Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aftershock Color Insanity

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Rubro/Mania be like: Ooh we lezen dat hij goed was, dus laten we 'm voor dit jaar aanpassen

    Nu maar hopen dat dit schattige potje volgend jaar weer top presteert! Dan wil ik er wel flink wat aanschaffen.

    Comment


      #32
      Er kwamen beste klappen vanaf Hij knalde mijn Binkies eruit! Niet héél veel, maar hij ging wel net ietsje harder. Had ik niet verwacht voor zo'n klein cakeje met zo'n klein kaliber.
      Toch haalde hij het niet bij de Heavy Legend 16 sh. salute schoten. Die knalden nóg wat beter
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #33
        14 potjes in de pocket! Ben benieuwd

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
          14 potjes in de pocket! Ben benieuwd
          Mooie aankoop. Was echt verrast door deze cakes, want ik had iets van kleur verwacht, gezien de naam van het product. Van mij mag die zo blijven, niets meer aan doen. Verwacht wel dat er een run op gaat komen als Mania bijvoorbeeld weer zo'n actie heeft.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
            Mooie aankoop. Was echt verrast door deze cakes, want ik had iets van kleur verwacht, gezien de naam van het product. Van mij mag die zo blijven, niets meer aan doen. Verwacht wel dat er een run op gaat komen als Mania bijvoorbeeld weer zo'n actie heeft.
            In Breda heb je nog de oude batch tegen een nog lagere prijs
            Ik heb een kort lontje.......

            Comment


              #36
              Ik heb deze ook gehad, maar vond deze erg tegenvallen, bij mij waren er juist boeketten met paar x een salute die niet echt hard ging, zal kijken of ik nog een filmpje heb, dan zal ik hem hier plaatsen.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
                Ik heb deze ook gehad, maar vond deze erg tegenvallen, bij mij waren er juist boeketten met paar x een salute die niet echt hard ging, zal kijken of ik nog een filmpje heb, dan zal ik hem hier plaatsen.
                Hmm, klinkt als een productie fout? Je bent verder tot nu toe de enige op het forum van de gene die deze heeft gehad en de Valk versie waar dit bij was.

                Comment


                  #38
                  Altijd zo veel verschil in batches productiejaar etc. Het blijft een gok. Had dit jaar de Matrix van Burn It. Vielen me niet tegen.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Altijd zo veel verschil in batches productiejaar etc. Het blijft een gok. Had dit jaar de Matrix van Burn It. Vielen me niet tegen.
                    Matrix is een veiligere keus. Die was afgelopen jaar weer best. De AcS kan zo aangepast zijn, zeker wanneer ze meelezen
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                      Matrix is een veiligere keus. Die was afgelopen jaar weer best. De AcS kan zo aangepast zijn, zeker wanneer ze meelezen
                      De Matrix is juist al een aantal keren aangepast en nu de laatste keer wel heel overdreven. Met die rode sterren ( nou ja sterren, het is een heel boeket geworden ) is het nu echt geen knalcake meer. En met deze cake neem je ook een risico ja, maar voor het geld waar je ze nu overal voor kan krijgen durf ik dat wel aan. Je hebt nu 3/4 van deze cakes voor de prijs van 1 Matrix.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        De Matrix is juist al een aantal keren aangepast en nu de laatste keer wel heel overdreven. Met die rode sterren ( nou ja sterren, het is een heel boeket geworden ) is het nu echt geen knalcake meer. En met deze cake neem je ook een risico ja, maar voor het geld waar je ze nu overal voor kan krijgen durf ik dat wel aan. Je hebt nu 3/4 van deze cakes voor de prijs van 1 Matrix.
                        Buurman had matrix van verschillende jaren die echt prima knalden. Maar ja, als je garantie krijgt op de 17 batch van dees
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          #42
                          Kreeg deze als vervanger voor de bestelde Demonia's die niet op voorraad waren. Komen zeker erg flinke klappen vanaf voor het formaat. Erg leuke dingen voor in de namiddag!

                          Comment


                            #43
                            Vooral als het even stil is in de straat doet deze het erg goed.
                            De twijfel slaat toe of deze er weer komt. Maar als deze er komt dan wel direct in veelvoud.
                            Ik had er afgelopen jaar vier en met 3 tegelijk ging het helemaal hard.
                            É La Mia Vita | www.jollyrogerpyro.nl |

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jolly Roger Pyro Bekijk bericht
                              Vooral als het even stil is in de straat doet deze het erg goed.
                              De twijfel slaat toe of deze er weer komt. Maar als deze er komt dan wel direct in veelvoud.
                              Ik had er afgelopen jaar vier en met 3 tegelijk ging het helemaal hard.
                              Helemaal mee eens. Ik had er 4 tegelijk, en dat ging goed los. Als je je hier een karton van kunt permitteren moet je dat zeker niet nalaten.

                              Comment


                                #45
                                Nog een filmpje gevonden:

                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X