dat echt zeer goedkoop is in de Weco winkels. Bruto 82 euro, maar kostte mij dus 62 euro, ik ben benieuwd.

      Comment


        De prijzen staan op bestelvuurwerk.nl. Even bijkomen van de schrik...
        Well, that depends...

        Comment


          Hmmm... de nieuwe cakeboxen hebben toch wel concurrerende prijzen. Voorbeeldje €209 voor de Select A-B-C met 12 "zware" cakes. Toch maar even in de gaten houden. Alleen onbegrijpelijk dat de prijzen van de enkele cakes niet een zelfde schop naar beneden hebben gekregen.
          Well, that depends...

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
            Hmmm... de nieuwe cakeboxen hebben toch wel concurrerende prijzen. Voorbeeldje €209 voor de Select A-B-C met 12 "zware" cakes. Toch maar even in de gaten houden. Alleen onbegrijpelijk dat de prijzen van de enkele cakes niet een zelfde schop naar beneden hebben gekregen.
            Heb je het wel over een box zonder flashburst en dus zonder kooi. Dan zijn de productiekosten ook lager.
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              Ook even de site bekeken. Hebben toch een paar leuke boxen er tussen. Voor de rest van de cake's vindt ik de effecten minder afgewerkt dan andere merken.
              >0597<

              Comment


                De webshops van GBV zijn vandaag open!

                Comment


                  Hey, bijzonder, ik zag over 15 november staan. Misschien dat ze er tijdelijk mee bezig zijn ofzo?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                    Hey, bijzonder, ik zag over 15 november staan. Misschien dat ze er tijdelijk mee bezig zijn ofzo?
                    Nee niet tijdelijk en dus officieel geopend.

                    Comment


                      Met de kortingscode: VASTEKLANT geldig t/m 1 december krijg je 5euro korting. maak er gebruik van

                      Minimum bestelbedrag = 20 euro btw.

                      Comment


                        Beetje jammer dat ik al besteld heb... Geldig vanaf 20 euro. Als ik mijn €60 bestelling in 3 stukjes opgedeeld had, had dat dus €15 gescheeld...

                        Ach, risico van 't vak. Misschien dan maar vast wat leuke outlet voor volgend jaar inslaan

                        Comment


                          Kan je die code onbeperkt gebruiken? Of maximaal 1 per klant?

                          Comment


                            Voor de mensen die van plan zijn om de code VASTEKLANT te gebruiken.
                            Je kan het maar 1x gebruiken en daarna erkent het dat je besteld hebt en kan het niet meer gebruikt worden.

                            Tip: ga ovet naar incognitomode op Google en plaats daar je x bestellingen en kan je tich keer de kortingscode gebruiken bij je bestellingen

                            Zo heb ik mijn bestelling ook in 6/7 bestellingen opgesplitst en gebruik van gemaakt. Scheelt toch weer wat centjes

                            Comment


                              Die Weco webshop is weinig gebruiksvriendelijk. Submenu's met voor de leek weinigzeggende merknamen, summier op type vuurwerk. Binnen de submenu's valt er niks te sorteren, al was het maar op prijs. En dan met maar een stuk of 5 items per pagina blijf je klikken...een leek die niet gericht zoekt surft zo weer door! Rijp voor verbetering!
                              Laatst aangepast door Richardus; 26 November 2019, 09:05.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                                Voor de mensen die van plan zijn om de code VASTEKLANT te gebruiken.
                                Je kan het maar 1x gebruiken en daarna erkent het dat je besteld hebt en kan het niet meer gebruikt worden.

                                Tip: ga ovet naar incognitomode op Google en plaats daar je x bestellingen en kan je tich keer de kortingscode gebruiken bij je bestellingen

                                Zo heb ik mijn bestelling ook in 6/7 bestellingen opgesplitst en gebruik van gemaakt. Scheelt toch weer wat centjes
                                Bedankt voor de tip, hier ook in 5 delen gesplitst

                                Comment

                                Working...
                                X