Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 84 van 84
  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2009
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    350
    Thanks
    4
    61 waarderingen in 34 posts
    Lekkere finale wel!
    no Pyro no Party....

  2. #77
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Gister ook geweest bij deze demo. Fijn om weer een demo te zien, teken dat het mooi opschiet. Ik vond 2 dingen heel erg opvallen tijdens de demo; China red, veelal hetzelfde, bijna alleen maar crackling. De boxen en grotere cakes vond ik écht dramatisch. Geen tempo, slechte effecten en een enkele box die voor de helft goed was. Punt 2, de kwaliteit van Evo. Die sprong er gigantisch uit. Maar dat was dus ook niet moeilijk met de China red producten erbij. Katan had ook goede producten.

    Bedankt Ano voor het toegankelijk maken van de demo, goed georganiseerd met de verkeersregelaars en parkeermogelijkheden en een leuk toetje. Erg genoten van het toetje, al had het iets subtieler mogen op de muziek.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  4. #78
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Gister ook geweest bij deze demo. Fijn om weer een demo te zien, teken dat het mooi opschiet. Ik vond 2 dingen heel erg opvallen tijdens de demo; China red, veelal hetzelfde, bijna alleen maar crackling. De boxen en grotere cakes vond ik écht dramatisch. Geen tempo, slechte effecten en een enkele box die voor de helft goed was. Punt 2, de kwaliteit van Evo. Die sprong er gigantisch uit. Maar dat was dus ook niet moeilijk met de China red producten erbij. Katan had ook goede producten.

    Bedankt Ano voor het toegankelijk maken van de demo, goed georganiseerd met de verkeersregelaars en parkeermogelijkheden en een leuk toetje. Erg genoten van het toetje, al had het iets subtieler mogen op de muziek.
    Ik was er ook bij en kan het alleen maar volledig met je eens zijn, alle CR spullen waren om te huilen....

  5. Deze gebruiker waardeert paulus01 voor het bericht:


  6. #79
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Ik was er ook bij en kan het alleen maar volledig met je eens zijn, alle CR spullen waren om te huilen....
    De 1e 3 á 4 producten waren allemaal hetzelfde. Crackling met een paar verdwaalde kleuren. Het leken wel dezelfde producten met andere labels. Ook de boxen waren dramatisch. Komt ook omdat je het Evo spul ziet en dan het contrast erg groot is, maar qua prijs is China Red ook redelijk aan de prijs.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. #80
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    De 1e 3 á 4 producten waren allemaal hetzelfde. Crackling met een paar verdwaalde kleuren. Het leken wel dezelfde producten met andere labels. Ook de boxen waren dramatisch. Komt ook omdat je het Evo spul ziet en dan het contrast erg groot is, maar qua prijs is China Red ook redelijk aan de prijs.
    Crackling is nog tot daar aan toe, maar de boeketten waren ook echt heel klein.

    En idd, prijzen zijn niet mals.

  8. #81
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Wel jammer, China Red was een paar jaar geleden een goed opkomende importeur met een paar dingen waar ze voor mij mee opvielen. Dat was dan de rol die voor Nederlandse begrippen goed was en natuurlijk de singleshots ook. En vooral de Mega maxi en mini natuurlijk! Maar nu kunnen ze me echt totaal niet raken met hun producten.. Ik vraag me af of ze ook echt doorgroeien zoals de meeste andere importeurs wel jaarlijks doen, of dat ze een beetje vastlopen.

  9. #82
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Hierbij ook nog mijn video van de korte maar krachtige finale! Losse filmpjes volgen snel!!

    https://youtube.com/@Pyroblom

  10. #83
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Helaas is er niets geschoten van EVO dat ik heb besteld. Maar als ik zo kijk moet dat wel goed komen qua kwaliteit.

  11. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  12. #84
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •