Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 73 van 73
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    846 waarderingen in 367 posts
    Dat is niet zo best dan hoop niet dat er in jackhammer dadelijk productiefoutjes zitten dat ze allemaal na 1 cake stoppen

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2012
    Berichten
    13
    Thanks
    1
    21 waarderingen in 5 posts
    Dat zou inderdaad zuur zijn. Maar cake 1 zag er echt goed en impressive uit hoor!! Ben benieuwd of je makkelijk een lontje naast de compound verbinding kan leggen, just to be sure..

  3. Deze gebruiker waardeert hannez80 voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid mans5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2007
    Locatie
    Deutschland
    Berichten
    304
    Thanks
    29
    167 waarderingen in 85 posts
    hier de finale ,rest waaronder jack jammer komt morgen

  5. Deze gebruiker waardeert mans5 voor het bericht:


  6. #64
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Jammer, paar foutjes maar pluspunten voor de snelheid van de demo. Was koud genoeg en blij dat ze daar wat rekening mee hielden.

    Ik upload zo de demo producten incl. de finale.

  7. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannez80 Bekijk bericht
    Dat zou inderdaad zuur zijn. Maar cake 1 zag er echt goed en impressive uit hoor!! Ben benieuwd of je makkelijk een lontje naast de compound verbinding kan leggen, just to be sure..
    Vraag ik me idd ook af met compound. Niet dat je bij weigering het hele ding uit elkaar moet trekken. Al zit er natuurlijk wel een reserve lont aan, maar vind dat altijd zonde:P

  8. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
    Jammer, paar foutjes maar pluspunten voor de snelheid van de demo. Was koud genoeg en blij dat ze daar wat rekening mee hielden.

    Ik upload zo de demo producten incl. de finale.
    Pluspunten voor de snelheid? In mijn omgeving veel kids en ouders die aan het klagen waren over het vele gepraat. 'we gaan er snel doorheen dus ik noem het product en de prijs en geef een beschrijving en noem het product! *KNALLEN* Dat was dat product met die prijs en het was erg mooi. En omdat het koud is gaan we snel door naar het volgende mooie product met een andere naam dat een speciaal product is met dingen en die kan je kopen voor deze prijs en bestaat uit 2 cakes met deze inhoud hier is het product met een andere naam *KNALLEN* Dat was het product met een andere naam voor deze prijs enz. enz.*

    En dat ongeveer 23 keer. Er rap doorheen gaan is: We gaan kijken naar dit product voor deze prijs *knallen* En dan komt nu een ander product voor een andere prijs *knallen*

    Ik vond het zelf niet erg, ik was warm aangekleed. Maar de mensen naast mij gingen halverwege de demo gewoon weg

  9. Deze 4 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


  10. #67
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Ik heb me er niet aan gestoord, ik vond dat ze het netjes deden. Ze staan daar ook met een commercieel doel dus ik snap waarom ze er een praatje bij houden. En ja, de kou kun je je op kleden, ik had nergens last van. Heerlijk met een vleugje sneeuw, wat wil je nog meer?

  11. Deze gebruiker waardeert blackmoon voor het bericht:


  12. #68
    VWC-Lid chromeeh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2012
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    891
    Thanks
    108
    1.640 waarderingen in 659 posts
    Sinterklaas intro:


    Finale:


    Demo:
    Laatst gewijzigd door chromeeh; 2 december 2017 om 22:53
    --> Vuurwerkevents.nl <--

  13. Deze gebruiker waardeert chromeeh voor het bericht:


  14. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Ik heb hier ook vast een playlist met individuele producten: https://www.youtube.com/playlist?lis...N2iSqSO4A5A-0G

  15. Deze 4 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


  16. #70
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Prima demo gezien in Almelo. Producten presteerden allemaal goed, met enkele uitschieters uiteraard. Vond de VuurwerkTotaal producten erg goed! Fireworks4all ook prima, maar veel dezelfde effecten. Vooral het witrode blinkereffect zit werkelijk óveral in. Wel goed uitgevoerd met harde burst, dat weer wel.

    Verder de eerste sneeuw van het seizoen gezien, gaf de nodige sfeer, vooral wanneer tijdens de finale het veld oplichtte met de tails en crosettes, om daar de sneeuw bij te zien.

    Enige minpunt, maar dat is Harings niet aan te rekenen; de jeugd die zich had verzameld in een groepje, constant aan het screeuwen waren met leuzen als allahu-akbar en vuurwerk gooide op het veld, binnen de hekken. Zelfs bij kinderen en bij auto's.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #71
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Productdemo incl. finale.



  18. #72
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Prima demo gezien in Almelo. Producten presteerden allemaal goed, met enkele uitschieters uiteraard. Vond de VuurwerkTotaal producten erg goed! Fireworks4all ook prima, maar veel dezelfde effecten. Vooral het witrode blinkereffect zit werkelijk óveral in. Wel goed uitgevoerd met harde burst, dat weer wel.

    Verder de eerste sneeuw van het seizoen gezien, gaf de nodige sfeer, vooral wanneer tijdens de finale het veld oplichtte met de tails en crosettes, om daar de sneeuw bij te zien.

    Enige minpunt, maar dat is Harings niet aan te rekenen; de jeugd die zich had verzameld in een groepje, constant aan het screeuwen waren met leuzen als allahu-akbar en vuurwerk gooide op het veld, binnen de hekken. Zelfs bij kinderen en bij auto's.
    Dan zie je waar ons imago als vw liefhebber door gekleurd wordt...

  19. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Ik heb nog even de tijd genomen om ook mijn films van het vuurwerk voor de sint en de finale af te maken.





  20. Deze 2 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •